eXotic Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 nej men aså är det svårt det med det där pogramet? och vad heter det? så om min kompis typ har köpt ett spel och så laddar jag ner det så kan vi fortfarande möta varandra ? Vilket program är det du pratar om? Ja, jag och en polare lirade NHL mot varandra, hans är köpt, mitt är nerladdat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 nej men aså är det svårt det med det där pogramet? och vad heter det? så om min kompis typ har köpt ett spel och så laddar jag ner det så kan vi fortfarande möta varandra ? Har du köpt PSP än? Minns inte hur det var med den saken. Innan vi kan svara på hur svårt det är behöver vi veta vilken "System Firmware" du är på. Det kan man kolla i Settings -> System settings -> System Information. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Har du köpt PSP än? Minns inte hur det var med den saken. Innan vi kan svara på hur svårt det är behöver vi veta vilken "System Firmware" du är på. Det kan man kolla i Settings -> System settings -> System Information. nej jag tror jag ska köpa en på onoff under helgen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Hjälper till så gott jag kan genom att svara på detta: Vilket program är det du pratar om? Han menar själva flashnings-programmet. (Kallar man det för program?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Fast ordet "chippa" är ju helt fel att säga i de här sammanhangen. Jag vet, men jag ville bara få med det så att jag inte skulle behöva göra en mycket längre förklaring av vad custom firmware var. Och att installera en custom firmware skadar eller ändrar ingenting på din PSP, Eminem. Det enda det gör är att lägga till funktioner och möjligheter. Allting du kan göra med din PSP när den är helt nyköpt kommer du att kunna göra när du skaffat custom firmware. Och dessutom alla de nya möjligheterna som följer med (fler och fler desto nyare custom firmware det är). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Jag vet, men jag ville bara få med det så att jag inte skulle behöva göra en mycket längre förklaring av vad custom firmware var. Och att installera en custom firmware skadar eller ändrar ingenting på din PSP, Eminem. Det enda det gör är att lägga till funktioner och möjligheter. Allting du kan göra med din PSP när den är helt nyköpt kommer du att kunna göra när du skaffat custom firmware. Och dessutom alla de nya möjligheterna som följer med (fler och fler desto nyare custom firmware det är). ok tack så mycket för alla svar får se om jag köper den och vice city stories Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 ok tack så mycket för alla svar får se om jag köper den och vice city stories Inga problem, och Vice City Stories är iaf verkligen värt pengarna om man säger så. PSP'n också. Det är väldigt skönt att ha någonting som man kan ta med om man vill visa någon någonting. Musik/film/bild/spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Hjälper till så gott jag kan genom att svara på detta: Han menar själva flashnings-programmet. (Kallar man det för program?) Jag vet inte om jag skulle vilja kalla det för program. Men ja, visst, okej. Låt gå för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 (redigerad) Jag vet inte om jag skulle vilja kalla det för program. Men ja, visst, okej. Låt gå för det. LoL ja skriver fran min mya psp Edit: jag fick inte med någon USB sladd? borde man inte få det med? Redigerad 10 april, 2008 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 LoL ja skriver fran min mya psp Edit: jag fick inte med någon USB sladd? borde man inte få det med? Inte om man köper Base Pack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Inte om man köper Base Pack. Det fick jag inte när jag köpte Value Pack heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 jag har version 3.80 ! är det svårt att hacka , flasha eller va ni nu vill kalla det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 (redigerad) jag har version 3.80 ! är det svårt att hacka , flasha eller va ni nu vill kalla det? Nej, dock så behöver du en kompis med PSP som har Custom firmware. Eller så skickar du in den här Redigerad 10 april, 2008 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Nej, dock så behöver du en kompis med PSP som har Custom firmware. Eller så skickar du in den här kan jag inte göra det själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 kan jag inte göra det själv? Då hade han väl skrivit det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Då hade han väl skrivit det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 om man laddar ner något demo här : http://store.playstation.com/store/index.vm#tab/2 och sedan stoppar det i memory cardet kan man sedan prova demot på sin psp? man behöver inge costum fireware eller nåt sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 om man laddar ner något demo här : http://store.playstation.com/store/index.vm#tab/2 och sedan stoppar det i memory cardet kan man sedan prova demot på sin psp? man behöver inge costum fireware eller nåt sånt? Nejdå. Däremot kanske vissa grejer kräver att du har en högre fw än den du har, men det borde inte vara några problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 (redigerad) Nejdå. Däremot kanske vissa grejer kräver att du har en högre fw än den du har, men det borde inte vara några problem. ok bra för jag har inga spel just nu är det något särskilt ställe jag måste lägga dom på ? Edit: nu har jag laddat ner ett demo men när jag klickar på game --> memory stick så står det " there are no games" alla filer är xpd filer och är jätte små ... Edit2: lol såg nu att man behövde ett program Edit3: vet nån vad en usb kabel till psp kostar 50 kr? Redigerad 11 april, 2008 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Edit3: vet nån vad en usb kabel till psp kostar 50 kr? Ni har ingen digitalkamera eller så i familjen? De där kablarna är verkligen jättevanliga, så ganska stor chans är att du faktiskt har en hemma om du kollar runt lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts