Jump to content

Nya skor

diarrehampus
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 345
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är sugen som fan på att köpa nya skor nu. Så fort vårmodellerna kommer fram så ska jag köpa ett par. Senast fick jag någon slags blackout och köpte ett par Etnies som jag aldrig har varit speciellt nöjd med. Allt det som KalleR säger om skateskor passar in på dem. ^_^

Så ett par tunnare skor is comming up! :) (Hoppas Lacoste gör några riktigt snygga skor nu till våren)

Visst gör dom snygga skor, skulle köpa ett par först.

Fick höra att det är fjortismärke och kvaliten suger.

Fast köp skinn isåf, lädret är dåligt

Har beställt mina és förresten

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är sugen som fan på att köpa nya skor nu. Så fort vårmodellerna kommer fram så ska jag köpa ett par. Senast fick jag någon slags blackout och köpte ett par Etnies som jag aldrig har varit speciellt nöjd med. Allt det som KalleR säger om skateskor passar in på dem. ^_^

Så ett par tunnare skor is comming up! :) (Hoppas Lacoste gör några riktigt snygga skor nu till våren)

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Av skorna som diarrehampus länkade så var FOX skorna snyggast (andra länken tror jag det var) FOX har överlag schyssta kläder, äger själv en munkjacka.

Är också på jakt efter nya pjuck, eftersom vintern inte verkar komma så går jag direkt på vår/sommar skor.

Har dom senaste åren använt sneakers av märkena ADIDAS och Lacoste, jag har vart nöjd med dom, snygga, sköna och håller länge, men tänkte variera mig lite nu.

Har av någon anledning fastnat på Ed Hardys skor (eller hans kläder överhuvudtaget)

Ed Hardy Shop för er som inte vet vad det är

Men får se om det blir både sneakers och Ed Hardy skor, finns ju inget som säger att jag inte kan köpa fler par, en affär här i Tyresö säljer dessutom skor från Tiger och Fred Perry, grymt snygga, får se, I keep you postet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som jag skrev i "Jag söker efter.."-tråden så skall jag köpa ett par Evisu skor när eller om jag hittar dem. Annars blir det några tunna, Lacoste brukar lansera ganska schyssta sommarskor.

http://se.zoovillage.com/store/brand.asp?B...&Position=1

Där har du några :P

Redigerad av diarrehampus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här har jag tänkt att man ska visa skor man ska/har köpa/köpt.

Då mina DC skor har pajat har jag börjat leta efter nya.

Har några länkar på skor jag tycker verkar schyssta.

http://www.junkyard.se/mega/product.aspx?p...d=0&lcid=21

Länka gärna till bra sidor och fina skor

Själv så är jag ett stort fan (a.k.a Fox g33k) av fox (3uppsättningar cross foxkläder inkl handskar, cross stövlar, 3fox kepsar, 2fox tröjor och 1fox mössa) så jag skulle tagit fox skorna :P. Själv har jag ett par Circa model Lopes, gröna tror jag den heter

Edit: Ändra lite :P

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor