Tweak Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Dom är härliga som fan att gå i, går med dom i stortsett året runt Dina fötter måste ju dö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Dina fötter måste ju dö? Jag tror det är så att han bara älskar lukten av fotsvett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Ett par sånnahär Fan vad fina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Jag tror det är så att han bara älskar lukten av fotsvett. Men fötterna måste ju bli fruktansvärt varma och äckliga... kan inte tänka mig det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Köpte ett par väldigt fina skor (liknande dem på bilden) för någon vecka sedan, helt underbart att gå i. Plus att det var splitternya, hade stått på hyllan i 20 minuter sedan de fick in dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Jag köpte ett par Puma Clyde, vita med röd rand på mitt sommarjobb för 175 kronor. Mer än halva ordinarie pris plus 30% personalrabatt, oh yes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Letar fortfarande efter Paul Smith-liknande skor som inte tvingar mig att äta tånaglar i en månad. Skulle handla dyrt, meeen.. Pengar är nog en av de sakerna jag saknar här i livet. >:[ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Letar fortfarande efter Paul Smith-liknande skor som inte tvingar mig att äta tånaglar i en månad. Skulle handla dyrt, meeen.. Pengar är nog en av de sakerna jag saknar här i livet. >:[ Liknande vilken Paul Smith-sko? Finns ett gäng olika modeller. Brorsan köpte ett par skor på "Sko Dig" för runt 300kr som är tydligt inspirerade av dessa: http://blog.jiart.org/wp-content/uploads/2...white-shoes.jpg Kanske kan fixa bild senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 (redigerad) Liknande vilken Paul Smith-sko? Finns ett gäng olika modeller. Brorsan köpte ett par skor på "Sko Dig" för runt 300kr som är tydligt inspirerade av dessa: http://blog.jiart.org/wp-content/uploads/2...white-shoes.jpg Kanske kan fixa bild senare. Dom du länkade till, finns de i Kalmar= Btw så köpte en polare likadana Paul Smith som dig häromdagen Kalle, riktigt snygga Redigerad 18 juli, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Dom du länkade till, finns de i Kalmar= Btw så köpte en polare likadana Paul Smith som dig häromdagen Kalle, riktigt snygga Tror inte det, vet inte om de ens säljs längre. Känner inte till någon annan återförsäljare av Paul Smith i Kalmar än Inside, och deras utbud är inte stort. Förresten när vi ändå snackar Kalmar, du kör på urbanwax va? Vart handlar du det? Märket brukade använda har Kicks slutat sälja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Tror inte det, vet inte om de ens säljs längre. Känner inte till någon annan återförsäljare av Paul Smith i Kalmar än Inside, och deras utbud är inte stort. Förresten när vi ändå snackar Kalmar, du kör på urbanwax va? Vart handlar du det? Märket brukade använda har Kicks slutat sälja. Bergfeldts frisörer. Ligger vid brandstationen, på gatan närmast vattnet mot fängelset där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 (redigerad) Jag promenixar från och med några dagar sedan i ett par franska militärstövlar från andra världskriget. Mycket mys. Redigerad 18 juli, 2007 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Bergfeldts frisörer. Ligger vid brandstationen, på gatan närmast vattnet mot fängelset där Larmgatan alltså? Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Larmgatan alltså? Tackar Haha ja kollade på Hitta och visst var det den som var Larmgatan.. Trodde det var den innanför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 (redigerad) Köpte ett par sånna hära, eller nja nästan iallafall, ser lite annorlunda ut. http://www.bagheera.se/bilder_art/50150-15.jpg Älskar cleana sneakers! Redigerad 23 juli, 2007 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Köpte ett par sånna hära, eller nja nästan iallafall, ser lite annorlunda ut. http://www.bagheera.se/bilder_art/50150-15.jpg Älskar cleana sneakers! Sulan ser obehagligt hög/bred ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Jag köpte nya skor förra veckan. Ruggigt härliga att gå i, åtminstonde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 (redigerad) Tidigare i sommar funderade jag på att köpa ett par hip-hoppiga, vita lacoste-skor med små figurer på (vad det var minns jag inte) men jag valde ett par låga tygskor (vad fasen kallas de, sånna som är så moderna iår och kanske i fjol?) från Tommy Hilfiger. Tycker ni jag valde rätt eller borde jag tagit steget närmare hiphopen? Edit: Eudoros, ja precis. Tog en bild på mitt val: Redigerad 23 juli, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 ...men jag valde ett par låga tygskor (vad fasen kallas de, sånna som är så moderna iår och kanske i fjol?)... Slip-ons? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Jag köpte nya skor förra veckan. Ruggigt härliga att gå i, åtminstonde. DU ÄR LÄSKIG! Likadan modell som jag har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts