Henkibojj Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Du kan ju alltid negradera till 1.50 om du inte gillar det.. Där ifrån kan du ju gå upp til vad du vill. Vet, men det är onödigt jobbigt om det visar sig sakna allt jag vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 (redigerad) Någon här som har några erfarenheter från Grand_Theft_Auto_Vice_City_Stories_EUR_PSP-pSyPSP? (Resten bortediterat) Redigerad 11 oktober, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Warez! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Warez! Nja, jag är så kluven nu för tiden. Jag menar, det är tillåtet att nämna releasenamn, och att prata om .iso's har väl aldrig någon gnällt på förr? Nåväl, jag brukar ju vara rätt duktig på att paragrafrytta, så jag ska väl göra det den här gången med. Om någon känner för att hjälpa till så får ni väl skicka ett PM eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 (redigerad) Någon här som har några erfarenheter från Grand_Theft_Auto_Vice_City_Stories_EUR_PSP-pSyPSP? (Resten bortediterat) Vad för erfarenheter menar du? Om man har tankat VCS och om det fungerar bra. Eller? Hur som haver så är ju pSyPSP en ganska säker utgivare vad jag vet. Redigerad 11 oktober, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Vad för erfarenheter menar du? Om man har tankat VCS och om det fungerar bra. Eller? Hur som haver så är ju pSyPSP en ganska säker utgivare vad jag vet. Jo det var så jag tänkte. Men nevermind, det funkar nu igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Pratade lite med Kebab på msn om PSP, vet att han är rätt insatt i det, men jag frågar här också: Vad skulle ni vara villiga att betala för detta paket: PSP Value pack, där enheten är uppgraderad med senaste custom firmwire'n. (Alla tillbehör ingår.) Hard case. 2Gb minneskort. Det är inte jag som säljer, men jag funderar på att köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Pratade lite med Kebab på msn om PSP, vet att han är rätt insatt i det, men jag frågar här också: Vad skulle ni vara villiga att betala för detta paket: PSP Value pack, där enheten är uppgraderad med senaste custom firmwire'n. (Alla tillbehör ingår.) Hard case. 2Gb minneskort. Det är inte jag som säljer, men jag funderar på att köpa det. Heh, säg inte så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Du kan ju enkelt kolla priser själv. Kör en pricerunner på Value Pack och hardcaset. Att det är senaste CFW spelar ingen roll, det fixar du så lätt själv med hjälp från mig, eXotic, VickeX eller Kebab. Köp hellre 4GB separat, de är jäkligt billiga numera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Du kan ju enkelt kolla priser själv. Kör en pricerunner på Value Pack och hardcaset. Att det är senaste CFW spelar ingen roll, det fixar du så lätt själv med hjälp från mig, eXotic, VickeX eller Kebab. Köp hellre 4GB separat, de är jäkligt billiga numera. Precis, jag skulle hellre köpa ett som hade vanlig firmware och flasha själv, det är ju det som är roligast med PSP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Skit Bra nyhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Skit Bra nyhet Glad you liked it; I know I did. Tack för plusset förresten, hur gick det sen med installationen? För mig funkade det perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Glad you liked it; I know I did.Tack för plusset förresten . Igen orsak Hur gick det sen med installationen? För mig funkade det perfekt Fungera fin fint! Väldigt nice utsikt man kunde få typ kl 06.00 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Går det att nedgrader senaste versonen? hur riskfritt är det i så fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Går det att nedgrader senaste versonen? hur riskfritt är det i så fall? Nja...Inte utan Pandoras battery Men det är nog helt risk fritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Läste precis i en tidning att man, om man kopplar ihop PSP med PS3, kommer kunna använda PSP't som backspegel i vissa bilspel! Jag tycker det är så jävla coolt och helt och hållet skitsmart! Nästan så man vill köpa PS3 bara för det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Läste precis i en tidning att man, om man kopplar ihop PSP med PS3, kommer kunna använda PSP't som backspegel i vissa bilspel! Jag tycker det är så jävla coolt och helt och hållet skitsmart! Nästan så man vill köpa PS3 bara för det här. Haha, jag minns när jag och Henkibojj diskuterade för... Månader sedan, även då var jag sent ute med det när jag visade honom artikeln. Vilken tidning läste du det i egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 (redigerad) Haha, jag minns när jag och Henkibojj diskuterade för... Månader sedan, även då var jag sent ute med det när jag visade honom artikeln. Vilken tidning läste du det i egentligen? Heh, en rätt gammal Slitz-tidning. Redigerad 14 oktober, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 (redigerad) Läste precis i en tidning att man, om man kopplar ihop PSP med PS3, kommer kunna använda PSP't som backspegel i vissa bilspel! Jag tycker det är så jävla coolt och helt och hållet skitsmart! Nästan så man vill köpa PS3 bara för det här. Urgammal nyhet, och vet du vad det lumpna är? De tog bort den funktionen i slutversionen som såldes! Men jag ska skaffa PS3 så snart jag flyttat och fått ordning på allt som ska köpas till den lyan. Då ska jag ge er RIKLIGT med PS3-PSP-interaktionsbilder/info/filmer/annat I prammis ju dat! Får se hur det blir med TV bara. Tänkte slå på stort direkt och skaffa Full HD, men det finns inga 32-tummare med 1080p. 37" finns, men de ligger på minst 10k Får väl bli en väldigt billig TV för omkring 5000 då. EDIT: Heh. Om jag inte vet fel så kommer jag bli den förste med PS3 och PSP på forumet. Har inte sett nån i denna tråd med PS3, och jag har inte sett nån i PS3-tråden med PSP. Redigerad 14 oktober, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Dubbelpost, men det är det värt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts