VickeX Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Elakt att ingen röstade på mai. :'( Nåja. Grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Elakt att ingen röstade på mai. :'( Nåja. Grattis. Det är jetemånga dagar kvar. Iallafall fyra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Tror Kebab kommer göra en intensiv slutspurt dom kommande dagarna. Och vinna med 1 röst. Någon som vågar satsa imot? Huh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Det är jetemånga dagar kvar. Iallafall fyra. Jaha. Och nu fick jag en röst av någon för jag sa så. Jag som trodde det var klart. Helvete. Jag vill inte ha gnällröster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Rösta på Boomer för den såg så jäkla snygg ut. Här lägger jag upp min bil för jag han inte anmäla mig Iaf här är den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Voterade Chebab, nu får vi se vem som vinner. Lika 13 - 13. Jag fick 3 fina röster, stolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Om det blir lika. Då kör vi final va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Om det blir lika. Då kör vi final va? Ny poll menar du? Om det tillåts så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 (redigerad) Ny poll menar du? Om det tillåts så. Nya bilar och bara mellan dig och mig. Redigerad 12 januari, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Nya bilar och bara mellan dig och mig. Haha. Nej det ska vara samma bilar isåfall. Eller så hamnar vi på delad förstaplats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Haha. Nej det ska vara samma bilar isåfall. Eller så hamnar vi på delad förstaplats. Kom igen.. nya bilar.. eller är du feg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Kom igen.. nya bilar.. eller är du feg? Haha , Vad du och Kebab bråkar om första plats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Kom igen.. nya bilar.. eller är du feg? Ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 15/14. Nu är det spännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Sista dan imorrn, man undrar verkligen om Kebab eller Boomer kommer o ta första plats, eller så kan nån sticka förbi dom , vem vet, allt kan hända imorrn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Jupp. 18:06. Då får vi se vem som vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Jupp. 18:06. Då får vi se vem som vinner. 18.06? Jaja, sista vote-dagen idag, och jag votade Kebab. Lika alltså! Får se om någon hinner vota innan tolvslaget, annars blir det väl en utslagspoll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Bara 4 timmar o 35 minuter kvar. Det är riktigt jämt mellan Kebab o Bommer, 15-15. Nåja, nån som kan va inne 23:59 så nån kan skriva ner slutresultatet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Drar snabbt in med en röst på boomer! MWHAHAHAHAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts