Halo Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Jag ska förklara Frisyren jag har, har jag för jag gillar musiken och klär mig i fashioncore. Det jag menar är att jag inte vill bli tagen som Maimstream sa, en sån unge. För jag hatar dom som är så, och kommer alltid att göra det. Ni som bor i stockholm eller sett barnen på plattan i stan vet vad jag pratar om. Tycker dom vansen har fått "emo-stämpel" och vill ha lite mer "normala" skor. Vill ha min stil men också blanda ut lite med "normal-stil" Men alla jag har kollat på är "stora", får typ jätte fötter och jag har ganska smala ben Försök med lite större jeans då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Försök med lite större jeans då Men jag gillar tighta jeans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Okej... Titta på ett par skor som inte är skateskor då. exempel: http://www.sneakersnstuff.com/system/searc...tainer=484& Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 (redigerad) Nävär majnd. Redigerad 14 januari, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Okej... Titta på ett par skor som inte är skateskor då. exempel: http://www.sneakersnstuff.com/system/searc...tainer=484& Jag åker ju bräda, så jag är ute efter skateskor. Dom här är snygga. Det är Vans, men inte "emo-vansen" http://www.junkyard.se/images/product_alt/18941.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Jag åker ju bräda, så jag är ute efter skateskor. Dom här är snygga. Det är Vans, men inte "emo-vansen" http://www.junkyard.se/images/product_alt/18941.jpg Inga skateskor dock. En polare har ett par bruna ES som inte är speciellt klumpiga. Kommer tyvärr inte ihåg vad modellen heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Inga skateskor dock. En polare har ett par bruna ES som inte är speciellt klumpiga. Kommer tyvärr inte ihåg vad modellen heter. Dom ligger under kategorin skate på junkyards hemsida iaf Men får åka in till stan och kolla runt lite granna. Man kan ju alltid köpa 2 par skor också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Dom ligger under kategorin skate på junkyards hemsida iaf Men får åka in till stan och kolla runt lite granna. Man kan ju alltid köpa 2 par skor också skumt. De ser väldigt klena ut på bilden. Min gissning är att dom skona är trasiga efter en månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 skumt. De ser väldigt klena ut på bilden. Min gissning är att dom skona är trasiga efter en månad. Aa det tror jag med. Har ju "emo vansen" nu, och dom nöts som fan på gripet. Ska nog köpa dom som vanliga skor, och köpa några andra skateskor senare. Fallen och és har snygga skor faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Jag ska förklara Frisyren jag har, har jag för jag gillar musiken och klär mig i fashioncore. Det jag menar är att jag inte vill bli tagen som Maimstream sa, en sån unge. För jag hatar dom som är så, och kommer alltid att göra det. Ni som bor i stockholm eller sett barnen på plattan i stan vet vad jag pratar om. Tycker dom vansen har fått "emo-stämpel" och vill ha lite mer "normala" skor. Vill ha min stil men också blanda ut lite med "normal-stil" Men alla jag har kollat på är "stora", får typ jätte fötter och jag har ganska smala ben Din frisyr, och alla andra också för den delen har större fjortis-emo stämpel än alla vans dojjor i världen. Synd att du inte greppat det än. "JAG är EMO. Kidsen på plattan är bara wannabies. JAG vill se ut som dom, men om jag gör det blir jag en wannabe, så jag är EMO men vill inte vara det, för då blir jag wannabe, a.s.o." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Din frisyr, och alla andra också för den delen har större fjortis-emo stämpel än alla vans dojjor i världen. Synd att du inte greppat det än. "JAG är EMO. Kidsen på plattan är bara wannabies. JAG vill se ut som dom, men om jag gör det blir jag en wannabe, så jag är EMO men vill inte vara det, för då blir jag wannabe, a.s.o." Jag orkar inte starta något snack med dig. Tycker du jag är en fjortis så får du tycka det. Huvudsaken att jag tycker om mitt hår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Jag orkar inte starta något snack med dig. Tycker du jag är en fjortis så får du tycka det. Huvudsaken att jag tycker om mitt hår. Pff, att du inte äns kan läsa ett inlägg gör inte saken bättre. DU menar på att ett par Vans skor är fjortis-emo och alla som har det hänger på plattan. I själva verket är det din frisyr folk kommer gå efter, och det är det DU inte fattat än. Jag har varken påstått eller antydigt att du är en fjortis, men för att del, du kanske är det. Om du skulle fråga en person, vem som hellst helt random om dom tyckte din frisyr, kontra ett par Vans skor; Vilket som är mest fjortis-emo, så är jag ganska säker på att dom skulle säga frisyren. Det är bara du som tycker att det är tvärtom eftersom det är du som har frisyren, och inte skorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Pff, att du inte äns kan läsa ett inlägg gör inte saken bättre. DU menar på att ett par Vans skor är fjortis-emo och alla som har det hänger på plattan. I själva verket är det din frisyr folk kommer gå efter, och det är det DU inte fattat än. Jag har varken påstått eller antydigt att du är en fjortis, men för att del, du kanske är det. Om du skulle fråga en person, vem som hellst helt random om dom tyckte din frisyr, kontra ett par Vans skor; Vilket som är mest fjortis-emo, så är jag ganska säker på att dom skulle säga frisyren. Det är bara du som tycker att det är tvärtom eftersom det är du som har frisyren, och inte skorna. Jag är liote trött nu så läste inte så jätte noga. Vill bara inte förstöra det här tråden med sånt här snack. Jag vet att min frisyr är fjortis-emo, men det beror ju på varför man skaffar en sån. Jag har den för jag tycker det är snyggt och detr passar min klädstil. Emo-kidsen på plattan skaffar den för att vara Emo och för att alla andra där har en. Jag har både skorna och frisyren. Och jag menar att många emo-ungar har dom skorna, så det är därför jag inte vill ha sånna för jag vill inte vara som dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 (redigerad) Typ... sånna har alla, därför me not like them . Orka folk som måste ha saker som andra inte har, som går in för att vara alternativa. Man köper det man själv tycker är snyggt, oavsett om andra gillar det eller inte. Och är det knappast alla som har såna, iaf inte i Kalmar Redigerad 14 januari, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Har en fråga som nog är knepig att svara på, men är det någon som vet vilka sorts skor som Jerry Seinfeld har i just 'Seinfeld'? Jag hade tänkt lägga upp en bild men jag kunde inte hitta någon bra, han har oftast samma vita skor, liknar någon sorts converse. Uppskattar verkligen svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Nice, vilken modell? De liknar mina litegranna jag har då Stinger tror jag... eller Sting. Fallen - Patriot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 (redigerad) Igårkväll lurade min syrra mig att beställa de här http://caliroots.com/data/product/images/58442006811816211535936_L.jpg http://caliroots.com/system/search/product.asp?id=5844 Har en stark känsla av att jag inte kommer gilla dem. Nåja, ska väl köpa mig lite somrigare skor om bara några månader ändå, så. I värsta fall får jag väl skicka tillbaks dem. Redigerad 16 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Igårkväll lurade min syrra mig att beställa de här http://caliroots.com/data/product/images/58442006811816211535936_L.jpg http://caliroots.com/system/search/product.asp?id=5844 Har en stark känsla av att jag inte kommer gilla dem. Nåja, ska väl köpa mig lite somrigare skor om bara några månader ändå, så. I värsta fall får jag väl skicka tillbaks dem. fula som stryk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Igårkväll lurade min syrra mig att beställa de här Ewwww. Inte föratt göra dig ledsen, men schleetna skor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Jag tycker dom var snygga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts