Jump to content

Hur svensk är du?

Jacker
 Share

Recommended Posts

Får man fråga varför man inte ska få utöva islamisk tro bara för att du inte gillar den?

Japp så är det (w00t) allt som har med religion och sånt skit borde förbjudas.. Hur kan man tro på sånt

Ja ja ska inte tjafsa om det här, så vi förstör denna fina tråd, du får väl klagga på annat sätt om du känner dig duktig ponke

Redigerad av LunCh
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 102
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

GRATTIS!

Du uppnådde 89% lagom och blev en lagom mellanmjölk -_-

Men jag trivs mycket bra i Sverige. Att en del tycker Sverige är så tråkigt och dåligt tror jag mest har att göra med bortskämdhet, det är mycket i livsstandard som man får gratis i det här landet utan att man egentligen tänker på att vi är ganska ensamma om att ha en hel del förmåner. Tycker egentligen inte det är något fel med tillbakadragenhet heller, det är väl skönt att folk inte tränger sig på? (nåja det är väl en subjektiv åsikt...)

Känns ganska bissart när man läser i denna tråd att vissa vill flytta härifrån så fort så möjligt, var vill ni bo då?? :rolleyes:

Hur många kollar på programet förresten? Jag gör det, mycket underhållande och intressant som de övriga av Fredrik Lindströms program. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor