Henkibojj Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Wooooooooord, Okka style. Men då kanske du kan hjälpa mig att fixa Poy Poy 2 till min kära PSP då? Kan jag väl, om du har eller skaffar det först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Ingen som vet hur stor plats en vanlig film tar om man gör mo den till psp format? eller är det likadat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Ingen som vet hur stor plats en vanlig film tar om man gör mo den till psp format? eller är det likadat? Har en film på 400 Mb som är 1 timma och 40 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Ingen som vet hur stor plats en vanlig film tar om man gör mo den till psp format? eller är det likadat? Jag gjorde om en film på 2 timmar och 10 minuter. Blev 800MB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 (redigerad) Kan jag väl, om du har eller skaffar det först. Redan fixat. Edit: Testat "Gunnar Hero" till PSP, ett homebrewspel - en Guitar Hero-kopia till PSP. Tänkte att det inte kunde vara speciellt bra, men o så fel jag hade. Spelet var mycket kul och beroendeframkallande. Kan tillägga att jag aldrig spelat det riktiga Guitar Hero. Spelet är fortfarande i tidigt betastadium och har massor av problem, som t.ex att psp'n krashar när man försöker ladda låtar. Måste vara precis rätt i namnen, och ibland är det andra fel. Sedan krashar även psp'n efter man kört en låt. Men när det blir säkert och allt funkar, och låtar blir lättilgängliga så kommer nog detta bli underbart. Och det där med låtar lättilgängliga är nog inte så långt iväg, då snubben som gjort spelet själv skrivit (citat:) "Inget stöd för Frets On Fire (PC-version av guitarhero, mycket stort) finns ännu men jag har planerat att lägga in det i uppkommande versioner". http://pspupdates.qj.net/index.php?pg=49&aid=86666 ***''* 3.5/5.0 Behöver en hel del finputsning, men detta är mycket bra. Redigerad 13 augusti, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 http://www.blocket.se/vi/12973154.htm?ca=14_s Ska kolla/köpa den här imorgon. Enligt mail från honom så är den pedantiskt skött, med skyddsplast över displayen och så. Inga repor eller döda pixlar. Säger att han har spelat mest med laddaren i, vilket innebär att batteriet är i gott skick. Firmware 2.0. Köpt för 1,5 år sedan. Ser bra ut, eller vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 http://www.blocket.se/vi/12973154.htm?ca=14_s Ska kolla/köpa den här imorgon. Enligt mail från honom så är den pedantiskt skött, med skyddsplast över displayen och så. Inga repor eller döda pixlar. Säger att han har spelat mest med laddaren i, vilket innebär att batteriet är i gott skick. Firmware 2.0. Köpt för 1,5 år sedan. Ser bra ut, eller vad tycker ni? Jo enligt mig ser det där mycket bra ut. Akta dig så inte jag hinner före. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 http://www.blocket.se/vi/12973154.htm?ca=14_s Ska kolla/köpa den här imorgon. Enligt mail från honom så är den pedantiskt skött, med skyddsplast över displayen och så. Inga repor eller döda pixlar. Säger att han har spelat mest med laddaren i, vilket innebär att batteriet är i gott skick. Firmware 2.0. Köpt för 1,5 år sedan. Ser bra ut, eller vad tycker ni? Ser väl bra ut, men du måste nog köpa nya hörlurar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Ser väl bra ut, men du måste nog köpa nya hörlurar Mjo, men det hade jag tänkt ändå. Tror inte att jag vill ha nåns gamla hörlurar i öronen heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Kolla vad JAG HAAAAR!! Riktigt nöjd är jag. Det här fick jag med: PSP Value Pack Hörlurar Handledsrem Putsduk 1 GB minneskort Burnout Revenge Virtual Tennis World Tour Liberty City Stories Spiderman 2 (Film, såklart) Demoskivan Hårt fodral från Logitech Den är i riktigt fint skick, finns inte en enda repa. Skyddsplast sitter över displayen. Han jag köpte den av sa att han hade spelat mesta tiden med laddaren i = bra kraft kvar i batteriet. Firmware 2.0 Pris: 1600 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Kolla vad JAG HAAAAR!! Tänk om jag också skulle få fingrarna ur röven... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Kolla vad JAG HAAAAR!! Riktigt nöjd är jag. Det här fick jag med: PSP Value Pack Hörlurar Handledsrem Putsduk 1 GB minneskort Burnout Revenge Virtual Tennis World Tour Liberty City Stories Spiderman 2 (Film, såklart) Demoskivan Hårt fodral från Logitech Den är i riktigt fint skick, finns inte en enda repa. Skyddsplast sitter över displayen. Han jag köpte den av sa att han hade spelat mesta tiden med laddaren i = bra kraft kvar i batteriet. Firmware 2.0 Pris: 1600 kr Antar att det var den du länkade till innan. Kostade den inte 1700kr? Prutat? Mycket bra köp iaf. Enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Mjahapp, inte ens startat den på en månad nu, är det fortfarande lika jävla dött på spelbara spel som de senaste åren sedan konsolen kom ut? Om jag inte skulle få tummen ur och konvertera lite PS1-spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Kör lite homebrew! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Kolla vad JAG HAAAAR!! Följ färgschemat för gudens skull, den här månadens färg är riktigt snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 (redigerad) Följ färgschemat för gudens skull, den här månadens färg är riktigt snygg. Vilket Redigerad 14 augusti, 2007 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Vilekt Vilket vad? Om du menar vilken som är månadens färg så är den mörkblå. Om du undrar vilket färgschema så säger jag bara: Theme Settings > Theme > Original. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Vilket vad? Om du menar vilken som är månadens färg så är den mörkblå. Om du undrar vilket färgschema så säger jag bara: Theme Settings > Theme > Original. Ändrar den då varje månad, det var något nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Följ färgschemat för gudens skull, den här månadens färg är riktigt snygg. Yes! Den här månades blåa färg (bild, infällt) är ju snyggast av alla! De gånger jag inte vill ha månadstema så har jag oftast denna månads Vilekt Settings -> Theme Settings -> Theme, eller vad det nu är. Även Wallpaper finns ju, men det ändrar man genom att välja valfri bild, maximera, trycka /\, välja "Set as wallpaper" och sen acceptera. Kebab! Uppgradera inte! Det visste du säkert redan, men jag bara påminner. I helgen kommer jag ha tid att hjälpa (om du behöver det) dig med nedgradering och OE-installation, annars kan jag direkt ge dig denna länk för nedgradering (läs "-2.01 PSP/2.00 PSP"), och denna för OE-installationen. (Vill ladda upp en ny film som jag hittills gjort skitbra, men WMM strejkar. Startar tråd i Datordelen strax. ) Sen ska vi baske mig lira GTA: LCS multiplayer. Visst bor du i Linköping? Åk förbi LiU nån dag med PSPn i bagaget, vetja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Tänk om jag också skulle få fingrarna ur röven... Kan jag köpa PSP så kan du, tro mig. Antar att det var den du länkade till innan. Kostade den inte 1700kr? Prutat? Mycket bra köp iaf. Enligt mig. Ja, jag lyckades pruta en hundring. Jag erbjöd 1500 men han var hård. Följ färgschemat för gudens skull, den här månadens färg är riktigt snygg. Åh, trodde att det var den färgen som alla nyformaterade PSP's hade. Tänkte vara lite o-mainstream, bara. Har den blåa nu, och visst är den snygg! Kebab! Uppgradera inte! Det visste du säkert redan, men jag bara påminner. I helgen kommer jag ha tid att hjälpa (om du behöver det) dig med nedgradering och OE-installation, annars kan jag direkt ge dig denna länk för nedgradering (läs "-2.01 PSP/2.00 PSP"), och denna för OE-installationen. (Vill ladda upp en ny film som jag hittills gjort skitbra, men WMM strejkar. Startar tråd i Datordelen strax. ) Sen ska vi baske mig lira GTA: LCS multiplayer. Visst bor du i Linköping? Åk förbi LiU nån dag med PSPn i bagaget, vetja Nejdå, jag ska inte uppgradera. För tillfället klarar jag mig bra med de spel jag har, men jag är självklart jäkligt sugen på OE (eller vad man nu kallar det). Tänkte höra lite med Simpa, det verkar som att han kan det här. Men addar dig på msn med, det är aldrig fel med backup. Efter att ha läst på länkarna så måste jag säga att det inte verkar jättekrångligt ändå. Flashningen av min telefon (K750 -> W800) verkar faktiskt svårare. Men man ska väl inte dra några förhastade slutsatser, antar jag. Jag törs inte träffa forumiter, tyvärr. Förresten, vad gör man i multiplayerversionen av LCS? Bara åker runt och skjuter folk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts