kobbe Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 ska till stockholm snart, någon av er som bor där kan hjälpa mig att nedgradera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 (redigerad) ska till stockholm snart, någon av er som bor där kan hjälpa mig att nedgradera Tror ingen bor där i närheten. Edit: Ingen alls alltså. Redigerad 18 oktober, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 (redigerad) Tror ingen bor där i närheten. Jodå. Men jag har inget Pandoras battery.... Redigerad 18 oktober, 2007 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Jodå. Men jag har inget Pandoras battery.... Just ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 (redigerad) Setting the date when the daylight shined in the sky of the night, March 33, 2007; 3:33:33 am... nah, changing back the date later is a bit annoying. Process finished. 3.52 M33-4 Tack till Henkibojj och Vicke Ecks! Redigerad 18 oktober, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Jodå. Men jag har inget Pandoras battery.... Det fixar man ju själv? Eller har du kanske PSP Slim? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Det fixar man ju själv? Eller har du kanske PSP Slim? Nu tänkte jag fel...Man kan ju göra pandora batteriet till ett vanligt sen ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Nu tänkte jag fel...Man kan ju göra pandora batteriet till ett vanligt sen ja Mystics batteri är ju ett levande bevis på det Det står i guiden att man behöver köpa ett extrabatteri. Bluff! Fel! Vi körde med mitt och hans batteri, där hans blev Pandora och sen återställt. Vet inte hur de tänkte när de skrev sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Mystics batteri är ju ett levande bevis på det Det står i guiden att man behöver köpa ett extrabatteri. Bluff! Fel! Vi körde med mitt och hans batteri, där hans blev Pandora och sen återställt. Vet inte hur de tänkte när de skrev sådär Gick allt bra när allt bra då?? Inga problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Gick allt bra när allt bra då?? Inga problem? Visst, serru. En annan har ju the magic touch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Vad är egentligen förändringarna i 3.52 om man jämför med till exempel 3.03? Jag snackar om de officiella uppgraderingarna nu. Jag kan inte se en enda skillnad, nämligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Gick allt bra när allt bra då?? Inga problem? Visst, serru. En annan har ju the magic touch Lite errors bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 (redigerad) Vad är egentligen förändringarna i 3.52 om man jämför med till exempel 3.03? Jag snackar om de officiella uppgraderingarna nu. Jag kan inte se en enda skillnad, nämligen. QJ har svaren. De största skillnaderna är att Certificates under Game är borta (vad de var och var de är istället har jag ingen aning om), Memory Conservation är tillgängligt under browserns View-inställningar, och det största är väl att Remote Play kan göras över internet istället för via lokalt nätverk. Att ha Remote Play bara fungerandes inom 20 meter är väl ungefär lika vettigt som NDSs PictoChat är. Yay, rit-chatta med den som sitter bredvid. Alltid användbart. Tycker fortfarande det är rätt kass att man inte kan ha Remote Play under tiden PS3 spelar och PSP browsar runt i PS3ns filer. Om de ändå alltid avsätter 64 Mb RAM hos PS3 för XMB, varför inte låta oss använda PS3 till två saker samtidigt istället för att bara välja endera apparat? Prestandan i PS3 lär ju räcka och bli över för att PSPn ska kunna snylta lite processorkraft Lite errors bara. Bah, jag gjorde ju absolut rätt eller hur? Det där errormeddelandet var fullständigt grundlöst och onödigt. Jag flashade ju rätt och uppenbarligen fungerade det ju, varför ska det då stå error? Redigerad 19 oktober, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Vad är egentligen förändringarna i 3.52 om man jämför med till exempel 3.03? Jag snackar om de officiella uppgraderingarna nu. Jag kan inte se en enda skillnad, nämligen. Jag vet faktiskt inte om den här feature'n fanns tidigare, men jag tror inte det. I musikspelaren kan du ha olika videoeffekter. Finns nog mer, kan inte komma på mer atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 (redigerad) Jackass The Game! Henkibojj: Åh, okej. Vicke Ecks: Åh, okej. Redigerad 19 oktober, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Jackass The Game! Henkibojj: Åh, okej. <Hahaha> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Jag vet faktiskt inte om den här feature'n fanns tidigare, men jag tror inte det. I musikspelaren kan du ha olika videoeffekter. Finns nog mer, kan inte komma på mer atm. Nån gång mellan 2.71 och 3.03, troligen i 3.00 eller 3.03 eftersom jag fick det vid installation av 3.03. Hittar inget på sidan dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Nån gång mellan 2.71 och 3.03, troligen i 3.00 eller 3.03 eftersom jag fick det vid installation av 3.03. Hittar inget på sidan dock. Ok. Det är rätt najs ändå. Men den största anledningen för updates av firmware är väl security updates. Så man ska väl inte förvänta sig att en ny firmware har en jävla massa coola updates typ wow bah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Nästa "typ wow bah" lär vara 4.0, då jag förmodar att PS Home kommer till PSP också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Nästa "typ wow bah" lär vara 4.0, då jag förmodar att PS Home kommer till PSP också Typ wow bah , men det är väl förmodligen någonting som kommer kräva PS3 så då är det inte typ wow bah iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts