Kiedis Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Ska gå ner imorgon och kolla på Tiger skor, ägde ett par förra sommaren, rikigt sköna, lägger upp bild på dom om jag köper dom, hittade ingen på nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 3 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Ska gå ner imorgon och kolla på Tiger skor, ägde ett par förra sommaren, rikigt sköna, lägger upp bild på dom om jag köper dom, hittade ingen på nätet. Ta med kamera och plåta alla skor Jag har sån lust att se Tigers kollektion -07 Här i Gävle är dom ett halvår senare än på andra ställen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 (redigerad) Nej, nej, nej va fula dom är Men visst du kanske gillar dom Tycker faktiskt att de var snygga, ser sköna ut som sommarskor, lite tunna sådär. Blir nog till att dra till stan och se om de finns där och prova dem så kanske jag köper dem. Gucci ville jag ha, men mina peron får damp på mig Lacoste-skorna vill jag inte ha, det finns bara ett par som är snygga Ska köpa Tiger of Sweden, men vill ha Gucci Nu vet inte jag hur mycket Gucci-skorna kostar men de blir väl inte arga bara för att det är Gucci av någon anledning? Annars är det bara att köpa dem. Redigerad 3 februari, 2007 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 3 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Tycker faktiskt att de var snygga, ser sköna ut som sommarskor, lite tunna sådär. Blir nog till att dra till stan och se om de finns där och prova dem så kanske jag köper dem. Nu vet inte jag hur mycket Gucci-skorna kostar men de blir väl inte arga bara för att det är Gucci av någon anledning? :S Annars är det bara att köpa dem. Gucci går på mellan 2-3 pistoler Sa att jag skulle köpa några pikées, visade en för 650kr och morsan tyckte inte det var nån bra idé Skulle få köpa den men inga fler för det priset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Gucci går på mellan 2-3 pistoler Sa att jag skulle köpa några pikées, visade en för 650kr och morsan tyckte inte det var nån bra idé Skulle få köpa den men inga fler för det priset Haha, glöm det. Mycket dyrt och onödigt har jag köpt i mina dar, men jag skulle aldrig köpa ett par dojor som går lös på tre tusen. Dessutom, har man inte en stil som passar det utan går runt i mjukisbyxor, Crocker-tröja och bär Gucci-skor.. Näe, fyfan. (jag menar inte att du är så - det jag menar är att man måste klä sig lite speciellt för att det skall passa. Det blir inte snyggt med ett par av någonting som är exklusivt. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Det är ju deras "finfin" skor som kostar runt 3-4-5, ska man ha deras sneakers varianter så kan man hitta dom för runt 1500:-, fanns på NK senast jag var där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 3 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Det är ju deras "finfin" skor som kostar runt 3-4-5, ska man ha deras sneakers varianter så kan man hitta dom för runt 1500:-, fanns på NK senast jag var där. Tar du med dig kamera? Fatta nice om du gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Hhaha, vette fan vad dom ska tro om jag kommer till NK och snappar bilder på skor, och nu ska jag inte till NK, utan jag har tur att en affär här i Tyresö säljer Tiger skor. Men bor du i Stockholm hampus? i så fall kan jag rekommedera Tiger-affären, den ligger i PK-huset (brevid NK), där har du allt, skor, skjortor, byxor, tröjor, och på biblioteksgatan ligger också en Tiger affär men där är det mest deras kostymer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 3 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Hhaha, vette fan vad dom ska tro om jag kommer till NK och snappar bilder på skor, och nu ska jag inte till NK, utan jag har tur att en affär här i Tyresö säljer Tiger skor. Men bor du i Stockholm hampus? i så fall kan jag rekommedera Tiger-affären, den ligger i PK-huset (brevid NK), där har du allt, skor, skjortor, byxor, tröjor, och på biblioteksgatan ligger också en Tiger affär men där är det mest deras kostymer. Jag bor 20mil från Stockholm, annars hade jag kollat själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Funderar på att införskaffa dessa skönheter. Kommentarer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Funderar på att införskaffa dessa skönheter. Kommentarer? bild Inte alls något som jag gillar men om du gillar dom, köööp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 3 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Funderar på att införskaffa dessa skönheter. Kommentarer? Ingenting jag skulle köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 (redigerad) Funderar på att införskaffa dessa skönheter. Kommentarer? Inget jag skulle köpa .. Redigerad 3 februari, 2007 av Helpiswhatiwant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 (redigerad) Jah, jetesnyga!11!1 Seriöst nu, du får ta och ge dig snart. Du kommer ju på ett par nya skor var femte minut. De vita Gucci skorna var snygga och skulle antagligen passa. På en syrian. Alla syrianer har såna där skor, tillsammans med en vit kostym och rosa skjorta med blommor och mönster på när de går på bröllop. ..Du vet ju faktiskt ingenting om vilket land Hampus ursprung kommer ifrån? konstigt formulerade meningar ftw. Redigerad 3 februari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Grymt härlig feedback. Endast min mor gillade dem - vilket är jävligt bra, för då kan jag förutsätta att jag är den enda på mils avstånd med såna skor. Mission accomplished. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 4 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Kiedis, kollade du på skor idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Bara jag som tycker att dom här tigerskorna är snygga? Dom är snygga i vitt också Fast har hittat ett par snyggare som jag inte hittar bild på haft såna i ett år snart börjar bli lite slitna så ska snart köpa nya. Men dom är helt klart värda pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Kiedis, kollade du på skor idag? Ja..och som vanligt när jag ska köpa något finns det inte i min storlek, så jakten går vidare. Ska in till Gallerian med en polare någon dag i veckan, där brukar dom ha det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 5 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Ja..och som vanligt när jag ska köpa något finns det inte i min storlek, så jakten går vidare. Ska in till Gallerian med en polare någon dag i veckan, där brukar dom ha det mesta. Var det snygga skor? Har hittat Lacosteskor som är nya för säsongen som är snygga, men vill nog inte köpa pga så många har lacoste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Har hittat Lacosteskor som är nya för säsongen som är snygga, men vill nog inte köpa pga så många har lacoste Fjantigt värre. Och förresten, om du köper dem först så är det ju alla andra som får skämmas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts