Alle090 Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 (redigerad) Alright, får se till att köpa ett sånt batteri. Var finns sådana att få tag i? Jag använde denna, FUNKAR HELT UNDERBART. Du slipper öppna batteriret och klippa och skit.. klick EDIT: NYYYYY SSII11IDDAAAAA... FFFFFFSSSS!!!!11111 Redigerad 7 februari, 2009 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Jag använde denna, FUNKAR HELT UNDERBART. Du slipper öppna batteriret och klippa och skit.. klick EDIT: NYYYYY SSII11IDDAAAAA... FFFFFFSSSS!!!!11111 Trodde du att jag suttit och klippt kablar i folks batterier? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Okej, jag har ett Slim & Lite med OFW 3.95. Jag vill fixa CFW på det, så hur är det enklaste sättet att göra det på om man kan göra ett Pandora? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Okej, jag har ett Slim & Lite med OFW 3.95. Jag vill fixa CFW på det, så hur är det enklaste sättet att göra det på om man kan göra ett Pandora? Använd Pandora Deluxe för att fixa minneskortet, och vad jag minns kommer det även installera de PSP-program som gör om ett vanligt till ett Pandora också. Men det sker inte automatiskt, så du måste fortfarande använda en flashad. Btw, programmet vill inte starta på alla datorer jag testat. Bara vissa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 Trodde du att jag suttit och klippt kablar i folks batterier? Nae, eller va? Hur menar du? (Är lite trött) _____________________________________________________ BTW: Vet någon om något kort men bra spel som typ N+ och Flow? Älskade dom spelen men vill ha mer enklare, har prövat Flight simluator också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 (redigerad) Hur menar du? (Är lite trött) Jag använde denna, FUNKAR HELT UNDERBART. Du slipper öppna batteriret och klippa och skit.. Trodde du att jag suttit och klippt kablar i folks batterier? Jag har använt Pandoras tre eller fyra gånger nu och har aldrig öppnat nåt batteri för att klippa kablar... Redigerad 10 februari, 2009 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Jag har använt Pandoras tre eller fyra gånger nu och har aldrig öppnat nåt batteri för att klippa kablar... Dom nyaste PSP-revisionerna kan inte softmodda batterier. Dom kräver att batteriet öppnas och kablar löds om. Fast har man en Phat eller tidig version av Slim behöver man inte oroa sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 (redigerad) Fuck it Någon av er som vet ett bra program man kan göra om .cso till .iso? Redigerad 14 februari, 2009 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Fuck it Någon av er som vet ett bra program man kan göra om .cso till .iso? "PSP iso compressor" fixar biffen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 "PSP iso compressor" fixar biffen! It sure does! Vad finns det för spel som är värda att införskaffa? Kan nog bli drygt med VCS i längden, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 It sure does! Vad finns det för spel som är värda att införskaffa? Kan nog bli drygt med VCS i längden, lol. Ridge Racer Megaman Powered Up Lumines (fast det kan bli segt i längden, precis som tetris) GTA: LCS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Är det någon som vet om man kan lura PSP att den har högre frimware än vad den igentligen har? Försöker köra ett demo på 5.00 M33 men den säger att man minst måste ha 5.02 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Ridge Racer Megaman Powered Up Lumines (fast det kan bli segt i längden, precis som tetris) GTA: LCS Lite gammal post, men jag ville bara säga att jag inte gillar Megaman. Henkibojj älskar det, jag... ogillar det lite smått. Så jag vill tipsa om Loco Roco. Där är det tvärt om. Jag älskar det, och Henkibojj hatar det(?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Henkibojj älskar det, jag... ogillar det lite smått. Nja, jag tycker man får mycket för 250 spänn. Efter att man klarat spelet på alla svårighetsgrader med Megaman och ett antal banor med varje karaktär på en svårighetsgrad blir det däremot lite tröttsamt med samma banor hela tiden. Jag älskar det, och Henkibojj hatar det(?). I princip. Sjukt enformigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Loco Roco 2 måste kollas in! Någon som har spelat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 Loco Roco 2 måste kollas in! Någon som har spelat det? Nope, men jag hade tänkt försöka göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 Loco Roco 2 måste kollas in! Någon som har spelat det? Prövade det nyss, fy fan va kul . Lite jobbigt bara när dom skriker (när dom samlas till en) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 30 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2009 Ska åka med klassen till stockholm om några dagar, men jag känner mig inte så taggad på att åka buss i 2 timmar. Så jag tänkte ta med mig PSPn och kolla på film/tv-serier. Nån som har tips på vad man ska införskaffa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 30 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2009 Ska åka med klassen till stockholm om några dagar, men jag känner mig inte så taggad på att åka buss i 2 timmar. Så jag tänkte ta med mig PSPn och kolla på film/tv-serier. Nån som har tips på vad man ska införskaffa? Bara film/serier? inga spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 30 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2009 Ska åka med klassen till stockholm om några dagar, men jag känner mig inte så taggad på att åka buss i 2 timmar. Så jag tänkte ta med mig PSPn och kolla på film/tv-serier. Nån som har tips på vad man ska införskaffa? Om du inte sett No country for old men, skaffa! Ruskigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts