Jump to content

Nya skor

diarrehampus
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 345
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fick ett par Timberland av brorsan idag, han hade i sin tur fått dom av en polare, men han kunde inte ha dom, men mig passade dom perfekt.

Dom var riktigt sköna, nu är det bara snön som saknas.

Bara det att dom är förjävla fula och klumpiga, ursäkta ordvalet. Jag hatar kängor, vad ska det vara bra för?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara det att dom är förjävla fula och klumpiga, ursäkta ordvalet. Jag hatar kängor, vad ska det vara bra för?

Klumpiga? nej inte ett dugg, dessutom har man byxorna över skorna, så man har ju inte hela kängan synlig.

Nu använder jag dom inte, men när det blir kallare och snön kommer så kommer dom uppskattas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har faktiskt alltid undrat vad ditt namn kommer ifrån. Och Sikorkas.

Då ska ni få det klart för er en gång för alla.

En gång när jag var mindre (typ elva) så var jag ute och var ute med min kompis. efter en stund märkte jag att jag hade tagit på mig en sko från ett par, och en annan sko från ett annat par. Vi tyckte det var jätteroligt och i skolan blev jag kallad för felsko ett tag, men det utvecklades och blev felshoe. Men mina kompisar uttalade det som fellshoe, med två L alltså.

Thats all folks

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då ska ni få det klart för er en gång för alla.

En gång när jag var mindre (typ elva) så var jag ute och var ute med min kompis. efter en stund märkte jag att jag hade tagit på mig en sko från ett par, och en annan sko från ett annat par. Vi tyckte det var jätteroligt och i skolan blev jag kallad för felsko ett tag, men det utvecklades och blev felshoe. Men mina kompisar uttalade det som fellshoe, med två L alltså.

Thats all folks

Haha, precis som jag gjorde på nyårsafton-natten :P

Men det är en annan pinsam historia :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...