eminem33 Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Ni har ingen digitalkamera eller så i familjen? De där kablarna är verkligen jättevanliga, så ganska stor chans är att du faktiskt har en hemma om du kollar runt lite. jag trodde också att det skulle vara en likadan sladd som i våran digitalkamera men de var de inte .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 99kr på GAME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 99kr på GAME ok tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 ok tack! http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=20824862 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 e ni säkra på att man måste känna nån annan som har custom Firmware ? finns det inget sätt som jag kan skaffa det själv utan att lämna in det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 e ni säkra på att man måste känna nån annan som har custom Firmware ? finns det inget sätt som jag kan skaffa det själv utan att lämna in det? Nej, det finns ingen annan väg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Nej, det finns ingen annan väg. men kan någon förklara lite kort och snabbt varför man måste känna nån som har custom fireware Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 men kan någon förklara lite kort och snabbt varför man måste känna nån som har custom fireware För att ingen har lyckats hacka (eller så gav dom bara upp eftersom Pandora skapades) 3.51 och över. Med ett Pandoras battery så kan du nedgradera vilken verison som helst på PSP:t men för att skapa detta behövs Custom Frimware Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 men jag kan ju ladda ner alla demos här http://www.pspdemocenter.org/page.php?al=allzipdemos och spela dom men det står att jag behöver custom fireware Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 men jag kan ju ladda ner alla demos här http://www.pspdemocenter.org/page.php?al=allzipdemos och spela dom men det står att jag behöver custom fireware Nej det gör det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Nej det gör det inte. oj lol sorry det står bara fireware inte custom fireware lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 oj lol sorry det står bara fireware inte custom fireware lol Precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 HALV EPIC BUMP! Jag har nyss "Hackat" mig in i min nintendo WIFI connector så att jag kan surfa på mitt PSP med den. Faktum är, att jag skriver detta inlägg med min PSP. Nu har jag en fråga. Hur fan får jag in Flash player på PSP:et? Jag vill kunna glo på filmer på youtube med den. Det står bara att jag ska installera nyaste flash player bla bla, så jag följer länken. Sen kommer det bara upp en popup som säger att minnet är fullt. Jag har 35 MB (Go on, förolämpa mig bara för att jag inte orkat köpa ett nytt minnes kort!. ) Och inte fan kan flash player ta 35 mb? När jag ska ladda ner det från datorn så tar det 1.4 MB. Så.. Finns det något sätt att tvinga in det i PSP:et, UTAN något custom shitware? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 HALV EPIC BUMP! Jag har nyss "Hackat" mig in i min nintendo WIFI connector så att jag kan surfa på mitt PSP med den. Faktum är, att jag skriver detta inlägg med min PSP. Nu har jag en fråga. Hur fan får jag in Flash player på PSP:et? Jag vill kunna glo på filmer på youtube med den. Det står bara att jag ska installera nyaste flash player bla bla, så jag följer länken. Sen kommer det bara upp en popup som säger att minnet är fullt. Jag har 35 MB (Go on, förolämpa mig bara för att jag inte orkat köpa ett nytt minnes kort!. ) Och inte fan kan flash player ta 35 mb? När jag ska ladda ner det från datorn så tar det 1.4 MB. Så.. Finns det något sätt att tvinga in det i PSP:et, UTAN något custom shitware? Man kan inte installera nån flash player på PSP, även om den har en gammal variant inbyggd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Man kan inte installera nån flash player på PSP, även om den har en gammal variant inbyggd. Men.. men... Jag har sett folk vara ute på Youtube med en! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Men.. men... Jag har sett folk vara ute på Youtube med en! Du kanske använder en gammal firmware? Flash Player 6 introducerades med firmware 2.7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Men.. men... Jag har sett folk vara ute på Youtube med en! Dom kan ha använt ett homebrew som heter PspTube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Du kanske använder en gammal firmware? Flash Player 6 introducerades med firmware 2.7. Jag har 3.5. Så gammalt firmware är det inte. Och C J har förmodligen rätt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 PS3 kan gå ut på Youtube, så om du sett det på PSP har det antingen varit via Remote Play eller PSPTube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 PSP 3 spel 1 film 1000kr Slå till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts