Gof Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 (redigerad) Haha, schysst med UMDn, men det verkliga mysteriet är ju att du hade en nedgraderare på dess minneskort! Absolut inte. Det som kommer stå är "The system firmware of your PSP is already 3.40. There is no need to update", eller nåt åt det hållet. Ah, okej. Fan, funkade visst inte så snabbt som jag trodde då. D: Men skiten låg på UMDn också, lite elakt. ): EDIT; Men då sitter jag i skiten ju, för min brorsas fat är på 3.40, och det går väl inte heller att nergradera utan pandoras? För Lumines orkar jag inte slösa pengar på, och säkert inte han heller Så, finns det något coolt sätt att lösa det på? Om det inte går att använda en unbricker för att få allting till en cfw direkt? EDIT2; Hokey, så efter en massa googlande har jag sett på vissa forum att någon pratar om att man kan använda något program i datorn som präntar in inställningarna i ditt PSP med en gång, utan att du behöver en annan PSP eller hårdmoddar batteriet, dock måste man ha några "illegal files" för det, och det går fan inte att googla om jag inte vet vad jag ska söka på. ): Någon som har en aning?! PM ME OR ADD MSN LULZ Redigerad 5 januari, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Så länge du behöll batteriet och eventuellt andra delar så kan jag inte klandra dig Det behöll jag faktist..! Ska väl köpa ett nytt sen nån gång i livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 (redigerad) Lumines är ett bra spel, jag tycker det är värt 200 även utan hax. Men om du står för samtliga kostnader ser jag inga problem i att jag skickar det till dig under några dar. Fast med "vadderat" kuvert + 2*frakt kan du lika gärna köpa det (såvida inte frakten på såna kuvert faktiskt bara är 5 kr och inte mer). (Edit: Alltså inte köpa mitt spel!) Några skumma PC-metoder tror jag inte är så smart. De enda jag litar på är QJ.net och PSP-hacks.com, och jag har aldrig läst nåt sånt där. Redigerad 6 januari, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Lumines är ett bra spel, jag tycker det är värt 200 även utan hax. Men om du står för samtliga kostnader ser jag inga problem i att jag skickar det till dig under några dar. Fast med "vadderat" kuvert + 2*frakt kan du lika gärna köpa det (såvida inte frakten på såna kuvert faktiskt bara är 5 kr och inte mer). (Edit: Alltså inte köpa mitt spel!) Några skumma PC-metoder tror jag inte är så smart. De enda jag litar på är QJ.net och PSP-hacks.com, och jag har aldrig läst nåt sånt där. Visst, vadfan, det är ju bara att du skickar upp det, jag nergraderar lite snabbt. Jag skickar tillbaks det tillsammans med en tjuga, eller vad frimärkena för saken kan ha kostat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 är det en speciell usb kabel man ska ha till psp:en eller går det med vilken som helst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 är det en speciell usb kabel man ska ha till psp:en eller går det med vilken som helst? Du kan ju inte stoppa i vilken som helst utan du måste ha en *speciell* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Du kan ju inte stoppa i vilken som helst utan du måste ha en *speciell* Den USB-typen som PSP använder är väl den mest vanliga? Den här typen är i alla fall den jag sett mest av, vilket för mig är den vanliga, och den passar skitbra i ett PSP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 jag har ett problem med min psp med firmware 3.71 det är såhär att idagsläget har jag ingen passande usb kabel men det går ju att ladda nér demos,teman och annat direkt ner på memory stick och det har jag försökt ett antal gånger och det går till 100% men sen står det bara save failed (80010002) vet nån vad det är för fel har testat ladda hem demos och teman från flera sidor men det blir samma problem ändå.nån som vet vad felet är.tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 jag har ett problem med min psp med firmware 3.71 det är såhär att idagsläget har jag ingen passande usb kabel men det går ju att ladda nér demos,teman och annat direkt ner på memory stick och det har jag försökt ett antal gånger och det går till 100% men sen står det bara save failed (80010002) vet nån vad det är för fel har testat ladda hem demos och teman från flera sidor men det blir samma problem ändå.nån som vet vad felet är.tacksam för svar. Köp en USBkabel, clas ohlsons, 20 lapp max. Förresten, gå på svenskalektionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Köp en USBkabel, clas ohlsons, 20 lapp max. Förresten, gå på svenskalektionerna. ja men det ska väl funka att ladda ner direkt på memory stick? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 ja men det ska väl funka att ladda ner direkt på memory stick? Jag har ingen aning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 (redigerad) Köp en USBkabel, clas ohlsons, 20 lapp max. Förresten, gå på svenskalektionerna. Redigerad 7 januari, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Men puss på dig. Mitt försvar är att jag sovit en och en halv timme inatt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Men puss på dig. Mitt försvar är att jag sovit en och en halv timme inatt.. Och? Får du synproblem när du sover lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 non annan som vet om det gor att spara demos direkt po memory stick? ursakta stavningen skrev med pspn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Det går... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Och? Får du synproblem när du sover lite? Mindre energi = mindre hjärnaktivitet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 non annan som vet om det gor att spara demos direkt po memory stick? ursakta stavningen skrev med pspn Ja, det är klart att det ska gå. Men det kan hända att ditt kort är fullt, eller att det är korrupt på något sätt. Då backupar du allt du vill ha kvar och formatterar sen kortet. Btw, när du skriver med PSPn trycker du SELECT för att få fler tecken (åäö), skriva med siffror eller få URL-språk (http:// i snabbmenyn, bland annat). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Mindre energi = mindre hjärnaktivitet Om man är en självutnämnd svenskexpert genom att irriterat klaga på stavning borde inte det vara något problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 (redigerad) Jag vet inte att jag har nåt spel nyare än MGS: Portable Ops, som jag köpte i maj förra året. Några spel har jag tänkt skaffa på ett eller annat sätt, men inte velat lägga pengar/bandbredd ( ) på. Kollade runt lite, och de här verkar bli bra: Daxter Lego Star Wars 1 (ep I-III, om jag fattat rätt) Lego Star Wars 2 (ep IV-VI, om jag fattat rätt) Syphon Filter (finns det både en etta och en tvåa?) Några andra förslag? Redigerad 7 januari, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts