Jump to content

Playstation Portable

VickeX
 Share

Recommended Posts

Sony släpper officiell Theme Maker!! >_<;):wub:

Fucking FINALLY fattar Sony vad vi vill ha!!! RSS var homebrew från början, nu är det implementerat sen länge (2.60). Custom XMB-themes har funnits ända från 1.5-tiden, men fick sin boom för ett drygt halvår sen. Nu är det alltså dags för oss att göra våra egna! Officiellt! Hur coolt som helst! Känner inte att "du kan nedgradera PSP Slim" känns lika stort som detta. Vet inte varför, men det är väl principen att Sony lyssnar på konsumenter för en gångs skull som är det stora! :)

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sony släpper officiell Theme Maker!! >_<;):wub:

Fucking FINALLY fattar Sony vad vi vill ha!!! RSS var homebrew från början, nu är det implementerat sen länge (2.60). Custom XMB-themes har funnits ända från 1.5-tiden, men fick sin boom för ett drygt halvår sen. Nu är det alltså dags för oss att göra våra egna! Officiellt! Hur coolt som helst! Känner inte att "du kan nedgradera PSP Slim" känns lika stort som detta. Vet inte varför, men det är väl principen att Sony lyssnar på konsumenter för en gångs skull som är det stora! :)

Haha, nice!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sony släpper officiell Theme Maker!! ;):wub::)

Fucking FINALLY fattar Sony vad vi vill ha!!! RSS var homebrew från början, nu är det implementerat sen länge (2.60). Custom XMB-themes har funnits ända från 1.5-tiden, men fick sin boom för ett drygt halvår sen. Nu är det alltså dags för oss att göra våra egna! Officiellt! Hur coolt som helst! Känner inte att "du kan nedgradera PSP Slim" känns lika stort som detta. Vet inte varför, men det är väl principen att Sony lyssnar på konsumenter för en gångs skull som är det stora! B)

Vad jag har hört så var den inte alls lika bra som RCO editor >_<

EDIT: Har dock inte prövat den än.

Redigerad av C_J
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad jag har hört så var den inte alls lika bra som RCO editor >_<

EDIT: Har dock inte prövat den än.

Det vet jag inget om, jag har inte provat någon av dem. Men det är själva grejen att det är en officiell feature - de inser att vi har inflytande över vad Sony lägger i sina firmwares. Det är också ett tecken på att de lyssnar på sina konsumenter för en gångs skull.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det vet jag inget om, jag har inte provat någon av dem. Men det är själva grejen att det är en officiell feature - de inser att vi har inflytande över vad Sony lägger i sina firmwares. Det är också ett tecken på att de lyssnar på sina konsumenter för en gångs skull.

Det har du rätt i.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Suck.

Jag menade mer att det var onödigt att nämna det i en psp-tråd, tror inte speciellt många är intresserade av vad hans pappa beställer på internet.

var lite otydlig, lite dumt av mig :lol:

jag bara nämnde det ifall någon var intresserad :sick: han beställde och jag kommer liksom att anväde dom sakerna mer än någon annan i familjen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur läskigt är det att uppgradera sin custom firmware? Jag är jättenöjd med 3.03 OE-C, men det ryktas om att jag behöver 3.50 eller högre för att kunna spela Jackass The Game.

Jackass The Game för övrigt, verkar rätt uselt men ändå roligt. :confused: Jag skär hellre av mig båda armarna än missar chansen att få styra min egen partyboy. :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur läskigt är det att uppgradera sin custom firmware? Jag är jättenöjd med 3.03 OE-C, men det ryktas om att jag behöver 3.50 eller högre för att kunna spela Jackass The Game.

Skit läskigt :confused: !! Nej, vad jag hört så ska det vara mycket mer riskabelt att nergradera än att uppdatera. Men du kan ju pröva att skaffa spelet inann du uppaterar.

Halv edit: Hoppas du menar att ska upptadera till M33 och inte en Officiel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skit läskigt :confused: !! Nej, vad jag hört så ska det vara mycket mer riskabelt att nergradera än att uppdatera. Men du kan ju pröva att skaffa spelet inann du uppaterar.

Halv edit: Hoppas du menar att ska upptadera till M33 och inte en Officiel.

Jo, självklart ska jag testa innan. :naughty:

Och självklart M33.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor