Sniper Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 http://www.takafansubs.com/ Allt är sevärt, tänk inte på fillers. HorribleSubs då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2009 HorribleSubs då? Taka's subs är bättre och dom har bättre kvalle på sina rellar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 Det nya kapitlet av One Piece är ute! Fan, nu börjar det hända riktigt coola saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2009 Det nya kapitlet av One Piece är ute! Fan, nu börjar det hända riktigt coola saker Alla 3 (OP, Naruto, Bleach) är/har varit inne i det bästa jag läst i mangaväg på flera år. Är dock orolig över hur något kommer bli som vanligt i OP efter det här. Det är verkligen den största striden i historien i deras värld och den sida som vinner kommer bli härskare över haven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 8 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2009 Äntligen kommer det feta i narutoanimen! Veckorna framöver kommer vara insaaaane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2009 Äntligen kommer det feta i narutoanimen! Veckorna framöver kommer vara insaaaane Sluta frestas :E Jag ska försöka hålla ut till Sportlovet! Annars blir det väl Juletid som blir Naturo-tid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 9 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2009 Anime i skolmiljö! Tipsa! Enda jag sett hittills är hyakko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2009 (redigerad) Anime i skolmiljö! Tipsa! Enda jag sett hittills är hyakko Lucky Star och Full Metal Panic? Fumoffu* * Egentligen en liten filler-serie mellan FMP och FMP:TSR Redigerad 9 oktober, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 10 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2009 Anime i skolmiljö! Tipsa! Enda jag sett hittills är hyakko Rekommenderas varmt, The melancholy of Haruhi Suzumiya! Grymt bra serie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2009 Rekommenderas varmt, The melancholy of Haruhi Suzumiya! Grymt bra serie! Jag "fastnade" på första avsnittet... inte riktigt orkat se klart det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 10 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2009 Börjar med Great Teacher Onizuka sen blire FMP eller The melancholy of Haruhi Suzumiya Tack för tipsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 10 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2009 Jag "fastnade" på första avsnittet... inte riktigt orkat se klart det. Varför inte? Det är en extremt bra serie ju... Lite lamt slut men annars är den suverän! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2009 (redigerad) Varför inte? Det är en extremt bra serie ju... Lite lamt slut men annars är den suverän! Alltså, första avsnittet är ju bara konstigt! Resten är säkert jättebra Redigerad 10 oktober, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 10 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2009 (redigerad) Alltså, första avsnittet är ju bara konstigt! Resten är säkert jättebra Allra första episoden då dom visar filmen är faktiskt otroligt weird men det blir bara bättre! En underbar serie med väldigt härliga karaktärer! Så kolla igenom del 2 om du har tråkigt någon dag, du kommer inte att bli besviken Redigerad 10 oktober, 2009 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2009 Will do! -- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 17 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2009 Alla 3 (OP, Naruto, Bleach) är/har varit inne i det bästa jag läst i mangaväg på flera år. Är dock orolig över hur något kommer bli som vanligt i OP efter det här. Det är verkligen den största striden i historien i deras värld och den sida som vinner kommer bli härskare över haven. Hur är egentligen Bleach? Funderar på att börja läsa Bleach men beskriven låter inte så rolig. "Ichigo Kurosaki has always been able to see ghosts, but this ability doesn't change his life nearly as much as his close encounter with Rukia Kuchiki, a Soul Reaper and member of the mysterious Soul Society. While fighting a Hollow, an evil spirit that preys on humans who display psychic energy, Rukia attempts to lend Ichigo some of her powers so that he can save his family; but much to her surprise, Ichigo absorbs every last drop of her energy. Now a full-fledged Soul Reaper himself, Ichigo quickly learns that the world he inhabits is one full of dangerous spirits and, along with Rukia--who is slowly regaining her powers--it's Ichigo's job to protect the innocent from Hollows and help the spirits themselves find peace." .... Jag tror nog att Marinen vinner men att Luffy flyr och får med sig några nya crewmates med sig, typ, Jinbei, Buggy, Ivankov och kanske Boa. Och att de 4 söker sedan upp resten av Luffys crew och när han hittat alla så slutar storyn.. Jag vet inte om ni vet det redan, men TV4 SicFic har börjat sända anime och det verkar inte vara några B-serier heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2009 Hur är egentligen Bleach? Funderar på att börja läsa Bleach men beskriven låter inte så rolig. "Ichigo Kurosaki has always been able to see ghosts, but this ability doesn't change his life nearly as much as his close encounter with Rukia Kuchiki, a Soul Reaper and member of the mysterious Soul Society. While fighting a Hollow, an evil spirit that preys on humans who display psychic energy, Rukia attempts to lend Ichigo some of her powers so that he can save his family; but much to her surprise, Ichigo absorbs every last drop of her energy. Now a full-fledged Soul Reaper himself, Ichigo quickly learns that the world he inhabits is one full of dangerous spirits and, along with Rukia--who is slowly regaining her powers--it's Ichigo's job to protect the innocent from Hollows and help the spirits themselves find peace." .... Jag tror nog att Marinen vinner men att Luffy flyr och får med sig några nya crewmates med sig, typ, Jinbei, Buggy, Ivankov och kanske Boa. Och att de 4 söker sedan upp resten av Luffys crew och när han hittat alla så slutar storyn.. Jag vet inte om ni vet det redan, men TV4 SicFic har börjat sända anime och det verkar inte vara några B-serier heller. Bleach är seg i början, väldigt seg i början faktiskt. Helkt klart sevärd så fort allt är introducerat så att säga. Den har verkligen potential lite längre in och ligger i samma klass som naruto och OP just nu. Oh, och till er som kollar på animen. Bleach Movie 3 har kommit ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 21 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2009 Började läsa One Piece för ett par dagar sen. Är på kapitel 102 atm. Dem har precis kommit till Grand Line. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 3 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2009 Köpa anime online, vilka sidor är det som gäller? Webhallen litar jag på med bra priser och snabb leverans men dom har tyvär inte så mycket. Helst en svensk sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2009 Nån som kan rekomendera nån bra "normal" animeserie? Med normalt menar jag alltså inga konstiga super monster eller folk med konstiga krafter eller liknande, utan nån serie där det är helt "vanligt" folk i ett normalt liv? Är så sugen att bara sitta ner och kolla på nån sån serie i flera timmar och grisa godis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts