Lajnux Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Gjorde ett riktigt bra impulsköp idag, ett par Fred Perry sneakers. Hur mycket kostade dom, och var köpte du dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 (redigerad) Hur mycket kostade dom, och var köpte du dom? 800:-, billigt tyckte jag, köpte dom på en affär som heter Crispin och ligger i Tyresö Centrum. Redigerad 22 mars, 2007 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 24 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Ska köpa ett till par skor men kan inte bestämma mig :/ Vilken av dessa skulle ni ha tagit? http://www.asos.com/images/inv/G/15/94/139330/Grey/image1l.jpg http://www.asos.com/images/inv/G/15/94/139302/White/image1l.jpg http://www.asos.com/images/inv/E/15/94/98582/White/image1l.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Ska köpa ett till par skor men kan inte bestämma mig :/ Vilken av dessa skulle ni ha tagit? Längst ner, iförsig så tycker jag att alla tre är fjolleskor ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Dom längst ner. Dom översta ser ju ut som mjukisbyxor, och dom mittersta som fisknät. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Gjorde ett riktigt bra impulsköp idag, ett par Fred Perry sneakers. De var snygga Ganska fula i vitt, men de där var finfina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 24 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Längst ner, iförsig så tycker jag att alla tre är fjolleskor ^^ Det är meningen att de ska passa till jeans och vara svala. Klarar inte av vanliga sneakers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Ska köpa ett till par skor men kan inte bestämma mig :/ Vilken av dessa skulle ni ha tagit? 1. Tjejskor. 2. Bög- alternativt blatteskor. 3. Ganska snygga. Vart finns de sista? I vilken affär alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 24 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 1. Tjejskor. 2. Bög- alternativt blatteskor. 3. Ganska snygga. Vart finns de sista? I vilken affär alltså? www.asos.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Dom första. Dom andra är helt enkelt för "vanliga" för min smak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 24 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Hittat dessa också, lite slit och släng http://www.asos.com/images/inv/F/15/94/824...old/image1l.jpg Kanske köper ett par billigare slipons också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 (redigerad) De var snygga Ganska fula i vitt, men de där var finfina Tack , är fortfarande nöjd med dom efter att ha använt dom ett par gånger nu Hittat dessa också, lite slit och släng http://www.asos.com/images/inv/F/15/94/824...old/image1l.jpg Kanske köper ett par billigare slipons också Ja då var ju dom snyggare, men är inte det där mer åt sneakers hållet? *edit* Jaaa ett par slipons också Redigerad 24 mars, 2007 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Har dessa, och har haft ett tag. Mycket bekväma så det blir troligen ett par Fox nästa gången också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 24 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Tack , är fortfarande nöjd med dom efter att ha använt dom ett par gånger nu Ja då var ju dom snyggare, men är inte det där mer åt sneakers hållet? *edit* Jaaa ett par slipons också Jo, tänkte att jag kunde köpa dem och ha slipons under de varma dagarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Ska köpa ett till par skor men kan inte bestämma mig :/ Vilken av dessa skulle ni ha tagit? Jag skulle inte ha tagit några, men om jag var tvungen att välja så skulle det bli de mittersta. Hittat dessa också, lite slit och släng http://www.asos.com/images/inv/F/15/94/824...old/image1l.jpg Kanske köper ett par billigare slipons också De var inget vidare snygga, om du frågar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Nya skor! Jag tyckte inte de var speciellt snygga när jag såg dem på hyllan, men min syster övertalade mig att pröva dem. Tyckte de såg rätt najs ut på. 599:- , som hittat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 (redigerad) Nya skor! Jag tyckte inte de var speciellt snygga när jag såg dem på hyllan, men min syster övertalade mig att pröva dem. Tyckte de såg rätt najs ut på. 599:- , som hittat. Snygga Finns de bara i svart? Redigerad 2 april, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Nya skor! Jag tyckte inte de var speciellt snygga när jag såg dem på hyllan, men min syster övertalade mig att pröva dem. Tyckte de såg rätt najs ut på. 599:- , som hittat. Dom var fina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Snygga Finns de bara i svart? Försäljaren hade dem i vitt, fast dom kunde jag inte se i affären. Men någonstans finns det nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Nya skor! Jag tyckte inte de var speciellt snygga när jag såg dem på hyllan, men min syster övertalade mig att pröva dem. Tyckte de såg rätt najs ut på. 599:- , som hittat. Aaah Walla. Köpte likadana för några veckor sen, 650kr =( Dom var lite jobbiga att gå in men nu är dom hur sköna som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts