Kiedis Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Var det snygga skor? Har hittat Lacosteskor som är nya för säsongen som är snygga, men vill nog inte köpa pga så många har lacoste Ja dom jag kollade på var snygga men resten av Tiger våren 07 var inte så mycket att höja på ögonbrynen åt, tror jag letar vidare efter Fred Perry skor i år igen, dom är sköna och snygga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 5 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Ja dom jag kollade på var snygga men resten av Tiger våren 07 var inte så mycket att höja på ögonbrynen åt, tror jag letar vidare efter Fred Perry skor i år igen, dom är sköna och snygga. Ungefär hur många var snygga och vilken prisklass på dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Dom hade väl runt 10 par där jag var, 3 st var såna som jag kunde tänka mig, 2 par tveka jag på, 5 par skulle jag aldrig sätta på mig. Dom låg på 800-5000:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 5 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Dom hade väl runt 10 par där jag var, 3 st var såna som jag kunde tänka mig, 2 par tveka jag på, 5 par skulle jag aldrig sätta på mig. Dom låg på 800-5000:- Ok. Men dem du tyckte om låg på? Vet att jag är tjatig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Ok. Men dem du tyckte om låg på? Vet att jag är tjatig 1500-2500:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 5 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 1500-2500:- Var det mer finskor då eller vardagsskor? Många Tiger går på 1100 vad jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Man kan verkligen få sig ett gott skratt av att läsa här "Jag ska ha lacoste!!!!" "och jag Tiger" "nej kanske inte, ALLA andra har såna.. jag MÅSTE ha en egen stiöl, inte det jag tycker är snyggt". För fan, köp skor inte märke. Och köp det ni gillar, och skit i vad andra gillar och ogillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Man kan verkligen få sig ett gott skratt av att läsa här "Jag ska ha lacoste!!!!" "och jag Tiger" "nej kanske inte, ALLA andra har såna.. jag MÅSTE ha en egen stiöl, inte det jag tycker är snyggt". För fan, köp skor inte märke. Och köp det ni gillar, och skit i vad andra gillar och ogillar. Sorgligt nog fungerar det inte riktigt så i dagens samhälle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Var det mer finskor då eller vardagsskor? Många Tiger går på 1100 vad jag vet Det var deras sneakersskor jag kollade på, finskorna var dom som låg runt 5000:- Tweak: haha ja jag håller med faktiskt, men gillar man krokodilen så...hey why not? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 (redigerad) Det var deras sneakersskor jag kollade på, finskorna var dom som låg runt 5000:- Tweak: haha ja jag håller med faktiskt, men gillar man krokodilen så...hey why not? Haha, jag hoppades att du skulle förstå att det inte var riktat mot dig. Lajnux: Klart det fungerar så, varför skulle det inte? Jag köper det jag gillar och det funkar alldeles utmärkt Redigerad 5 februari, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Haha, jag hoppades att du skulle förstå att det inte var riktat mot dig. Lajnux: Klart det fungerar så, varför skulle det inte? Jag köper det jag gillar och det funkar alldeles utmärkt Du kanske gör det. Det jag menade var att allt för många ungar köper inte vad Dom vill ha, utan vad som är populärt etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Du kanske gör det. Det jag menade var att allt för många ungar köper inte vad Dom vill ha, utan vad som är populärt etc. Ja jag vet, och det sa jag att man inte borde..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Haha, jag hoppades att du skulle förstå att det inte var riktat mot dig. Lajnux: Klart det fungerar så, varför skulle det inte? Jag köper det jag gillar och det funkar alldeles utmärkt Nej jag förstog det, talade för dom som köper lacoste skorna...jag köper dom inte.......dom är "ute" att ha på sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 5 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Hmm, jag kollar på Lacoste och Tiger för att det är snygga skor Men man vill ju ändå inte ha skor som andra har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Hmm, jag kollar på Lacoste och Tiger för att det är snygga skor Men man vill ju ändå inte ha skor som andra har. Ja det förstår man ju, just Tiger är man rätt ensam att ha just nu, ser inte många knata runt i Tiger skor, man såg inte många med Lacoste för 2-3 år sen heller, så för eller senare blir det populärt att ett visst märke. Bara att köpa Lacoste om man hittar ett par snygga skor av dom, skit i om någon annan har dom, för oavsett vad man köper för skor/kläder så är man aldrig ensam om plagget, iaf om man ska ha skor/kläder från ett visst märke. Det var säkert samma sak med Nike och Adidas när dom kom på 70-talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 5 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Ja det förstår man ju, just Tiger är man rätt ensam att ha just nu, ser inte många knata runt i Tiger skor, man såg inte många med Lacoste för 2-3 år sen heller, så för eller senare blir det populärt att ett visst märke. Bara att köpa Lacoste om man hittar ett par snygga skor av dom, skit i om någon annan har dom, för oavsett vad man köper för skor/kläder så är man aldrig ensam om plagget, iaf om man ska ha skor/kläder från ett visst märke. Det var säkert samma sak med Nike och Adidas när dom kom på 70-talet. Om jag inte hittar några Tiger skor så blir det Lacoste Tycker det är grymt sköna skor som knappt känns som om man har dem på fötterna^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 7 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 (redigerad) Tyckte dessa Schmoove var fina, men morsan tyckte att det såg ut som bögskor eller nån form av dansskor. :S Tycker ni att dom är fula? Hon tycker att Lacosteskorna ser snygga ut iaf (:!!! EDIT: Schmoove-skorna finns i vitt också, det är snyggare Redigerad 7 februari, 2007 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Tyckte dessa Schmoove var fina, men morsan tyckte att det såg ut som bögskor eller nån form av dansskor. :S Tycker ni att dom är fula? Hon tycker att Lacosteskorna ser snygga ut iaf (:!!! EDIT: Schmoove-skorna finns i vitt också, det är snyggare Dom var inte alls fina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 7 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Dom var inte alls fina. Schmoove eller Lacoste? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Schmoove eller Lacoste? Tyckte varken Lacoste eller Schmoove skorna var snygga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts