bär Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 19 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Hittade ett par grymt sköna skor på din sko. Ska köpa dem och använda som sommarskor utöver tiger-skorna Kostade 480kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Fick ett par Timberland av brorsan idag, han hade i sin tur fått dom av en polare, men han kunde inte ha dom, men mig passade dom perfekt. http://se.zoovillage.com/images/product/pi/10022512/10022512_h1.jpg Dom var riktigt sköna, nu är det bara snön som saknas. Bara det att dom är förjävla fula och klumpiga, ursäkta ordvalet. Jag hatar kängor, vad ska det vara bra för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Bara det att dom är förjävla fula och klumpiga, ursäkta ordvalet. Jag hatar kängor, vad ska det vara bra för? Hålla fötterna varma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Yesz. Köpte nya skor idag. Det blev ett par Etnies-Callicut http://www.zappos.com/images/661/121661/985-86353-d.jpg Är riktigt nöjd med dom hittills Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Frächa felshoe, hoppas bara det inte blev fel "shoe". HAHAHA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 19 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Frächa felshoe, hoppas bara det inte blev fel "shoe". HAHAHA. Haha, den tänkte jag dra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Bara det att dom är förjävla fula och klumpiga, ursäkta ordvalet. Jag hatar kängor, vad ska det vara bra för? Klumpiga? nej inte ett dugg, dessutom har man byxorna över skorna, så man har ju inte hela kängan synlig. Nu använder jag dom inte, men när det blir kallare och snön kommer så kommer dom uppskattas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Frächa felshoe, hoppas bara det inte blev fel "shoe". HAHAHA. NNgnööhöö Nej, men det var farligt nära, dom hade nästan inte min storlek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 NNgnööhöö Nej, men det var farligt nära, dom hade nästan inte min storlek Har faktiskt alltid undrat vad ditt namn kommer ifrån. Och Sikorkas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Har faktiskt alltid undrat vad ditt namn kommer ifrån. Och Sikorkas. Sikorkas kommer från Polen. Mer vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 (redigerad) Och Sikorkas. Han fick det namnet från ett barnprogram som gick på 1:an eller 2:an förut, då det var en liten invandrar pojke som hette Sikorka som hittade en skadad kråka som han tog han om. Det är sant, faktiskt. Redigerad 20 januari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Har faktiskt alltid undrat vad ditt namn kommer ifrån. Och Sikorkas. Då ska ni få det klart för er en gång för alla. En gång när jag var mindre (typ elva) så var jag ute och var ute med min kompis. efter en stund märkte jag att jag hade tagit på mig en sko från ett par, och en annan sko från ett annat par. Vi tyckte det var jätteroligt och i skolan blev jag kallad för felsko ett tag, men det utvecklades och blev felshoe. Men mina kompisar uttalade det som fellshoe, med två L alltså. Thats all folks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Yeah, idag köpte jag nya skor. SKa se om jag hittar bild. Det är ett par vita nike, med karborre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Då ska ni få det klart för er en gång för alla. En gång när jag var mindre (typ elva) så var jag ute och var ute med min kompis. efter en stund märkte jag att jag hade tagit på mig en sko från ett par, och en annan sko från ett annat par. Vi tyckte det var jätteroligt och i skolan blev jag kallad för felsko ett tag, men det utvecklades och blev felshoe. Men mina kompisar uttalade det som fellshoe, med två L alltså. Thats all folks Haha, precis som jag gjorde på nyårsafton-natten Men det är en annan pinsam historia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Men det är en annan pinsam historia ...som du redan har berättat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 ...som du redan har berättat. Precis, det är därför jag inte berättar den igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 21 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Har mailat tiger of sweden och frågat om dom har bilder på alla herrskor som dom kommer sälja under 2007 Hoppas att man får svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 3 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Har hittat skor som jag ska köpa (om jag får ) Gucci Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Har hittat skor som jag ska köpa (om jag får ) Gucci OMG usch och fy..! Inte direkt nåt jag skulle ta på mig iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts