Antonetti Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 hej eftersom ingen ville hjälpa mig på den här topicen så skapade jag en ny topic frågan är : När jag spelade cs så råkade jag trycka på en knapp som gjorde att rutan förminskades hur ändrar jag så att det blir normalt? //tacksam för svar PS.jag vill tacka alla som har hjälpt mig förut DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 Lägg upp ett screen på hur det ser ut när du försöker spela cs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 13 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 Lägg upp ett screen på hur det ser ut när du försöker spela cs. hur gör man det?e inte så bra på sånt :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 hur gör man det?e inte så bra på sånt :"> tryck på print screen knappen sen är det bara att klistra in bilden i paint eller nått annant bildformat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 hej eftersom ingen ville hjälpa mig på den här topicen så skapade jag en ny topic frågan är : När jag spelade cs så råkade jag trycka på en knapp som gjorde att rutan förminskades hur ändrar jag så att det blir normalt? //tacksam för svar PS.jag vill tacka alla som har hjälpt mig förut DS. jag skrev ju det i föra... gå in i inställningarna och ändra tillbax... prova dig fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 13 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 jag skrev ju det i föra... gå in i inställningarna och ändra tillbax... prova dig fram. det finns ju inget har letat igenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 13 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 tryck på print screen knappen sen är det bara att klistra in bilden i paint eller nått annant bildformat ja men hur gör man sen när man har tryckt på knappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 Tryck på Print Screen och klistra in bilden i paint, spara i JPG och ladda upp på Pixas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 13 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 Tryck på Print Screen och klistra in bilden i paint, spara i JPG och ladda upp på Pixas ja men när man trycker på print screen så händer ingen ting?en sak till när ja försöker joina en server så går det inte :'( vad kan det bero på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 (redigerad) när du har tryckt på print scrn så måste du gå in i paint och klistra in den och sen spara...sen laddar du upp den på Pixas... Redigerad 13 februari, 2003 av Joey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 ja men när man trycker på print screen så händer ingen ting?en sak till när ja försöker joina en server så går det inte :'( vad kan det bero på? Efter att du tryckt på print screen går du direkt till Paint och klistar in bilden som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 13 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 Efter att du tryckt på print screen går du direkt till Paint och klistar in bilden som vanligt. vadå klistrar in?trycker man på ctrl+v eller?ja vet att ja kanske e lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 13 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 när ja försökte ladda upp den på pixar så hände det så här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 du måste bli medlem där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 du har inte laddat upp den än då... här är en bild på vad du ska ändra: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload8/cs%20inst.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 13 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 du har inte laddat upp den än då... här är en bild på vad du ska ändra: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload8/cs%20inst.jpg ok thank you! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 13 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 nu har jag löst problemet tack för all hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts