Jump to content

Nya skor

diarrehampus
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 345
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Alla på fragbite tycker att dom är fina :ph34r:

Tkr du? (:!!!:)

Undrar bara om man ska köpa svarta eller vita

Japp, jag tycker dom är fina. :rolleyes:

Var dock beredd på att de förmodligen kommer se spetsigare ut än vad de gör på bilden.

Och absolut svarta, de vita kommer kännas för "fina" tror jag. Smälter inte in så bra med "vanliga" kläder.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyckte dessa Schmoove var fina, men morsan tyckte att det såg ut som bögskor eller nån form av dansskor. :S

Tycker ni att dom är fula?

Hon tycker att Lacosteskorna ser snygga ut iaf (w00t)

EDIT:

Schmoove-skorna finns i vitt också, det är snyggare

Amen, fyfan. De såg förjävliga ut, rent ut sagt. Jag skulle aldrig sätta på mig ett par sådana. (:!!!:)

Alla på fragbite tycker att dom är fina :)

Tkr du? :rolleyes:

Undrar bara om man ska köpa svarta eller vita

Gör såhär:

Strunta i vad alla här skriver. Jag tror helt ärligt att min kommentar ovan är egentligen helt ointressant, men eftersom du bad om feedback så..

Köp dem du tycker är snygga! Är det ett par Lacoste-wannabes som kostar 99:- som du fullständigt faller för - köp dem! Är det ett par Tiger för 2500:-.. tja, har du råd så köp dem.

EDIT: Japp, jag sade att det är ens personliga åsikt som spelar mest roll. Men eftersom jag tycker båda är lika snygga och inte vet än, ber jag om lite hjälp från er, kära forumiter. Vilket par tycker ni är läckrast? Lacoste eller Evisu?

Lacoste-paret ser lite "säckiga" ut, men tror att de kan räta upp sig något när man bär dem. Ville ju så gärna ha svarta Evisu, men nu är dessa de enda jag hittar. Skall antagligen prova dessa IRL först innan jag bestämmer mig, för att se hur de sitter. Tycker att det är riktigt bra priser också, bägge paren kostar 760:-. :ph34r:

Redigerad av samuelszon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lacoste-paret ser lite "säckiga" ut, men tror att de kan räta upp sig något när man bär dem. Ville ju så gärna ha svarta Evisu, men nu är dessa de enda jag hittar. Skall antagligen prova dessa IRL först innan jag bestämmer mig, för att se hur de sitter. Tycker att det är riktigt bra priser också, bägge paren kostar 760:-. :rolleyes:

Skulle inte sätta på mig sån modell på skor

Evisu skorna har jag haft exakt likadana fast om du tar bort märket (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har hittat ett par skor (igen ^_^)

Dom finns på Scoretts hemsida, men inte i affär än.

Är ett par tiger för 1200.

Ska prova dom före jag visar, kommer nog den här månaden till affären.

Vänta nu.. en sak jag kom på nu, offtopic men ändå.

Du heter "diarrehampus" men på din signatur står det "Patrick". Vad fan heter du egentligen? Och om du heter Patrick, varför heter du inte "diarrepatrick"? :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vänta nu.. en sak jag kom på nu, offtopic men ändå.

Du heter "diarrehampus" men på din signatur står det "Patrick". Vad fan heter du egentligen? Och om du heter Patrick, varför heter du inte "diarrepatrick"? :ph34r:

Patrick står det för att jag tycker att han är grym :>

Namnet Diarrehampus kom till då en kompis till mig kallade mig för diarredoris, men när han skulle säga det till zcruwen så sa han diarrehampus eftersom zcruwens morsa heter doris :P

Jag är inte syrian, bara så att du vet ^_^

Redigerad av diarrehampus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och det blir nog de också. Lacoste-skorna är lite för lika de jag har nu, dessutom ser Evisu tunna ut, vilket är bra en varm sommardag. ^_^

Kebab: har du fått dina Reebook skor, använder du dem i såna fall? :P

Bra val.

Nej. Caliroots kan ta sig i brasan. Skor som finns med på hemsidan borde inte kunna vara slut, tycker man. :ph34r:

Har hittat ett par skor (igen :wub:)

Dom finns på Scoretts hemsida, men inte i affär än.

Är ett par tiger för 1200.

Ska prova dom före jag visar, kommer nog den här månaden till affären.

Låter kul du, men tänk på en sak bara:

Det är inte priset som gör skorna!

:>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor