Jump to content

Nya skor

diarrehampus
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 345
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Mina gamla skor, min mamma slängde dem och köpte ett par fulare och klumpigare pumaskor istället :'(

Det här är de nya :shifty: .

Får köpa nya Jago snart, snyggaste modellen Puma har.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funderar själv väldigt starkt på att köpa dem här kängorna, så jävla snygga ;)

Jah, jetesnyga!11!1 :)

Dom här Lacoste skorna tyckte jag var najs

Seriöst nu, du får ta och ge dig snart. Du kommer ju på ett par nya skor var femte minut. :D De vita Gucci skorna var snygga och skulle antagligen passa.

På en syrian. Alla syrianer har såna där skor, tillsammans med en vit kostym och rosa skjorta med blommor och mönster på när de går på bröllop.

Och de där Lacoste skorna var ganska fula. Det där ser ut som barnskor. Bläddrade snabbt igenom Lacoste avdelningen, och hittade dessa. Jävligt snygga tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jah, jetesnyga!11!1 :D

Seriöst nu, du får ta och ge dig snart. Du kommer ju på ett par nya skor var femte minut. ;) De vita Gucci skorna var snygga och skulle antagligen passa.

På en syrian. Alla syrianer har såna där skor, tillsammans med en vit kostym och rosa skjorta med blommor och mönster på när de går på bröllop.

Och de där Lacoste skorna var ganska fula. Det där ser ut som barnskor. Bläddrade snabbt igenom Lacoste avdelningen, och hittade dessa. Jävligt snygga tycker jag.

Nej, nej, nej va fula dom är :)

Men visst du kanske gillar dom ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jah, jetesnyga!11!1 :)

Seriöst nu, du får ta och ge dig snart. Du kommer ju på ett par nya skor var femte minut. ;) De vita Gucci skorna var snygga och skulle antagligen passa.

Gucci ville jag ha, men mina peron får damp på mig

Lacoste-skorna vill jag inte ha, det finns bara ett par som är snygga

Ska köpa Tiger of Sweden, men vill ha Gucci :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor