koblaja Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Kan man ducka på nåt sett för poliserna duckar bakom bilarna plz hjälp mig mycke tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Kan man ducka på nåt sett för poliserna duckar bakom bilarna plz hjälp mig mycke tack Vilken konsoll kör du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 (redigerad) Kan man ducka på nåt sett för poliserna duckar bakom bilarna plz hjälp mig mycke tack Funderat på att kolla i någon meny? Redigerad 9 januari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Går det att ducka i GTA3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Går det att ducka i GTA3? Nej, ducka kunde man göra först i Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts