okka Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Vet någon var man kan få tag på Reeboks Ice Cream-sneakers, de limiterade snygga? Pharrel (NERD) och Nigos (A Bathing Ape) samarbete? Dessa, alltså: http://www.pickyourshoes.com/size/reebok_ice_cream.htm Sugen, sugen. Fanns på Sneakersnstuff för några år sedan, men... Ska köpa ett par Fausto Santini i en snar framtid. Hemsida. Mumma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Ett par Paul Smith, kraftigt nersänkta i pris (1500kr -> 700kr). Kände mig tvungen att köpa Ett riktigt inpulsköp, men jag kommer nog inte bli missnöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Såna ska det vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Såna ska det vara Fruktansvärt tråkiga skor tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Fruktansvärt tråkiga skor tycker jag. Jepp sådana hade man på mellanstadiet och lovade mamma att man inte skulle spela fotboll i dem nu när man skulle få ett par vita skor Gissa hur det slutade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Ett par Paul Smith, kraftigt nersänkta i pris (1500kr -> 700kr). Kände mig tvungen att köpa Ett riktigt inpulsköp, men jag kommer nog inte bli missnöjd. Riktigt snygga! Blir du missnöjd och är en 44 så hör av dig till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 6 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Nya skor! Jag tyckte inte de var speciellt snygga när jag såg dem på hyllan, men min syster övertalade mig att pröva dem. Tyckte de såg rätt najs ut på. 599:- , som hittat. Vart fanns de? Funderar på att köpa ett par nike tennis classic, skönaste sneakern jag har provat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 (redigerad) Såna ska det vara Har tyvärr sett dem på allt för många fötter. EDIT: Med andra ord enligt min mening är de uttjatade. Redigerad 6 april, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Vart fanns de? Stadium. Har tyvärr sett dem på allt för många fötter. EDIT: Med andra ord enligt min mening är de uttjatade. Vad förväntar du dig, de har ju funnits i 30 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Nya skor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Jag har dehär skorna , riktigt sköna o snygga tycker ja. http://www.stadium.se/Products/produktbilder/large/062192.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Jag letar efter abstrakta skor. Typ, svart och vit randiga eller många olika färger. Fler än Kalles skor. Jag gillar konstigt. Och det ska vara snörning. Såna där jävla sockiplast vägrar jag att ha på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Jag letar efter abstrakta skor. Typ, svart och vit randiga eller många olika färger. Fler än Kalles skor. Jag gillar konstigt. Och det ska vara snörning. Såna där jävla sockiplast vägrar jag att ha på mig. Den här slår nog högst på bizarrometern: http://www.sneakersnstuff.com/system/searc...uct.asp?id=6459 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Den här slår nog högst på bizarrometern: http://www.sneakersnstuff.com/system/searc...uct.asp?id=6459 Lite mycket rosa. Men det var inte ett dåligt försök! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Den här slår nog högst på bizarrometern: http://www.sneakersnstuff.com/system/searc...uct.asp?id=6459 Fy fan! Dom var ju...eh...riktigt fula. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 http://www.shopland.de/shops/data/602/images/CB00211.jpg Adidas Superstar II. Klassiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Klassiker Älskar dom . Dom svarta är snyggare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Jag letar efter abstrakta skor. Typ, svart och vit randiga eller många olika färger. Fler än Kalles skor. Jag gillar konstigt. Och det ska vara snörning. Såna där jävla sockiplast vägrar jag att ha på mig. Jag vet att det var ett tag sedan. Men vad tycker du om den gula skon där? Eller kanske den vita som är bakom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Jag vet att det var ett tag sedan. Men vad tycker du om den gula skon där? Eller kanske den vita som är bakom? Börjar närma sig. Den gula var bra, fast fel modell. Kan knappt gå i skor som de där, får ont i fötterna direkt. Fast de har rätt tema. ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Adidas Superstar II. Klassiker Goa skor! Använder mina sånna när jag målar brorsans hus för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts