diarrehampus Skrivet 17 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Kanske det, men jag har en bra bit till närmaste Intersport, som ligger i Bollnäs... Och vart bor du? Hur långt har du dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Dessa skor använder jag justnu, börjar bli lite slitna, men håller vintern som inte är nån vinter och våren också iallafall: Riktigt snygga. Precis så skall ett par skor se ut. Vi verkar ha samma smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 17 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Där har du skorna Euduros, fast lite dyrare és - shelton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Och vart bor du? Hur långt har du dit? Jag bor i Alfta. Ett par mil från Bollnäs. Där har du skorna Euduros, fast lite dyrare és - shelton Tack,måste på nått sätt ha missat dom när jag tittade på Junkyard tidigare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 (redigerad) Någon som vet var man kan köpa dom skorna? Edit:tror dom heter Vans Era Edit: http://www.frontier-i.com/ishop/images/758/vans_addict_era_vitton.jpg ny bild Redigerad 17 januari, 2007 av Sir.Per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 18 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 (redigerad) Edit: http://www.frontier-i.com/ishop/images/758/vans_addict_era_vitton.jpg ny bild Hittar inte just de skorna, men här har du andra skor och här är ännu fler vans Redigerad 18 januari, 2007 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 (redigerad) SKOR SKOR SKOR SKOR SKOR SKOR Förjävvla snygga! Redigerad 18 januari, 2007 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Editera bort bilderna från din quote tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 18 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Har bestämt mig för att skita i lacoste och köpa ett par tiger of sweden-skor Har sett grymt snygga tigerskor + att det är bättre kvalitet på dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Har bestämt mig för att skita i lacoste och köpa ett par tiger of sweden-skor Har sett grymt snygga tigerskor + att det är bättre kvalitet på dem éS, Lacoste och nu Tiger! Vad kommer härnäst? Har du svårt och bestämma dig pojk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 18 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 éS, Lacoste och nu Tiger! Vad kommer härnäst? Har du svårt och bestämma dig pojk? Jo, har riktigt svårt att bestämma mig Men jag försöker tänka mig vad jag ska använda dom till, passar dom i sommar?, hur snygga är de? etc. Så ésen är för tjocka, lacosten för dålig kvalite (syns på dem) och tycker tiger har grymt snygga och sköna skor + att det inte är ett fjortismärke som lacoste, därför blir det tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 http://www.junkyard.se/images/product_alt/1219.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Tänkte bara fråga, är det någon som har sett dessa skorna i nån affär i Göteborg? http://www.junkyard.se/images/product_alt/9685.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 18 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Bara jag som tycker att dom här tigerskorna är snygga? Dom är snygga i vitt också Fast har hittat ett par snyggare som jag inte hittar bild på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Förjävvla snygga! aaa ska te junkyard å fråga om dom har några imorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Bara jag som tycker att dom här tigerskorna är snygga? Dom är snygga i vitt också Fast har hittat ett par snyggare som jag inte hittar bild på Dom där är riktigt reko. Var en hel del som hade såna på skolavslutningen i somras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 18 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Dom där är riktigt reko. Var en hel del som hade såna på skolavslutningen i somras. Har sett 2 stycken på min skola som har sånna fast vita Men det är ett alternativ om dom inte har dom som är snyggare Tycker dom är najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Ifall någon känner till ett par skor för vintern som är hyfsat varma och framför allt snygga. Tipsa mig. Jodå: NATO-Kängor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 (redigerad) Fick ett par Timberland av brorsan idag, han hade i sin tur fått dom av en polare, men han kunde inte ha dom, men mig passade dom perfekt. http://se.zoovillage.com/images/product/pi/10022512/10022512_h1.jpg Dom var riktigt sköna, nu är det bara snön som saknas. Redigerad 19 januari, 2007 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 http://www.junkyard.se/images/product_alt/23877.jpg Nån som testat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts