samuelszon Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Hittade ett par riktigt fina nu, kanske värda att satsa på nu till våren, från Gram Design Schysta. HAHAHA. Stan smith ju så mycket vanliga sneakers det kan bli. "Då tycker jag att alla vanliga sneakers är fula." LOL! Marquis: väldigt fula faktiskt. LOL ja, på dig! Jag repeterar: KalleR: så där ser ju typ alla vanliga sneakers ut? :S samuelszon: (underförstått: om alla sneakers ser ut så (alltså också Stan Smith)) då tycker jag väl att alla sneakers är fula (för sneakers ser inte ut så, vanligtvis). Äh, fuck diskussioner via Internet. Ring mig, eller skit i detta. Jag vet vad jag vill mena i alla fall, får aldrig bara fram det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Schysta. LOL ja, på dig! Jag repeterar: KalleR: så där ser ju typ alla vanliga sneakers ut? :S samuelszon: (underförstått: om alla sneakers ser ut så (alltså också Stan Smith)) då tycker jag väl att alla sneakers är fula (för sneakers ser inte ut så, vanligtvis). Äh, fuck diskussioner via Internet. Ring mig, eller skit i detta. Jag vet vad jag vill mena i alla fall, får aldrig bara fram det. Slingra dig ur du... nummer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 (redigerad) Slingra dig ur du... nummer? Testa de här: 070-4970998 073-3409827 070-8451930 070-7572970 Borde vara någon av dom Redigerad 25 februari, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 (redigerad) Ja, de skorna ni postat är inte min stil, så jag uttalar mig inte om dem. här är mycket mer min stil. kanske inte RIKTIGT såna myggjagare jag är ute efter, men dom är rätt fräna^^ EDIT: apa! fattarm ig inte på det nya systemet att länka på sidan myggisar skit samma, fick till det^^ Redigerad 27 februari, 2007 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Ja, de skorna ni postat är inte min stil, så jag uttalar mig inte om dem. här är mycket mer min stil. kanske inte RIKTIGT såna myggjagare jag är ute efter, men dom är rätt fräna^^ EDIT: apa! fattarm ig inte på det nya systemet att länka på sidan myggisar skit samma, fick till det^^ What about mitt senaste inköp, snyggare än allt som postats ovan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 (redigerad) What about mitt senaste inköp, snyggare än allt som postats ovan? De där är bland de snyggare skorna jag sett i den här topicen, men jag gillar lite mer "spets" längstfram, men inte FÖR lång spets^^ BTW: vart köpte du dom där? blevl ite sugen själv, då jag inte gillar "banantofflor"^^ (dvs. såna där skor som är "slimmade" runt foten som lacoste) Redigerad 27 februari, 2007 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Jag måste verkligen ha hjälp nu, har letat överallt efter dessa skor. Om någon här vet var jag kan få tag på några, snälla hjälp mig! Jag är desperat. http://www.junkyard.se/images/product_alt/9685.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 De där är bland de snyggare skorna jag sett i den här topicen, men jag gillar lite mer "spets" längstfram, men inte FÖR lång spets^^ BTW: vart köpte du dom där? blevl ite sugen själv, då jag inte gillar "banantofflor"^^ (dvs. såna där skor som är "slimmade" runt foten som lacoste) Det är ett par Björn Borg (inget fan av märket, men de var de snyggaste jag hittade), köpta på Scorett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Jag måste verkligen ha hjälp nu, har letat överallt efter dessa skor. Om någon här vet var jag kan få tag på några, snälla hjälp mig! Jag är desperat. http://www.junkyard.se/images/product_alt/9685.jpg Om du vet vad skorna heter, prova söka på internet så komemr nog även vissa skobutiker med butiker här och var att dyka upp t.ex. din sko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 15 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Köpte ett par björn borg för en månad sedan, inte så snygga men de duger (kostade 375kr) Ska beställa ett par vans tror jag för 400kr (kostat 1100kr) Tycker att sulan verkar rejäl http://caliroots.com/data/product/images/60642006931814582729316_L.jpg http://caliroots.com/data/product/images/606420069318145843919179_L.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 (redigerad) Köpte ett par björn borg för en månad sedan, inte så snygga men de duger (kostade 375kr) Ska beställa ett par vans tror jag för 400kr (kostat 1100kr) Tycker att sulan verkar rejäl Mina vans pajade efter två månader, och jag hade ändå tagit hand om dom. Sulan började sakta men säkert att lossna, och det resulterade i många blöta strumpor när det hade regnat, och det berodde inte på att det var tygskor. Redigerad 15 mars, 2007 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 What about mitt senaste inköp, snyggare än allt som postats ovan? Jag gillar golvet. Hittade ett par riktigt fina nu, kanske värda att satsa på nu till våren, från Gram Design Rätt coola IMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 15 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Mina vans pajade efter två månader, och jag hade ändå tagit hand om dom. Sulan började sakta men säkert att lossna, och det resulterade i många blöta strumpor när det hade regnat, och det berodde inte på att det var tygskor. Det är inte märket vans, ett annat. Tänker bara ha dem när det är fint väder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 What about mitt senaste inköp, snyggare än allt som postats ovan? Mina då? :'( http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=829689 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Fick nya skor idag, riktigt sköna var dom http://www.boardstore.se/Images/Products/cal805wg_l.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Köpte de här idag. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/zd7bznqkcb.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Gjorde ett riktigt bra impulsköp idag, ett par Fred Perry sneakers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Gjorde ett riktigt bra impulsköp idag, ett par Fred Perry sneakers. Woho! Dom gillar vi! ..har aldrig sett dom i svart, faktiskt. Riktigt snygga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Köpte ett par billiga såna här i förrgår. Sköna och passar svarta byxor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 (redigerad) Woho! Dom gillar vi! ..har aldrig sett dom i svart, faktiskt. Riktigt snygga. Tack , såg dom i vitt först och tänkte ta dom, sen såg jag dom svarta och valet var självklart. Hade dom ute för första gången idag, riktigt sköna. Redigerad 22 mars, 2007 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts