Kebab Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 Jag sitter på 3.72M33 nu, och nyaste är väl 4.01M33? Kan jag bara ladda ner 4.01M33 och installera utan att ladda hem allting däremellan? Jag undrar samma sak, skillnaden är bara att jag har 3.52 (tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 Jag undrar samma sak, skillnaden är bara att jag har 3.52 (tror jag) 3.80 m33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 Kebab måste nog manuellt installera de nyare versionerna, men jag tror Godfather kan gå in i Recovery och aktivera "M33 network update" och gå till den vanliga network update-ikonen. Eller så kom den funktionen först i 3.80 M33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 okej jag har ett service mode batteri nu vilka filer ska jag lägga i minneskortet nu för att få cfw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 (redigerad) Kebab måste nog manuellt installera de nyare versionerna, men jag tror Godfather kan gå in i Recovery och aktivera "M33 network update" och gå till den vanliga network update-ikonen. Eller så kom den funktionen först i 3.80 M33 Det kom i 3.80 M33, sitter på nyaste nu. Så jag tänker berätta hur Kebab ska göra nu, för att jag känner mig så snäll! Ladda ner OFW 3.80 Ladda ner 3.80M33 Lägg 3.80M33 i en mapp som heter UPDATE i PSP\GAME\ Döp om filen EBOOT.PBP som du får när du laddar ner OFW 3.80 till 380.PBP och lägg den i PSP\GAME\UPDATE Starta uppdateringen. När du har 3.80 så går du och startar Network Update, och då följer du bara instruktionerna på skärmen! 3.80M33 Lösenord: I take responsibility OFW 3.80 Du kan uppdatera direkt till 3.80M33 från 3.52M33 Redigerad 28 augusti, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 Kan du känna dig snäll för mig också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 (redigerad) Kejrå! Ladda ner Totalnewbieasyinstaller. Kör START.EXEFölj instruktionerna i MS-DOS-fönstretNär det står, Klicka på valfri tangent för att fortsätta, och det inte händer något, vänta 30 sekunder och klicka igen Sen när filerna är på minneskortet, stoppa i ditt minneskort FÖRST, sen batteriet. Det ska starta av sig själv, följ instruktionerna som kommer på skärmen. Om du har en Slim, så är skärmen bara svart. Då är det bara att vänta några sekunder, klicka på X, då kommer lampan som indikerar att minneskortet jobbar att blinka. När skärmen slocknar så tar du ut batteriet och minneskortet, och stoppar i dina egna, och kontrollerar att du lyckades med System Settings Redigerad 28 augusti, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 (redigerad) NVM tack godfather. Redigerad 28 augusti, 2008 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 (redigerad) Hur kan det spela någon roll vilken firmware du har när du ska lägga in några filer på ditt minneskort? :/ EDIT: Fint att det funkade! Redigerad 28 augusti, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Jag har ett problem. När jag lagt över crash 2 på pspets minneskort och ska starta det så står det att den saknar licens. Snälla hjälp mig,vill så gärna spela det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Vem vill länka guider till att flasha ett PSP slim till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAG! Vem vill länka guider till att flasha ett PSP slim till mig? http://forums.qj.net/showthread.php?t=90919 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 (redigerad) JAAAAAAAAAAAAAAAAAG! Men, fanns det i den guiden? Då hade jag ju kunnat hitta den själv, trodde det bara var phat där i, nåväl. Tackar! Redigerad 1 september, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Har väl egentligen ingenting med PSP att göra men jag har stört mig på det enda sen den här tråden skapades. Kan ingen mod/admin ändra topic namnet och ta bort "Yet again: The official topic!". Ser så oerhört fult ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Har väl egentligen ingenting med PSP att göra men jag har stört mig på det enda sen den här tråden skapades. Kan ingen mod/admin ändra topic namnet och ta bort "Yet again: The official topic!". Ser så oerhört fult ut. Själv har jag bara stört mig på Vickes felstavade "officiel" och det faktum att han inte väntade två minuter med att starta tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Själv har jag bara stört mig på Vickes felstavade "officiel" och det faktum att han inte väntade två minuter med att starta tråden Va? Svenskt uppslagsord officiell officiellt officiella adj. som är auktoriserad av myndighet; offentlig motsats inofficiell Engelsk översättning official Har någon mod/admin redan ändrat namnet, eller står det inte redan så? Och visst, det var en konstig undertidel. Men jag har för mig att jag precist läst någon som irriterade sig på att alla topics var officiella, och när jag inte kunde komma på någon annan bra undertitel till denna, så blev det en kort förklaring att det var ännu en officiell tråd. Vi kan be en admin byta till "Diskutera allt här/där-till" eller enkelt nog bara "Diskutera". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Va? Svenskt uppslagsord officiell officiellt officiella adj. som är auktoriserad av myndighet; offentlig motsats inofficiell Engelsk översättning official Har någon mod/admin redan ändrat namnet, eller står det inte redan så? Och visst, det var en konstig undertidel. Men jag har för mig att jag precist läst någon som irriterade sig på att alla topics var officiella, och när jag inte kunde komma på någon annan bra undertitel till denna, så blev det en kort förklaring att det var ännu en officiell tråd. Vi kan be en admin byta till "Diskutera allt här/där-till" eller enkelt nog bara "Diskutera". Vad snackar du om? Det är inte alls i undertiteln? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Någon som vet hur: 1. PSPTube fungerar? 2. PSPVLC istallerars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Hej! Jag sökte lite och fann ingen officiel tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Men det har ingenting att göra med topicens titel, då den är på engelska, och rättstavad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts