Kebab Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Finns det inget skoj demo som vi kan tävla med? Förresten, har ni någon idé på vad jag kan använda mitt 512 mb minneskort till? Har ju redan ett 4 GB i PSP't och 1 GB i telefonen.. http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/g.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Finns det inget skoj demo som vi kan tävla med? Förresten, har ni någon idé på vad jag kan använda mitt 512 mb minneskort till? Har ju redan ett 4 GB i PSP't och 1 GB i telefonen.. http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/g.gif Du kan ju ge det till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Du kan ju ge det till mig. Vad bjuder du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Vad bjuder du? En puss på magen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 .. En puss lite längre ner! .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Tss, bättre kan ni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 .. En puss lite längre ner! .. På foten!? Jag bjuder 50 öre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Bah, en tia! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Men ge er nu för fan. Att ni inte inser hur jävla offtopic ni är. Nu kan man tydligen fixa custom fw på PSP Lite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Men ge er nu för fan. Att ni inte inser hur jävla offtopic ni är. Nu kan man tydligen fixa custom fw på PSP Lite! Oooj, vilken lång guide! Men ack så bra, då kanske det blir ett PSP från min kompis sida. Henki: Du, jag, min polare, biblioteket. Snarast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Din polare kommer möjligtvis inte behöva ett 512mb minneskort? http://www.usmcc.com/e107_images/emotes/Angel-cons/cc_detective.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Din polare kommer möjligtvis inte behöva ett 512mb minneskort? http://www.usmcc.com/e107_images/emotes/Angel-cons/cc_detective.gif Minst 2 gig vet du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Men ge er nu för fan. Att ni inte inser hur jävla offtopic ni är. Nu kan man tydligen fixa custom fw på PSP Lite! Fucking nice!! Oooj, vilken lång guide! Men ack så bra, då kanske det blir ett PSP från min kompis sida. Henki: Du, jag, min polare, biblioteket. Snarast. "Snarast" blir absolut, absolut tidigast lördag den 22e. Vi får se. Träna på GTA tills vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 (redigerad) Henki: Här är en förklaring till att du fick error när du skulle återställa MyStiC's batteri. Eller förklaring och förklaring. Men.. Ja. Press L-Trigger + R-Trigger to restore the battery to a normal one with the use of "eeprom.bin". You could get an error at this point: "Error writing at address 0x14". Ignore this error, it happens most of the times, if not always. Edit: In och handla PSP nu, 1100 för ett psp plus minneskort och grejer. Redigerad 12 september, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Henki: Här är en förklaring till att du fick error när du skulle återställa MyStiC's batteri. Eller förklaring och förklaring. Men.. Ja. Press L-Trigger + R-Trigger to restore the battery to a normal one with the use of "eeprom.bin". You could get an error at this point: "Error writing at address 0x14". Ignore this error, it happens most of the times, if not always. Edit: In och handla PSP nu, 1100 för ett psp plus minneskort och grejer. Det förklarar saken. Tur att inget dumt hände när jag försökte flera gånger, då Men QJ brukar skriva ut om det kommer errors, annars får de fullt med "ERROR PLAESE HELPPP!!!!" i deras trådar Vaddå 1100? Var? Vilket paket? PSPL? Vilka tillbehör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 (redigerad) Det förklarar saken. Tur att inget dumt hände när jag försökte flera gånger, då Men QJ brukar skriva ut om det kommer errors, annars får de fullt med "ERROR PLAESE HELPPP!!!!" i deras trådar Vaddå 1100? Var? Vilket paket? PSPL? Vilka tillbehör? Ja, men det var ju likadant när jag hjälpte Ante att nergradera du vet, då stog det inget om errorn. Ehm, 1100:-, GAME, Basic tror jag begagnat som sagt, man fick med en AC-sladd och ett minneskort. Jag köpte megaman powered up också Henkibojj, 200 kr på digistore. Nu har min polare 3.03OE-C. Men vi fick använda mitt minneskort, det han fick med var för litet för alla uppgraderingsfiler. Han ska få låna mitt 1 gig tills hans 4 gig kommer. Redigerad 12 september, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Ja, men det var ju likadant när jag hjälpte Ante att nergradera du vet, då stog det inget om errorn. Ehm, 1100:-, GAME, Basic tror jag begagnat som sagt, man fick med en AC-sladd och ett minneskort. Jag köpte megaman powered up också Henkibojj, 200 kr på digistore. Nu har min polare 3.03OE-C. Men vi fick använda mitt minneskort, det han fick med var för litet för alla uppgraderingsfiler. Han ska få låna mitt 1 gig tills hans 4 gig kommer. Bah, om det är begagnat kan man ju få saker sjukt billigt. 1100 låter nästan dyrt då. Base pack dessutom. Grattis till köpet förresten, jag tror du kommer sitta framför MMPU rätt länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 (redigerad) Bah, om det är begagnat kan man ju få saker sjukt billigt. 1100 låter nästan dyrt då. Base pack dessutom. Grattis till köpet förresten, jag tror du kommer sitta framför MMPU rätt länge! Haha, men det var antingen den för 1100:- på GAME eller en PSP Lite för 2600, och jag tyckte inte det var värt 1500 extra bara för att få ett mindre PSP. Hade det varit privat hade det med all säkerhet blivit billigare. Men GAME måste ju tjäna på det, det är därför. Nåväl, jag har redan klarat av fire man och låst upp den gubben, sedan körde jag om den banan en gång och försökte få en så snabb tid som möjligt. Är det en snabb tid? Redigerad 12 september, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 (redigerad) Theme your PSP with your favourite characters and colours. The latest system software update now allows you to decorate your PSP with digital delights. The wallpaper, icons and colour of your PSP display can be modified using a newly available Theme setting. The Home Menu icons will be brought to life with modified characters and colours to match your favourite look, game or style. There are two colourful themes, Cookies and Classy Pink, to start you off. In addition, there are themes of your favourite PSP games including Lemmings, WipEout, and the much anticipated, action packed Pursuit Force: Extreme Justice. Downloading and installing a theme is easy and free. Try them all out to see the different ways in which each theme can make your PSP look and feel different. The Cookies theme is pre-installed on some PSP systems. Download the latest system software update from eu.playstation.com and check out the PSP help guides for details on how to theme your PSP. Enjoy customising your PSP and look out for more themes coming soon. Funkar dessa officiella teman på CFW? Edit: Sen kan man ju undra om tack vare detta thememodding blir möjligt utan måste för CFW. Redigerad 12 september, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 (redigerad) Funkar dessa officiella teman på CFW? Edit: Sen kan man ju undra om tack vare detta thememodding blir möjligt utan måste för CFW. Ja, i fw 3.70 som släpptes nyligen kommer man kunna använda egna themes. Vet inte hur det funkar, men det lär vara minneskortet som teman kommer ligga på, som sedan läses in i RAM och används resten av tiden den är på. Jag tror inte alls att man lägger in en flashare i XMB utan varningar, och jag tror inte att man måste se MS-lampan blinka hela tiden när man är i XMB. (Som det gjorde när man bytte typsnitt utan att flasha dem, redirecta till MS alltså). Länk? EDIT: Ah, CFWs menar du. Inte än, troligen, men när 3.70 M33 släpps så. Redigerad 12 september, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts