Armiiin Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Heej, allesammans jag har fått ett problem efter att jag har formaterar om min dator... jag kan inte komma in på Gta:samp list så fort jag klickar på Gta:samp så kommer detta upp: BILD har hafft problem med det innan men så skicka en kompis en "Browser fix" till mig men jag vet inte var jag kan få tag i den har inte msn mera (den e paj) så om ni kan fixa en länk på en Browser fix tror jag den hette så skulle jag varit tacksam Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Läs här. Post nummer två skulle ha lett dig till post nummer ett, som fick svar i post nummer tre. Sen är resten skitsnack, och sista posten gjorde susen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Armiiin Skrivet 10 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Jag har fixat det! nu lås tråd! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts