VickeX Skrivet 28 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Vart hittar jag det da? Låter fin fint! Här hittar du temat. Är custom sounds och allting. Till 3.52 M33 Och här är bakgrunden, som enligt mig passar fett bra med temat: ^Jag som gjort den btw, bakgrunden^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Här hittar du temat. Är custom sounds och allting. Till 3.52 M33 Och här är bakgrunden, som enligt mig passar fett bra med temat: Jag som gjort den btw, bakgrunden Riktig Snyggt alltihop! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Riktig Snyggt alltihop! Tack, då jag antar att mitt WP ingår i "alltihop". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 (redigerad) Tack, då jag antar att mitt WP ingår i "alltihop". Ditt WP ingår i alltihop. Redigerad 28 september, 2007 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Det var ganska nyss, en månad sedan? Nu har jag beställt ett minneskort och hörlurar. Pappa beställde ett nytt tangentbord och usb minne på 4 gig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Pappa beställde ett nytt tangentbord och usb minne på 4 gig. Till PSP:t? Häftigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Till PSP:t? Häftigt! Knappast. Funderar på varför du sa så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Knappast. Funderar på varför du sa så. Suck. Jag menade mer att det var onödigt att nämna det i en psp-tråd, tror inte speciellt många är intresserade av vad hans pappa beställer på internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Suck. Jag menade mer att det var onödigt att nämna det i en psp-tråd, tror inte speciellt många är intresserade av vad hans pappa beställer på internet. Ok. Förstog inte din ironi. Men jag håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 (redigerad) Sony släpper officiell Theme Maker!! Fucking FINALLY fattar Sony vad vi vill ha!!! RSS var homebrew från början, nu är det implementerat sen länge (2.60). Custom XMB-themes har funnits ända från 1.5-tiden, men fick sin boom för ett drygt halvår sen. Nu är det alltså dags för oss att göra våra egna! Officiellt! Hur coolt som helst! Känner inte att "du kan nedgradera PSP Slim" känns lika stort som detta. Vet inte varför, men det är väl principen att Sony lyssnar på konsumenter för en gångs skull som är det stora! Redigerad 29 september, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Sony släpper officiell Theme Maker!! Fucking FINALLY fattar Sony vad vi vill ha!!! RSS var homebrew från början, nu är det implementerat sen länge (2.60). Custom XMB-themes har funnits ända från 1.5-tiden, men fick sin boom för ett drygt halvår sen. Nu är det alltså dags för oss att göra våra egna! Officiellt! Hur coolt som helst! Känner inte att "du kan nedgradera PSP Slim" känns lika stort som detta. Vet inte varför, men det är väl principen att Sony lyssnar på konsumenter för en gångs skull som är det stora! Haha, nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 (redigerad) Sony släpper officiell Theme Maker!! Fucking FINALLY fattar Sony vad vi vill ha!!! RSS var homebrew från början, nu är det implementerat sen länge (2.60). Custom XMB-themes har funnits ända från 1.5-tiden, men fick sin boom för ett drygt halvår sen. Nu är det alltså dags för oss att göra våra egna! Officiellt! Hur coolt som helst! Känner inte att "du kan nedgradera PSP Slim" känns lika stort som detta. Vet inte varför, men det är väl principen att Sony lyssnar på konsumenter för en gångs skull som är det stora! Vad jag har hört så var den inte alls lika bra som RCO editor EDIT: Har dock inte prövat den än. Redigerad 29 september, 2007 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Vad jag har hört så var den inte alls lika bra som RCO editor EDIT: Har dock inte prövat den än. Det vet jag inget om, jag har inte provat någon av dem. Men det är själva grejen att det är en officiell feature - de inser att vi har inflytande över vad Sony lägger i sina firmwares. Det är också ett tecken på att de lyssnar på sina konsumenter för en gångs skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Det vet jag inget om, jag har inte provat någon av dem. Men det är själva grejen att det är en officiell feature - de inser att vi har inflytande över vad Sony lägger i sina firmwares. Det är också ett tecken på att de lyssnar på sina konsumenter för en gångs skull. Det har du rätt i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Suck. Jag menade mer att det var onödigt att nämna det i en psp-tråd, tror inte speciellt många är intresserade av vad hans pappa beställer på internet. var lite otydlig, lite dumt av mig jag bara nämnde det ifall någon var intresserad han beställde och jag kommer liksom att anväde dom sakerna mer än någon annan i familjen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 var lite otydlig, lite dumt av mig jag bara nämnde det ifall någon var intresserad han beställde och jag kommer liksom att anväde dom sakerna mer än någon annan i familjen Okej, sucken var riktad till VickeX. Det första glada ironiska inlägget var riktat till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Hur läskigt är det att uppgradera sin custom firmware? Jag är jättenöjd med 3.03 OE-C, men det ryktas om att jag behöver 3.50 eller högre för att kunna spela Jackass The Game. Jackass The Game för övrigt, verkar rätt uselt men ändå roligt. Jag skär hellre av mig båda armarna än missar chansen att få styra min egen partyboy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Hur läskigt är det att uppgradera sin custom firmware? Jag är jättenöjd med 3.03 OE-C, men det ryktas om att jag behöver 3.50 eller högre för att kunna spela Jackass The Game. Skit läskigt !! Nej, vad jag hört så ska det vara mycket mer riskabelt att nergradera än att uppdatera. Men du kan ju pröva att skaffa spelet inann du uppaterar. Halv edit: Hoppas du menar att ska upptadera till M33 och inte en Officiel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Skit läskigt !! Nej, vad jag hört så ska det vara mycket mer riskabelt att nergradera än att uppdatera. Men du kan ju pröva att skaffa spelet inann du uppaterar. Halv edit: Hoppas du menar att ska upptadera till M33 och inte en Officiel. Jo, självklart ska jag testa innan. Och självklart M33. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Nej, det ville inte funka. Så jag antar att jag måste ha en M33-version. Vilken är "bäst"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts