Jump to content

Nya skor

diarrehampus
 Share

Recommended Posts

Hittade ett par riktigt fina nu, kanske värda att satsa på nu till våren, från Gram Design

Schysta.

HAHAHA. Stan smith ju så mycket vanliga sneakers det kan bli.

"Då tycker jag att alla vanliga sneakers är fula." LOL!

Marquis: väldigt fula faktiskt.

LOL ja, på dig!

Jag repeterar:

KalleR: så där ser ju typ alla vanliga sneakers ut? :S

samuelszon: (underförstått: om alla sneakers ser ut så (alltså också Stan Smith)) då tycker jag väl att alla sneakers är fula (för sneakers ser inte ut så, vanligtvis).

Äh, fuck diskussioner via Internet. Ring mig, eller skit i detta. Jag vet vad jag vill mena i alla fall, får aldrig bara fram det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 345
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Schysta.

LOL ja, på dig!

Jag repeterar:

KalleR: så där ser ju typ alla vanliga sneakers ut? :S

samuelszon: (underförstått: om alla sneakers ser ut så (alltså också Stan Smith)) då tycker jag väl att alla sneakers är fula (för sneakers ser inte ut så, vanligtvis).

Äh, fuck diskussioner via Internet. Ring mig, eller skit i detta. Jag vet vad jag vill mena i alla fall, får aldrig bara fram det.

Slingra dig ur du...

nummer?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, de skorna ni postat är inte min stil, så jag uttalar mig inte om dem. här är mycket mer min stil. kanske inte RIKTIGT såna myggjagare jag är ute efter, men dom är rätt fräna^^

EDIT: apa! fattarm ig inte på det nya systemet att länka på sidan

myggisar

skit samma, fick till det^^

Redigerad av guardian
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, de skorna ni postat är inte min stil, så jag uttalar mig inte om dem. här är mycket mer min stil. kanske inte RIKTIGT såna myggjagare jag är ute efter, men dom är rätt fräna^^

EDIT: apa! fattarm ig inte på det nya systemet att länka på sidan

myggisar

skit samma, fick till det^^

What about mitt senaste inköp, snyggare än allt som postats ovan?

post-11-1172608210_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

What about mitt senaste inköp, snyggare än allt som postats ovan?

De där är bland de snyggare skorna jag sett i den här topicen, men jag gillar lite mer "spets" längstfram, men inte FÖR lång spets^^

BTW: vart köpte du dom där?:rolleyes: blevl ite sugen själv, då jag inte gillar "banantofflor"^^ (dvs. såna där skor som är "slimmade" runt foten som lacoste)

Redigerad av guardian
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De där är bland de snyggare skorna jag sett i den här topicen, men jag gillar lite mer "spets" längstfram, men inte FÖR lång spets^^

BTW: vart köpte du dom där?:rolleyes: blevl ite sugen själv, då jag inte gillar "banantofflor"^^ (dvs. såna där skor som är "slimmade" runt foten som lacoste)

Det är ett par Björn Borg (inget fan av märket, men de var de snyggaste jag hittade), köpta på Scorett.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag måste verkligen ha hjälp nu, har letat överallt efter dessa skor. Om någon här vet var jag kan få tag på några, snälla hjälp mig! Jag är desperat. :rolleyes::)

Om du vet vad skorna heter, prova söka på internet så komemr nog även vissa skobutiker med butiker här och var att dyka upp t.ex. din sko

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 3 weeks later...

Köpte ett par björn borg för en månad sedan, inte så snygga men de duger (kostade 375kr)

Ska beställa ett par vans tror jag för 400kr (kostat 1100kr)

Tycker att sulan verkar rejäl

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte ett par björn borg för en månad sedan, inte så snygga men de duger (kostade 375kr)

Ska beställa ett par vans tror jag för 400kr (kostat 1100kr)

Tycker att sulan verkar rejäl

Mina vans pajade efter två månader, och jag hade ändå tagit hand om dom. Sulan började sakta men säkert att lossna, och det resulterade i många blöta strumpor när det hade regnat, och det berodde inte på att det var tygskor.

Redigerad av felshoe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mina vans pajade efter två månader, och jag hade ändå tagit hand om dom. Sulan började sakta men säkert att lossna, och det resulterade i många blöta strumpor när det hade regnat, och det berodde inte på att det var tygskor.

Det är inte märket vans, ett annat.

Tänker bara ha dem när det är fint väder

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Woho! Dom gillar vi! :wub:

..har aldrig sett dom i svart, faktiskt. Riktigt snygga.

Tack :lol:, såg dom i vitt först och tänkte ta dom, sen såg jag dom svarta och valet var självklart.

Hade dom ute för första gången idag, riktigt sköna.

Redigerad av Kiedis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor