Boomer Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Tröströst säger du? Än har du inte vunnit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 KEbab du får min röst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Folk verkar gilla Muscle.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Med det jag sa menar jag att det inte är någon större bedrift att göra en finare bil än den du hade. Exactly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Röstade på Woozie Trodde faktiskt att jag skulle ha fler röster än 1 :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Tröströst säger du? Än har du inte vunnit.. Sant, just nu ligger ni lika. Det som är synd med för stora pollar (julgranspollen) är att vinnaren oftast har väldigt liten marginal för att det finns så många alternativ. Då blir rösterna uppdelade så mycket att vinnaren kanske bara har fem röster, medan tre-fyra andra har fyra röster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Me vote kebab. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Står ju ganska jämnt nu mellan Kebab och Boomer. Tror faktist Boomer vinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Står ju ganska jämnt nu mellan Kebab och Boomer. Tror faktist Boomer vinner Än är det ett par dar kvar... låt mig se... Tordag, Fredag, Lördag, Söndag, Måndag... 5 DAGAR KVAR! Så det är rätt så mkt kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Fy fan vad snyggt Kebab! Boomers med! Vote : Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 (redigerad) Ställning efter typ halva tävlingen, men än är det mycket som står på spel... Plats/Namn.......................Röster....Procent av rösterna 1. Kebab..........................[ 11 ].....[34.38%] 1. Boomer........................[ 11 ].....[34.38%] 3. Everest........................[ 3 ].......[9.38%] 3. Wu Zi Mu......................[ 3 ]......[9.38%] 5. spajdermän..................[ 1 ]......[3.13%] 5. bbullen.........................[ 1 ]......[3.13%] 5. GTA NÖRDEN................[ 1 ]......[3.13%] 5. Qouad..........................[ 1 ]......[3.13%] 9. Darkwolf......................[ 0 ].......[0.00%] 9. PHiLLE___....................[ 0 ].......[0.00%] 9. VickeX.........................[ 0 ].......[0.00%] Tror det blir riktigt jämt i kampen om pallplaceringarna (Anledning till att det är punkter emellan är att man inte kan ha mellanslag, så jag tyckte det såg bäst ut me prickar) Redigerad 10 januari, 2007 av PHiLLE___ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Deltagare 1. Sniper Jo... det var så att jag glömde bort tävlingen helt och hållet Aja... Vote: Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Kebabs-bil är snyggare än Boomers, men Boomer har ju stylat sin bättre. Gillar inte färgen på Kebabbilen. Kebabfärg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Vote: Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 *harkel* Om ni röstar på mig. Så lovar jag att inte skryta allt för mycket om jag vinner. Vote: porris a.k.a Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Brrr, jag fullkomligt avskyr när linjerna på bilen blir helt pixliga och gräsliga. Bilarna kan vara snygga, men de pixliga och ojämna linjerna förtar då hela intrycket. Boomers och Kebabs bilar var därför rena ögonorgasmen medans Philles och Wu Zi Mus tyvärr var förstörda p g a detta. Kebabs bil är nog den jag tycker är sötast, men Qouads hade en väldigt innovativ lack. Men rösten får ändå bli på Kebab eftersom hans bil är den som jag själv helst skulle vilja cruisa runt i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Kebabs-bil är snyggare än Boomers, men Boomer har ju stylat sin bättre. Gillar inte färgen på Kebabbilen. Kebabfärg? Ja det var tamefan omöjligt att få en röd-röd färg. Tack alla för rösterna som jag hittills har fått. Fattar det inte, jag var säker på att jag skulle bli utan röster den här gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Ja det var tamefan omöjligt att få en röd-röd färg. Tack alla för rösterna som jag hittills har fått. Fattar det inte, jag var säker på att jag skulle bli utan röster den här gången. Ass kissing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Ass kissing. Nej... Nej men.. det är faktiskt helt sant. Jag själv tycker bilen är rätt ful, faktiskt. Men det kändes som att det var det bästa som gick att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Jag kan väl inte säga så mycket antar jag, du har ju fler röster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts