Kebab Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 (redigerad) Helt plötsligt så upptäckte jag att forumets klocka går en timma fel. Har det varit så länge utan att jag har märkt något? Eller kan det ha att göra med att forumet var nere i någon timma förut idag? Ahh just det. Kanske skulle frågat i frågetråden. Redigerad 10 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Helt plötsligt så upptäckte jag att forumets klocka går en timma fel. Har det varit så länge utan att jag har märkt något? Eller kan det ha att göra med att forumet var nere i någon timma förut idag? Den har inte varit fel så länge, minns att den har fungerat innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Det måste kommit nu när sidan var nere en stund, då det fungerade som det skulle tidigare idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 MweMwe! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...rCP&CODE=04 Där går det att ändra klockan manuellt. Sätt den på "(GMT) Casablanca, Dublin...". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 MweMwe! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...rCP&CODE=04 Där går det att ändra klockan manuellt. Sätt den på "(GMT) Casablanca, Dublin...". Är det inte GMT+1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Är det inte GMT+1? Inte enligt Bulletinforum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Vafalls.. nu går ju klockan rätt igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Min klocka går rätt och jag har då aldrig ändrat den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts