LunCh Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 (redigerad) Får man fråga varför man inte ska få utöva islamisk tro bara för att du inte gillar den? Japp så är det allt som har med religion och sånt skit borde förbjudas.. Hur kan man tro på sånt Ja ja ska inte tjafsa om det här, så vi förstör denna fina tråd, du får väl klagga på annat sätt om du känner dig duktig ponke Redigerad 11 januari, 2007 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 74 % is teh shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 74 % is teh shit Det var jag som skrev det. Måste blitt nåt fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Japp så är det allt som har med religion och sånt skit borde förbjudas.. Hur kan man tro på sånt Och då hjälper det att förbjuda utländsk kultur? Kristendomen finns ju fortfarande kvar plus att långt från all kultur är religiös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Japp så är det allt som har med religion och sånt skit borde förbjudas.. Hur kan man tro på sånt Ja ja ska inte tjafsa om det här, så vi förstör denna fina tråd, du får väl klagga på annat sätt om du känner dig duktig ponke Jag och skribb är helt med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Hmm.. Märklig utformning på det testet . Oh well, 63%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 76% Fick mest när jag höll med om att svenskarna var stela, inbundna etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 MOhhaha jag är 70% svensk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Du uppnådde 83% lagom Det räckte till en ordningsam kölapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sealteam669 Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Hehe.. 74% en ordningsam kölapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 71%. Kölapp... Var osäker på flertalet frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 "Du uppnådde 86% lagom. Det räckte till en alldeles lagom mellanmjölk." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 GRATTIS! Du uppnådde 89% lagom och blev en lagom mellanmjölk Men jag trivs mycket bra i Sverige. Att en del tycker Sverige är så tråkigt och dåligt tror jag mest har att göra med bortskämdhet, det är mycket i livsstandard som man får gratis i det här landet utan att man egentligen tänker på att vi är ganska ensamma om att ha en hel del förmåner. Tycker egentligen inte det är något fel med tillbakadragenhet heller, det är väl skönt att folk inte tränger sig på? (nåja det är väl en subjektiv åsikt...) Känns ganska bissart när man läser i denna tråd att vissa vill flytta härifrån så fort så möjligt, var vill ni bo då?? Hur många kollar på programet förresten? Jag gör det, mycket underhållande och intressant som de övriga av Fredrik Lindströms program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 (redigerad) 82%. Vad är poängen? Jag fattar inte... SlewME, varför är du inte stolt över Sverige? Redigerad 12 januari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 86% "Har du sett en död människa nån gång?" WTF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 64%.. Jag som alltid trott att jag varit 50% finne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 (redigerad) 66%, jag fick en cykelhjälm. Gud - Fokets opium. Redigerad 12 januari, 2007 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 ------> Till testet "Du uppnådde 74% lagom - Det räckte till en ordningsam kölapp" Whs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 GRATTIS! Hur många kollar på programet förresten? Jag gör det, mycket underhållande och intressant som de övriga av Fredrik Lindströms program. Jag tittar. Har inte sett senaste avsnittet än, var det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 70% fick jag Låg på 90+ fram till fråga 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts