mr_tobbe Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Det gör den nog inte. Kom nyss på att denna tråd skulle antagligen passa bättre i Musik, Film & Grafik. Den borde kosta runt 4795 respektive 5495 kronor så helt fel ute är det ju inte, men konkurrenterna till den här handdatorn kostar ju ungefär lika mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Jag hörde att den skulle kosta lika mycket som en PlayStation 3 så nej tack. Definitivt inte intresserad. Finns billigare mobiler, mp3spelare, spelmaskiner som kan andvändas som webbläsare och bättre kameror. 3 400Kr för 2GB, 4 100Kr för 8GB ungefär, det är inte så mycket om man tänker efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Bah. Min gamla tegelsten fungerar fortfarande, så nej tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 3 400Kr för 2GB, 4 100Kr för 8GB ungefär, det är inte så mycket om man tänker efter. Du räknar lika dumt som Aftonbladet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 (redigerad) Det gör den nog inte. Kom nyss på att denna tråd skulle antagligen passa bättre i Musik, Film & Grafik. Mjo, $600 = 4200 kr, eller 4 185.48 för att vara exakt, det är mer än 20 GB versionen av PS3. Och så lär ju svenska butiker höja priset som vanligt. Skulle väl gissa på ett 5000 kr pris vid release. Redigerad 10 januari, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 (redigerad) Du räknar lika dumt som Aftonbladet. Jasså? Vad har du att komma med då? Oj, såg inte ditt inlägg ^ Redigerad 10 januari, 2007 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Vad kan jag säga? lika ful som alla andra mobiler som görs och finns idag (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Jag har hört att det även blir ett påtvingat abonemang för 2 år plus priset. Dyrt med andra ord. Cool som fan är den dock, men värt att tänka på är att den inte släpps här i europa förrens 4:rde kvartalet i år. Detta har folk säkert redan skrivit dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Köper en 2008 skulle jag tro. Bara att kolla på presentationen på Apple.se så fattar ni att detta är framtiden för telefonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Köper en 2008 skulle jag tro. Bara att kolla på presentationen på Apple.se så fattar ni att detta är framtiden för telefonen. Framtid, maybe men den är fortfarande riktigt ful och kostar alldeles för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Namnbyte på G? Sisco ska tydligen ha lanserat en telefon med samma namn för 3 veckor sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Jag ska lätt köpa en, apple ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 11 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Mjo, $600 = 4200 kr, eller 4 185.48 för att vara exakt, det är mer än 20 GB versionen av PS3. Och så lär ju svenska butiker höja priset som vanligt. Skulle väl gissa på ett 5000 kr pris vid release. Ni hade väl rätt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Riktigt fin teknik Möjligtvis blir det nåt liknande 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=17199 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 En bra text om varför Apple är helt dumma i huvudet som släpper den med Cingular som enda alternativ, det mest hatade mobiltelefonsabonnemangsföretaget i USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 En grym video som fick mig att vilja ha den telefonen på en gång: http://www.youtube.com/watch?v=YgW7or1TuFk...ted&search= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 En grym video som fick mig att vilja ha den telefonen på en gång: http://www.youtube.com/watch?v=YgW7or1TuFk...ted&search= Oj jävlar! Vill ha? Absolut, otroligt tuff. Vill ha så mycket så att jag lägger 3000-4000 på den? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 (redigerad) Den nyskapande appeldesignen är borta, iaf tydligast på baksidan, riktigt jävla ful, där den ser ut som vilken handdator som helst. Kortingångarna och uttagen osv är dåligt och fult dolda, skärmen kommer att bli oroväckade kladdigt då det är tänkt att man ska använda fingrarna endast(!). Ingen 3G till en början, vilket bakslag. Snålt med minne, verkligen. Samt att det nya musikinterfacet såg kladdigt ut. Den kommer att behöva tvättas efter nån dag, bara fingrar flottar skärmen som fan. Stylus hade väl inte varit smidigare men bättre tror jag.! Känns lite konstigt att det står " Slide To Open" mitt på skärmen om man inte hittar något annat än ännu en skärm förstås.. Lite konstigt formulerat kanske.. Men titta på nedersta bilden så fattar ni. Mjo, $600 = 4200 kr, eller 4 185.48 för att vara exakt, det är mer än 20 GB versionen av PS3. Och så lär ju svenska butiker höja priset som vanligt. Skulle väl gissa på ett 5000 kr pris vid release. Nokia 6280 kostade 4500 utan abonemang när jag skaffade min... Dock tog jag den med abonemang och fick därför bara betala 99 kronor. Redigerad 26 januari, 2007 av Friberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 IPhone är väl som Neonode* att man aldrig rör själva skärmen utan att man bara drar med fingret/tummen över skärmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts