VickeX Skrivet 22 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Precis. Om jag har förstått det rätt så kan jag ändra menyerna i mitt XMB.. Är det ett stort ingrepp som krävs? Det är väll inte så jätteavancerat, men det är ganska allvarligt. Ett litet fel så kan PSP'n brickas. Man kan ändra ikonerna, platserna på ikonerna - etc. I XMB't alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Funderar på att uppgradera till 3.52 M33. Så många snygga top_plugin.rco (XMB custom icons, och hela teman över huvud taget)) som görs till det. Exempel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Kör senaste lagliga versionen. 3.7något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Exempel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Kör senaste lagliga versionen. 3.7något. Är det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Kör senaste lagliga versionen. 3.7något. Knallpacko. Du vill verkligen inte ha homebrew, eller hur? 3.7x går inte ens att nedgradera med Pandora. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Kör senaste lagliga versionen. 3.7något. Haha, vad fan gör du med den? Pappersvikt? För inte fan köper du väl spel till PSP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 3.52 M33 nu Får fixa alla updates senare. Ska till en polare och hjälpa honom nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 3.52 M33 nu Får fixa alla updates senare. Ska till en polare och hjälpa honom nu. Verkar det bra? Har sista steget kvar nu men vet inte om jag vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Haha, vad fan gör du med den? Pappersvikt? För inte fan köper du väl spel till PSP? Jag tänker ju ändå inte nergradera den så då kan jag lika väl uppgradera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Verkar det bra? Har sista steget kvar nu men vet inte om jag vill Jag har inte märkt någonting speciellt. Men läste lite om vad den kunde göra. Man kan bla. ändra funktionen för USB Connection i XMBt i recoverymode mellan ms0 och flash0 (antagligen flash1 också). Man kan... Ja en del. Jag fick dock inte en PSX eboot att funka, som "funkade" på 3.03 OE-C. Men jag kanske placerade den fel. Stog corrupt data, fast ikonerna kunde jag se. Den ebooten funkade iaf förr, fast när man spelade var hela skärmen och hoppade och skit, skulle bara se om det gick bättre nu. Men det gör väll ingenting speciellt att det inte gick, då det inte gått tidigare. Men iaf, alla nya teman kommer ju till 3.52 M33 så varför inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 (redigerad) Men iaf, alla nya teman kommer ju till 3.52 M33 så varför inte. Öh? Vart? Jag hittar inga alls Edit: Har Också M33 nu och har prövat det i typ 5 minuter men en bra och dåligt lista kan inte skada Bra: No-Umd funkar fin fint... Vet inte precis vad det ska vara bra för, men det funkar Använder 3.52 (Nehe??! ) Väldigt buggfritt Channal grejen funkar (Vet inte heller vad den är bra för men den funkar ju) Dåligt: Screenshots grejan jag använde funkar inte (Detta blev fixat när jag uppdaterade till m33 3.52-3) Just nu så kommer jag inte på något mer men det är väl det jag har upptäck dom 5 minuter jag har använt det. Redigerad 23 september, 2007 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Öh? Vart? Jag hittar inga alls Edit: Har Också M33 nu och har prövat det i typ 5 minuter men en bra och dåligt lista kan inte skada Bra: No-Umd funkar fin fint... Vet inte precis vad det ska vara bra för, men det funkar Använder 3.52 (Nehe??! ) Väldigt buggfritt Channal grejen funkar (Vet inte heller vad den är bra för men den funkar ju) Dåligt: Screenshots grejan jag använde funkar inte (Detta blev fixat när jag uppdaterade till m33 3.52-3) Just nu så kommer jag inte på något mer men det är väl det jag har upptäck dom 5 minuter jag har använt det. Kan du skicka filerna för update #3? Ska köra upd #4 igentligen men vet inte pass till zip-arkivet... Sedan kan du även skicka printscreensaken. Antar det är samma som jag hade förr, fast den försvann ju iom. FW update. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 (redigerad) BLAFF Redigerad 23 september, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 (redigerad) Kan du skicka filerna för update #3? Ska köra upd #4 igentligen men vet inte pass till zip-arkivet... http://dl.qj.net/Custom-Firmware-3.52-Upda...14325/catid/163 Edit: http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/files/4esj31gsna42.rar där har du update 4 nerladdad från Psp-hacks.com. Har själv inte använt denna då jag glömde kolla vad jag hade på datorn innan jag ladda ner och körde update 3# Redigerad 23 september, 2007 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Me has it on beffo. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/wyewgd92vipf.zip Setup.exe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Setup.exe? Oops. Den här är det. http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/files/mms2nujy7ydg.rar Omöjligt att vilken rar som är vilken ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Team M33 makes us wait no more: CFW v3.71 released ... Oh, and this ought to be a bigger treat for you guys. Good ol' Dark_AleX just confirmed himself that he is, in fact, M33. You all got us there, mate! Good job! http://pspupdates.qj.net/Team-M33-makes-us...g/49/aid/103147 DAX Funderar på om jag ska uppdatera till 3.71 M33 nu. Jag som precis fixat 3.52 M33. Ja, om temat till 3.52 M33 funkar till 3.71 M33 funkar så antar jag att det inte finns någonting att förlora. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Jag såg just också att M33 var D_A. Nice Frågan är vad M33 betyder. Mee? M.E.E.? M-trea trea? M-trettiotre? Jag trodde att M33 dessutom var ett team, inte en enskild snubbe. Iofs inte vilken snubbe som helst, men... Såvida inte officiella firmwares har nån saftig treat på gång så kommer jag hålla mig till 3.40 OE-A ända tills jag skaffar PS3. Då behöver jag uppgradera så att jag kan få Remote Play att funka perfa. BTW: Inte bara goda nyheter dock: Unbricker for both psp slim&fat and 1.50 kernel installer for fat 3.71 M33, will be released in few days... and it will be last thing from me. Men det har han sagt förr..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Jag trodde att M33 dessutom var ett team, inte en enskild snubbe. Iofs inte vilken snubbe som helst, men... *Dom* heter ju Team M33, så trodde jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts