Jump to content

Nya skor

diarrehampus
 Share

Recommended Posts

Var det snygga skor? :)

Har hittat Lacosteskor som är nya för säsongen som är snygga, men vill nog inte köpa pga så många har lacoste ;P

Ja dom jag kollade på var snygga men resten av Tiger våren 07 var inte så mycket att höja på ögonbrynen åt, tror jag letar vidare efter Fred Perry skor i år igen, dom är sköna och snygga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 345
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Man kan verkligen få sig ett gott skratt av att läsa här :)

"Jag ska ha lacoste!!!!" "och jag Tiger"

"nej kanske inte, ALLA andra har såna.. jag MÅSTE ha en egen stiöl, inte det jag tycker är snyggt".

För fan, köp skor inte märke. Och köp det ni gillar, och skit i vad andra gillar och ogillar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan verkligen få sig ett gott skratt av att läsa här :)

"Jag ska ha lacoste!!!!" "och jag Tiger"

"nej kanske inte, ALLA andra har såna.. jag MÅSTE ha en egen stiöl, inte det jag tycker är snyggt".

För fan, köp skor inte märke. Och köp det ni gillar, och skit i vad andra gillar och ogillar.

Sorgligt nog fungerar det inte riktigt så i dagens samhälle.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var deras sneakersskor jag kollade på, finskorna var dom som låg runt 5000:-

Tweak: haha ja jag håller med faktiskt, men gillar man krokodilen så...hey why not?

Haha, jag hoppades att du skulle förstå att det inte var riktat mot dig.

Lajnux: Klart det fungerar så, varför skulle det inte? Jag köper det jag gillar och det funkar alldeles utmärkt

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lajnux: Klart det fungerar så, varför skulle det inte? Jag köper det jag gillar och det funkar alldeles utmärkt

Du kanske gör det. Det jag menade var att allt för många ungar köper inte vad Dom vill ha, utan vad som är populärt etc.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej jag förstog det, talade för dom som köper lacoste skorna...jag köper dom inte.......dom är "ute" att ha på sig :);P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, jag kollar på Lacoste och Tiger för att det är snygga skor :teehee:

Men man vill ju ändå inte ha skor som andra har. :rolleyes:

Ja det förstår man ju, just Tiger är man rätt ensam att ha just nu, ser inte många knata runt i Tiger skor, man såg inte många med Lacoste för 2-3 år sen heller, så för eller senare blir det populärt att ett visst märke.

Bara att köpa Lacoste om man hittar ett par snygga skor av dom, skit i om någon annan har dom, för oavsett vad man köper för skor/kläder så är man aldrig ensam om plagget, iaf om man ska ha skor/kläder från ett visst märke.

Det var säkert samma sak med Nike och Adidas när dom kom på 70-talet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det förstår man ju, just Tiger är man rätt ensam att ha just nu, ser inte många knata runt i Tiger skor, man såg inte många med Lacoste för 2-3 år sen heller, så för eller senare blir det populärt att ett visst märke.

Bara att köpa Lacoste om man hittar ett par snygga skor av dom, skit i om någon annan har dom, för oavsett vad man köper för skor/kläder så är man aldrig ensam om plagget, iaf om man ska ha skor/kläder från ett visst märke.

Det var säkert samma sak med Nike och Adidas när dom kom på 70-talet.

Om jag inte hittar några Tiger skor så blir det Lacoste

Tycker det är grymt sköna skor som knappt känns som om man har dem på fötterna^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor