The_go Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Vid ungefär detta klockslag blinkade lampor och dator till, som att srömmen kom bort men sen kom det på igen. Detta hände både hos mig och för en annan person som bor på en helt annan plats samtidigt. Märkte du ngt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Vafan, The_go! Vi har ju snackat om det här: Inge mer LSD, okej? Tar man för mycket så händer såna saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Hah, ja faktiskt. Och mitt internet la av för en stund med. Vart bor du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Jo, samma här. Kanske 19:24. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Hände här med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Jo mitt blinkade till tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Inte här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Ingenting här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Nutin' over 'ere Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 (redigerad) Här med bor i motala. Redigerad 11 januari, 2007 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Samma här. Nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 (redigerad) Vad var den som hände då? Det var bara min lampa som blinkade till, inte skärmen som jag spelade xbox på just då Redigerad 11 januari, 2007 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Vad var den som hände då? Det var bara min lampa som blinkade till, inte skärmen som jag spelade xbox på just då Heh, hela vårt kvarter (hela staden kanske!?) vart svart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Jag tänkte inte så mycket på det, antog att det berodde på snö-helvetet som är här utanför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 (redigerad) Det är undergången som är påväg. Och jag slipper den. Redigerad 11 januari, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Jag trodde först det var lampan som höll på gå i sönder (det gör så när tidsförbrukningen är slut) men såg sen tråden här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Heh, hela vårt kvarter (hela staden kanske!?) vart svart. Men det är väl bara en propp som har gått! En? Det är mûrkt i hela kvarté-eret! Gissa den, om ni kan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Blinkade till två gånger vid samma tillfälle idag.. mycket möjligt att det var vid den tiden. fast blinkat har de gjort lite då och då de senaste dagarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 (redigerad) Lampan blinkade 2-3 gånger, men det hände inget med min dator. Jag trodde lampan skulle slockna, men det gjorde den inte, så jag var glaaad. Redigerad 11 januari, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Blinkade till, ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts