C_J Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Ingen aning, du har inte fipplat med klockfrekvens eller nåt annat i Recovery? Jo det hade jag, ändrade tillbaka den till standard och nu funkar all bra igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Jo det hade jag, ändrade tillbaka den till standard och nu funkar all bra igen Hell Henkibojj, king of Recovery ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 Ja visst. =) Använder ändå inte PSP'n så ofta. Bara du tar det chill så är det ok. Och självklart får du lova då att vara försiktig och ersätta spelet om det på något sätt faller i backen, eller så. Som din PSP gjorde. Tror inte det skulle hända, men du förstår. Det var en REN och SKÄR olycka!! Dock slog jag ju sönder kvarlevorna med en kofot efteråt, men det är detaljer. Inga spel har nånsin gått sönder i min vård, utom mitt SA som sprack i DVDläsaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 Dock slog jag ju sönder kvarlevorna med en kofot efteråt, men det är detaljer. Hehe, right. Var det egentligen kul att göra? Oh well. När och var vi ska göra "bytet" får vi väl bestämma på MSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 Hehe, right. Var det egentligen kul att göra? Oh well. När och var vi ska göra "bytet" får vi väl bestämma på MSN. Om man har nån form av fetisch av att förstöra dyra saker (som jag), så då är det kul. Yes, msnkonversation här kommer vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Kan någon tipsa om något kul/bra spel? Genre spelar ingen större roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Kan någon tipsa om något kul/bra spel? Genre spelar ingen större roll. GTA: LCS GTA: VCS Lumines Ridge Racer Metal Gear Solid: Portable Ops Megaman Powered Up. Min vanliga lista, jag har fortfarande inte skaffat nåt nytt. Patapon ska jag däremot "införskaffa" när jag har ork. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Få tag på något pokerspel, förslagsvis WSOP (World Series Of Poker) 2008/2007 eller någonting sådant. Tournament of Champions är undertiteln till ett av dessa "WSOP-spel" som är ett av de bästa. Om du kan spela poker så är det väldigt kul och skönt att kunna spela poker när man är på hotell eller i bussen eller någon annan stans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Kan någon tipsa om något kul/bra spel? Genre spelar ingen större roll. Åh. Jag vet. GTA2! :D Ta det på MSN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 jag funderar på att köpa mig ett psp men det blir en fet inte slim .. för vad jag har fattat så är den ända skilnaden att slim är mindre right? och så undrar jag om man vill ladda nerspel måste man chipa den då?? eller är det bara nåt program måste ha? i så fall e det svårt? eller lika lätt som med dator?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 jag funderar på att köpa mig ett psp men det blir en fet inte slim .. för vad jag har fattat så är den ända skilnaden att slim är mindre right? och så undrar jag om man vill ladda nerspel måste man chipa den då?? eller är det bara nåt program måste ha? i så fall e det svårt? eller lika lätt som med dator?? Slim är lättare och tunnare men lika stor på bredd och höjd. Den har bättre cache vilket gör laddningstiderna lite kortare. UMD-luckan är annorlunda, men jag tror inte det gör nån större skillnad. Men Slim kan kopplas till en TV om man köper till ett sladdpaket, och man kan dessutom ladda den via USB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Slim är lättare och tunnare men lika stor på bredd och höjd. Den har bättre cache vilket gör laddningstiderna lite kortare. UMD-luckan är annorlunda, men jag tror inte det gör nån större skillnad. Men Slim kan kopplas till en TV om man köper till ett sladdpaket, och man kan dessutom ladda den via USB. + Att den har skype Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 finns gta 2 eller 1 till psp? och vad kostar ungefär killzone i affärer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 finns gta 2 eller 1 till psp? och vad kostar ungefär killzone i affärer? GTA 2 finns till PSP, men då måste man ha en custom firmware (eller som du skrev det; "chip"). Men om du nu köper en PSP så är vi (Henkibojj, eXotic och jag) nog ganska villiga att hjälpa dig med det, då det går att göra hemma själv. Och om du är tveksam till varför eller om du ska chippa så är det bara att kolla igenom trådens första sidor, och egentligen de flesta andra också. Nästan allt snack här handlar väl om lite sånt. Vad kan Killzone kosta? 300-400kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 GTA 2 finns till PSP, men då måste man ha en custom firmware (eller som du skrev det; "chip"). Men om du nu köper en PSP så är vi (Henkibojj, eXotic och jag) nog ganska villiga att hjälpa dig med det, då det går att göra hemma själv. Och om du är tveksam till varför eller om du ska chippa så är det bara att kolla igenom trådens första sidor, och egentligen de flesta andra också. Nästan allt snack här handlar väl om lite sånt. Vad kan Killzone kosta? 300-400kr? Fast ordet "chippa" är ju helt fel att säga i de här sammanhangen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Fast ordet "chippa" är ju helt fel att säga i de här sammanhangen. måste man typ öppna psp:en och byta nåt eller e det nåt pogram ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 (redigerad) måste man typ öppna psp:en och byta nåt eller e det nåt pogram ? Nej, det är därför chippa är fel ord. Du gör egentligen ingenting själv. Utan du lägger in program på minneskortet som klipper och klistrar i flashminnet. Det är det som är flashning. Det enda svåra man själv gör är att leta reda på rätt information och ser till att lägga alla filer på rätt plats. Redigerad 9 april, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Nej, det är därför chippa är fel ord. Du gör egentligen ingenting själv. Utan du lägger in program på minneskortet som klipper och klistrar i flashminnet. Det är det som är flashning. Det enda svåra man själv gör är att leta reda på rätt information och ser till att lägga alla filer på rätt plats. men om man nu gör det kan jag ändå typ spela me nån kompis? äre svårt? vad heter det pogramet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 men om man nu gör det kan jag ändå typ spela me nån kompis? äre svårt? vad heter det pogramet? Ja, det går fortfarande att spela med kompisar. Om vad är svårt? Att spela med kompisarna? Nej. Vilket program? Man kopplar upp sig till varandra via spelet, så det behövs inga program för att möta varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Ja, det går fortfarande att spela med kompisar. Om vad är svårt? Att spela med kompisarna? Nej. Vilket program? Man kopplar upp sig till varandra via spelet, så det behövs inga program för att möta varandra. nej men aså är det svårt det med det där pogramet? och vad heter det? så om min kompis typ har köpt ett spel och så laddar jag ner det så kan vi fortfarande möta varandra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts