KalleR Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 DU ÄR LÄSKIG! Likadan modell som jag har. Så ovanliga är de väl inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Så ovanliga är de väl inte? Nja, det är inte det. Eudoros tar efter mig i allt, tankar, kläder stil. Allt! Vi är oroväckande lika. Förutom till utseendet. Här är mina skor förövrigt, inte lika vita som när jag köpte dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 (redigerad) Nja, det är inte det. Eudoros tar efter mig i allt, tankar, kläder stil. Allt! Vi är oroväckande lika. Förutom till utseendet. Här är mina skor förövrigt, inte lika vita som när jag köpte dem. Pfft, sure. Jag har alltid legat steget före dig, acceptera det. Redigerad 23 juli, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 (redigerad) Pfft, sure. Jag har alltid legat steget före dig, acceptera det. Pfft, sure. Vem var det som föddes först egentligen? Vem är det som sedan 91 fått en svans? Bara att du köpte skorna efter mig måste ju bevisa det. Redigerad 23 juli, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Tog en bild på mitt val: Vans? DU ÄR LÄSKIG! Likadan modell som jag har. Såna hade jag också innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Tidigare i sommar funderade jag på att köpa ett par hip-hoppiga, vita lacoste-skor med små figurer på (vad det var minns jag inte) men jag valde ett par låga tygskor (vad fasen kallas de, sånna som är så moderna iår och kanske i fjol?) från Tommy Hilfiger. Tycker ni jag valde rätt eller borde jag tagit steget närmare hiphopen? Edit: Eudoros, ja precis. Tog en bild på mitt val: Jag hade alla gånger valt hip-hoppiga, vita Lacoste-skor framför de där. Men jag tycker inte man ska älta sånt där i efterhand, köpt är ju köpt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts