Kebab Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Test Drive Unlimited finns ju till PSP!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 (redigerad) Varför uppgraderade du inte till cfw 3.52 M33 eller någonting annat när du lyckades starta den då? Hmm...Bra fråga Allfall jag fick igång den nu igen för ett tillfälle och uppgraderade den till 3.52 M33 men samma sak händer det är 40% att jag får igång den...Den är ju inte brickad men vad är den? Edit: 302 Post!! Vet inte vart dom andra 2 tog vägen :S Redigerad 5 november, 2007 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 http://img.qj.net/uploads/articles_module/106917/flatout-head-on-psp-tn_qjpreviewth.jpg FlatOut: Head On kommer exklusivt till PSP tidigt nästa år. Ska komma ett FlatOut-spel till PSP nu. Vart ganska glad när jag läste om det. Ska nog faktiskt köpa det. -------------------- Semi-Brick? Kan du komma åt recovery nu då när du lyckades uppgradera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 http://img.qj.net/uploads/articles_module/106917/flatout-head-on-psp-tn_qjpreviewth.jpg FlatOut: Head On kommer exklusivt till PSP tidigt nästa år. Ska komma ett FlatOut-spel till PSP nu. Vart ganska glad när jag läste om det. Ska nog faktiskt köpa det. -------------------- Semi-Brick? Kan du komma åt recovery nu då när du lyckades uppgradera? Nice!!! Hoppas det blir lika kul som dom andra FlatOut spelen med massa skojsiga mini-spel Om det lyckas bli ett bra spel så ska nog jag också ta och köpa det! -------------------- Nej, bara när den lyckas starta som vanligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Nice!!! Hoppas det blir lika kul som dom andra FlatOut spelen med massa skojsiga mini-spel Om det lyckas bli ett bra spel så ska nog jag också ta och köpa det! -------------------- Nej, bara när den lyckas starta som vanligt... Ja, men om den lyckas starta som vanligt. Alltså ha PSP'n avstängd och försök starta i recoverymode... Funkar det inte försöker du igen. Precis som när du försökt starta PSP'n annars och det inte funkat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Test Drive Unlimited finns ju till PSP!! Jag trodde du visste det, det var ju det jag whinade om i våras att jag hade problem med att få igång. Hursom, gläd dig inte allt för mycket, grafiken är inte jättebra och ibland när man maxar bilarna så hinner inte hela ön laddas och man kör rätt ut i vattnet om man inte bromas tills det hunnit ladda. Sedan finns det inga motorcyklar, det var ju det jag skaffade spelet till. (Även den meningen har jag ett svagt minne av att jag sagt till dig.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Jag trodde du visste det, det var ju det jag whinade om i våras att jag hade problem med att få igång. Hursom, gläd dig inte allt för mycket, grafiken är inte jättebra och ibland när man maxar bilarna så hinner inte hela ön laddas och man kör rätt ut i vattnet om man inte bromas tills det hunnit ladda. Sedan finns det inga motorcyklar, det var ju det jag skaffade spelet till. (Även den meningen har jag ett svagt minne av att jag sagt till dig.) Doh. Mjo, nu minns jag att du har berättat det. Fan, inga motorcyklar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 och man kör rätt ut i vattnet om man inte bromas tills det hunnit ladda. Ugh, VCS-syndromet. Hata. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Jag trodde du visste det, det var ju det jag whinade om i våras att jag hade problem med att få igång. Hursom, gläd dig inte allt för mycket, grafiken är inte jättebra och ibland när man maxar bilarna så hinner inte hela ön laddas och man kör rätt ut i vattnet om man inte bromas tills det hunnit ladda. Sedan finns det inga motorcyklar, det var ju det jag skaffade spelet till. (Även den meningen har jag ett svagt minne av att jag sagt till dig.) Ja fyfan, jag spelade till och med betan och det var fullkomligt jävla ospelbart kan jag berätta, riktiga var marginellt bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Ja, men om den lyckas starta som vanligt. Alltså ha PSP'n avstängd och försök starta i recoverymode... Funkar det inte försöker du igen. Precis som när du försökt starta PSP'n annars och det inte funkat. Har lyckats få in den i recoverymode. Ska försöka nergradera den som vanligt nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 (redigerad) Har lyckats få in den i recoverymode. Ska försöka nergradera den som vanligt nu eller? Sätt först in elkabeln så den får ladda, så den inte stängs av... Och speciellt så måste jag söka efter recovery guide. Edit. Jag hittar inte, men Henkibojj vet nog vart den finns. Försök att hålla PSP'n laddad och igång. Det borde ju inte göra någonting om den faller i viloläge iaf. Redigerad 6 november, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 (redigerad) Sätt först in elkabeln så den får ladda, så den inte stängs av... Och speciellt så måste jag söka efter recovery guide. Edit. Jag hittar inte, men Henkibojj vet nog vart den finns. Försök att hålla PSP'n laddad och igång. Det borde ju inte göra någonting om den faller i viloläge iaf. Ok, då gör jag det. Edit: Har märkt att det inte finns någon flash 2 som det brukar göra samt så är Format flash 1 borta. Redigerad 6 november, 2007 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Men Test Drive Unlimited har fått typ 8/10 överallt där jag har kollat. Nåja, jag ska testa det i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Men Test Drive Unlimited har fått typ 8/10 överallt där jag har kollat. Nåja, jag ska testa det i alla fall. Gäller det för PSP då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Ok, då gör jag det. Edit: Har märkt att det inte finns någon flash 2 som det brukar göra samt så är Format flash 1 borta. Du behöver nog inte oroa dig i onödan. Att du kommer åt recoverymode är ett bra tecken. Att hålla PSP'n igång är mest bara utifall att den skulle slockna och inte vilja vakna mer alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Du behöver nog inte oroa dig i onödan. Att du kommer åt recoverymode är ett bra tecken. Att hålla PSP'n igång är mest bara utifall att den skulle slockna och inte vilja vakna mer alls. Lyckades få igång den och upptaderade till 3.52 M33-4 och nu funkar det bra igen. Tack för all hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Lyckades få igång den och upptaderade till 3.52 M33-4 och nu funkar det bra igen. Tack för all hjälp! Fast jag gjorde ju inte speciellt mycket. Skönt att det funkar nu iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Fast jag gjorde ju inte speciellt mycket. Skönt att det funkar nu iaf. Med du förskte ju allafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Ska sälja mitt PSP. Detta är inkluderat: Hörlurar (Nästan aldrig använda) Minneskort 2GB / 64MB (2GB ökar priset lite) 1 Spel (Vice City Stories) 1 UMD disk med flera låtar och videos utav P!nk. PSP'et är flashat så du kan ladda ner spel och annat för att spela på den. Notera att det är rosa så nu har du chansen att vara en utav dom tuffare grabbarna och ha ett rosa! Inga repor, det är knappt använt. Pris: 1200kr med 64MB kortet. 1400kr med 2GB kortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Ska sälja mitt PSP. Vart bor du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts