Kebab Skrivet 16 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Jävlar, jag har varit utan el i två dagar. :'( Men jag är sportslig nog och ger Boomer vinsten, trots att DrStupids röst inte borde räknats. (Pollen skulle egentligen pågå till klockan 18 ) Grattis Boomer till vinsten! Jag förtjänade inte att komma tvåa! 1. Boomer (16 röster) 2. Kebab (15 röster) 3. Everest (4 röster) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Gratz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Wiie! Kebab, du har varit en bra motståndare. Men någon var tvungen att vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Jag förtjänade inte att komma tvåa! Bwaha, vad divig man får vara då, du menar alltså att du förtjänade 1:a platsen? Men Grattis Boomer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Bwaha, vad divig man får vara då, du menar alltså att du förtjänade 1:a platsen? Men Grattis Boomer. Jag tror kebab menar att han inte förstjänade att komma så högt på listan. Han är för ödmjuk för att säga att han var ledsen över en utspilld förstaplats. Gratz Boomer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Jag tror kebab menar att han inte förstjänade att komma så högt på listan. Han är för ödmjuk för att säga att han var ledsen över en utspilld förstaplats. Haha, jo, jag förstog faktiskt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Nejnej, ni missuppfattar. Jag är skitnöjd med att vara tvåa, med tanke på vilken ful bil jag tävlade med. (Det här har jag fått säga väldigt många gånger nu). Och eftersom jag är missnöjd med bilen så är jag ju självklart förvånad att ha kommit på andraplats = jag tycker inte att jag har förtjänat det. Nog om det nu. Tack för alla röster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Nejnej, ni missuppfattar. Jag är skitnöjd med att vara tvåa, med tanke på vilken ful bil jag tävlade med. (Det här har jag fått säga väldigt många gånger nu). Och eftersom jag är missnöjd med bilen så är jag ju självklart förvånad att ha kommit på andraplats = jag tycker inte att jag har förtjänat det. Nog om det nu. Tack för alla röster. Det var ju det dom skrev Grattis anyways Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts