StellHell Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 http://www.have2have.se/Graphics/Products/3115.gif http://www.have2have.se/Graphics/Products/3115e.gif Mina senast inköpta skor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Mina senast inköpta skor. Riktigt snygga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Nya skor, Tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 (redigerad) Här har ni mina senast inköpta, dom börjar gå mot sitt slut och jag kan garantera er att jag kommer köpa samma sort igen, möjligtvis annan färg eller något för att förnya mig lite, men jag rekommenderar dessa STARKT. Adidas - Forest Hills Redigerad 13 januari, 2007 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Typ...jävligt sköna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 13 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Avbeställde skorna då jag är i mer behov av jeans. Väntar till mars/april och köper lite tunnare skor som är sköna i sommar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Typ...jävligt sköna. Typ... jävligt snygga. Typ såna jag har nu, typ såna det blir när det är dags för nya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Jag tänkte köpa dessa inom kort. Najsiga. http://www.junkyard.se/images/product_alt/9685.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Någon som vet några najjsa skate dojjor som inte är så stora? Alltså, jag använder tighta jeans. Så det ser lite kul ut om jag har stora skor Sånna Vans, Nej tack! *vill inte se ut som en "hej jag är emo" unge* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Jag tänkte köpa dessa inom kort. Najsiga. http://www.junkyard.se/images/product_alt/9685.jpg Lite tjejiga tyckte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 *vill inte se ut som en "hej jag är emo" unge* No offence, men jag börjar helt allvarligt tro att du är lätt utvecklingsstörd. Hur får du för dig att frisera dig som du gör om du inte vill se ut som en emo-unge? Och vill du inte ha stora skor så ska du inte ha skateskor. Skateskor är förstärkta och dämpade för att inte slitas ut mot griptapen och förhindra knäskador, vilket är ett stort problem... När man åker skateboard! Åker man inte bräda, är det ingen mening att använda skateskor heller. Vad är det för fel på vanliga sneakers ifall du inte vill ha stor skor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 No offence, men jag börjar helt allvarligt tro att du är lätt utvecklingsstörd. Hur får du för dig att frisera dig som du gör om du inte vill se ut som en emo-unge? Vad han menar är att han inte vill se ut som folk som tror dom är emo, då dom endast nyttjar stilen för sin egen vinning och smutskastar den med sitt sätt att leva på. "-Åh, jag skär mig, jag mår dåligt, jag vill dö, jag är EMO!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Vad han menar är att han inte vill se ut som folk som tror dom är emo, då dom endast nyttjar stilen för sin egen vinning och smutskastar den med sitt sätt att leva på. "-Åh, jag skär mig, jag mår dåligt, jag vill dö, jag är EMO!" Och varför väljer man då den frisyren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Och varför väljer man då den frisyren? För att den tillhör EMO-stilen, men tydligen inte dom där dojjorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Nya skor, Tycks? Nice, vilken modell? De liknar mina litegranna jag har då Stinger tror jag... eller Sting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 För att den tillhör EMO-stilen, men tydligen inte dom där dojjorna. Precis. Då har han ju större chans att bli tagen för en emo-unge om han väljer den frisyren än om han sätter på sig ett par Vans. Så varför då ha den jävla frisyren om man inte inte vill se ut som en emo-unge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Precis. Då har han ju större chans att bli tagen för en emo-unge om han väljer den frisyren än om han sätter på sig ett par Vans. Så varför då ha den jävla frisyren om man inte inte vill se ut som en emo-unge? Men nu är det ju så att han inte vill bli kopplad till EMO-wannabes, precis som vi aldrig skulle vilja bli kopplade till gangsta-wannabes, som bor i "ghetton". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Typ... jävligt snygga. Typ såna jag har nu, typ såna det blir när det är dags för nya Typ... sånna har alla, därför me not like them . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Men nu är det ju så att han inte vill bli kopplad till EMO-wannabes, precis som vi aldrig skulle vilja bli kopplade till gangsta-wannabes, som bor i "ghetton". Har inte wannabes sån frisyr? Jag behöver inte oroa mig för det då jag varken är svart eller bär pösiga kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Jag ska förklara Frisyren jag har, har jag för jag gillar musiken och klär mig i fashioncore. Det jag menar är att jag inte vill bli tagen som Maimstream sa, en sån unge. För jag hatar dom som är så, och kommer alltid att göra det. Ni som bor i stockholm eller sett barnen på plattan i stan vet vad jag pratar om. Tycker dom vansen har fått "emo-stämpel" och vill ha lite mer "normala" skor. Vill ha min stil men också blanda ut lite med "normal-stil" Men alla jag har kollat på är "stora", får typ jätte fötter och jag har ganska smala ben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts