R2D2 Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Tryckte på SlewME:s länk för tidbyte (klicka här) och hittade lite andra kul funktioner. Kan starkt rekommendera att man byter till Rich text editor, blir mycket bättre. Guide och liten förhandsvisning: http://img409.imageshack.us/img409/2958/1px9.png (titta längst ner och byt) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Det funkar ju prima! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 (redigerad) Åfan, de har sånt som standard på andra IPB men jag trodde det var en annan version! Tack, man! Meh, horbög - funkar ju inte till Opera. :/ Redigerad 11 januari, 2007 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Märkligt att detta inte är standard, har jag faktiskt inte tänkt på.. Tack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Blech. Det tänker jag inte använda. Men jag skulle vilja ha en "size"- och en "color"-inställning. Size finns ju, men minimum är ganska stort. Förr kunde man ta minusvärden, så texten såg ut såhär. (Kolla Stells svar, det är ju skitkul att han inte fattade ett skit!! :P ) Color vore bra också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Blech. Det tänker jag inte använda. Men jag skulle vilja ha en "size"- och en "color"-inställning. Size finns ju, men minimum är ganska stort. Förr kunde man ta minusvärden, så texten såg ut såhär. (Kolla Stells svar, det är ju skitkul att han inte fattade ett skit!! ) Color vore bra också. Varför? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Varför? Det ser så fult ut! För mig är det lättare att se struktur i radbyten och tags. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 OMFG! TACK! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Aaddfsfsdffsdfssfsdfsfsdfsdfsdfsdfsdf najs Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 (redigerad) Jag gillade det faktiskt inte alls. "Preview post" räcker för min del. Redigerad 11 januari, 2007 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 coolt! tack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Jag gillade det faktiskt inte alls. "Preview post" räcker för min del. Indeed, med standard kan man också ändra saker och ting lite med tanke på att man ser taggarna och kan modifiera dem om de inte stämmer. Vilket man inte kan med den där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Föredrar också standard mer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Alla kommer sitta och överflasha sina inlägg hädanefter... ska vi starta en Standard-kampanj? Alla sätter en "go for standard!" i siggen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 LOL, trodde det var standard. har haft det sen v2 kom ut. Gillar inte att ha massa [ ]-taggar i texten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Woho.. Fiffigt.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Mooo. Najs. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 .wdddas ssdd ssadasdasdsdsaddadaddddadddadddsad *testar* Aye, kewl. ty for the tip. =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Det var faktst coolt ju!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Yay! Tufft! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts