darkjak Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 71% En majoritet tycker att Nationalism är negativt. Totalt absurdt i min mening... En nationalist är INTE rasist eller något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 (redigerad) 71% En majoritet tycker att Nationalism är negativt. Totalt absurdt i min mening... En nationalist är INTE rasist eller något liknande. Desvärre har de flesta svenska nationalister/patrioter främlingsfientliga åsikter, förmodligen därför det associeras med rasism i Sverige. Redigerad 20 januari, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Jag blev ca 70 % och min syster blev strax över 90% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts