Kebab Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Rösta på pojkar och flickor. Pollen avslutas nästa måndag, den 15 Januari Deltagare 1. Sniper 2. spajdermän 3. Darkwolf 4. PHiLLE___ 5. Everest 5. bbullen 6. Boomer 7. VickeX 8. GTA NÖRDEN 9. Wu Zi Mu 10. Qouad 11. Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Min röst går till kebab. Enkelt och rent = snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Boomeroz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 *harkel* Om ni röstar på mig. Så lovar jag att inte skryta allt för mycket om jag vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 (redigerad) Svårt, fanns många snygga bilar, som Boomer (though I'm not a big fan of muscle), Everest, Kebab. Men äver många skitfula, nämner inga namn men kan säga att eldiga bilar inte är så snyggt imo. Min röst gick iaf till Kebab. Redigerad 8 januari, 2007 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Själv röstade jag på GTA NÖRDEN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Röstar spajdermän bara för att det känns dumt att rösta på Kebab igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Vote: Boomer. Skönaste bilen ever (t.o.m. bättre än mig ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 De två bästa enligt mig är min och Boomer's. Så Boomer it is! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Jag röstar på Wu Zi Mu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 De två bästa enligt mig är min och Boomer's. Så Boomer it is! Din var ju... Ful. ---------------------------------- Röstade på brödbakarinnans son. You know who you are! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Vote: Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Vote: Boomer. Skönaste bilen ever (t.o.m. bättre än mig ) Säger iofs inte så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Min röst går till Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Boomah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Säger iofs inte så mycket Men Bommer kommer vinna tävlingen easy! Och det jag sa innan menar jag verkligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Kebab ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Men Bommer kommer vinna tävlingen easy! Och det jag sa innan menar jag verkligen Med det jag sa menar jag att det inte är någon större bedrift att göra en finare bil än den du hade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Tröströst till Kebab. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Tröströst till Kebab. Tröströst säger du? Än har du inte vunnit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts