Esperanto Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 (redigerad) Jag behöver hjälp med min aktivitetsfält (längst ner) som har cepat sig. När jag har på ett program ,t.ex. Internet, så visas det inte på fältet. allt annat som Wörd!, Kalkylatorn visas inte heller. nån som vet hur man får tillbaka det? Redigerad 10 januari, 2007 av Esperanto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 (redigerad) Jag behöver hjälp med min aktivitetsfält (längst ner) som har cepat sig. När jag har på ett program ,t.ex. Internet, så visas det inte på fältet. allt annat som Wörd!, Kalkylatorn visas inte heller. nån som vet hur man får tillbaka det? Datorhjälpstråden. Annars, CTRL + ALT +DELETE> Avsluta "Explorer.exe" > Arkiv >Ny aktivitet>explorer.exe Eller starta om datorn. Redigerad 10 januari, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 (redigerad) Kan vara virus, eller ser du den inte alls? Förmodar att du testat att starta om. @Tux, räcker med att man skriver "explorer" utan citationstecken. Redigerad 10 januari, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 (redigerad) Kan vara virus, eller ser du den inte alls? Förmodar att du testat att starta om. @Tux, räcker med att man skriver "explorer" utan citationstecken. I know, jag ville bara visa honom att han ska skriva in just Explorer.exe. Vissa fattar ibland inte så jag skrev med citat tecknen för att göra de tydligare Redigerad 10 januari, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 (redigerad) I know, jag ville bara visa honom att han ska skriva in just Explorer.exe. Vissa fattar ibland inte så jag skrev med citat tecknen för att göra de tydligare Syftade inte på det, syftade på att man inte behöver skriva explorer.exe om man inte vill, räcker med explorer. Men det var mest ett penismätarinlägg. Redigerad 10 januari, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Syftade inte på det, syftade på att man inte behöver skriva explorer.exe om man inte vill, räcker med explorer. Men det var mest ett penosmätarinlägg. aha, Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Datorhjälpstråden. To hell with it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts