StellHell Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Dragonball Kai! Remake på Dragonball z för er som undrar! Kai kommer bli förkortat med c.a 100 avsnitt då dom utesluter alla fillers i serien helt och hållet och fokuserar sig endast på story materialet! För tillfället finns 4 subbade avsnitt ute, sett 3 av dom hittils och är faktist väldigt nöjd med hur serien är hittils! Vad är det för fel på orginalet? DB är ett avslutat kapitel och fan vad jag lacka när jag fick höra om DB filmen hollywood gjorde, det var bra på ett sett att den sågades sönder, men den smutskastar en underbar serie triologi. @Alleballe: Ja, jag läser mangan. Och ja, det är värt det. Läser typ alla mangas till dom serier jag också följer animen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Dragonball Kai! Remake på Dragonball z för er som undrar! Kai kommer bli förkortat med c.a 100 avsnitt då dom utesluter alla fillers i serien helt och hållet och fokuserar sig endast på story materialet! För tillfället finns 4 subbade avsnitt ute, sett 3 av dom hittils och är faktist väldigt nöjd med hur serien är hittils! Vart kan man se dem? Och finns det en remake av Dragonball? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 (redigerad) Jag har inte sett Naruto sen avsnitt 92. Sparar upp lite avsnitt nu. Det jag undrade var när Akatsuki dyker upp igen? Handlar det om avsnitt ~120 eller tidigare/senare? Ungefär vilket avsnitt dödar Sasuke Orochimaru och ungefär när kommer Pein och Madara_ in i bilden? -- Jag har inte läst mangan, så inga spoilers om den tack Redigerad 30 april, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Jag har inte sett Naruto sen avsnitt 92. Sparar upp lite avsnitt nu. Det jag undrade var när Akatsuki dyker upp igen? Handlar det om avsnitt ~120 eller tidigare/senare? Ungefär vilket avsnitt dödar Sasuke Orochimaru och ungefär när kommer Pein och Madara_ in i bilden? -- Jag har inte läst mangan, så inga spoilers om den tack Du har inte missat något. Det är ett ganska tråkigt filler arc just nu som sakta men säkert går mot orginalet. I animen så har dom precis hittat 3-tail och det händer en massa runt om kring som inte är med i mangan. I mangan så fängslar Akatsuki 3-tail direkt efter att dom två andra akatsukimedlemmarna blir besegrade. Dina andra frågor finns det inget svar på, eftersom det är så långt dit i animen om dom ska hålla på med mer fillers. Det kan komma nästa avsnitt eller om 50 om dom så vill. Däremot kommer du inte få se Pein och Madara på väldigt länge, det är ett STORT antal avsnitt innan man ens vet vem Madara är. TL:DR a.k.a spoilers. Det finns inga svar på dina frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Du har inte missat något. Det är ett ganska tråkigt filler arc just nu som sakta men säkert går mot orginalet. I animen så har dom precis hittat 3-tail och det händer en massa runt om kring som inte är med i mangan. I mangan så fängslar Akatsuki 3-tail direkt efter att dom två andra akatsukimedlemmarna blir besegrade. Dina andra frågor finns det inget svar på, eftersom det är så långt dit i animen om dom ska hålla på med mer fillers. Det kan komma nästa avsnitt eller om 50 om dom så vill. Däremot kommer du inte få se Pein och Madara på väldigt länge, det är ett STORT antal avsnitt innan man ens vet vem Madara är. TL:DR a.k.a spoilers. Det finns inga svar på dina frågor. Julen 2009 Förresten, börjar inte mangan nå sitt slut snart. Om de nu dödar Akatsuki och Orochimaru redan är dödad..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Julen 2009 Förresten, börjar inte mangan nå sitt slut snart. Om de nu dödar Akatsuki och Orochimaru redan är dödad..? Så länge folk läser/tittar kan dom dryga ut på det hur länge dom vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 (redigerad) Så länge folk läser/tittar kan dom dryga ut på det hur länge dom vill. Så det dyker alltså upp nya onda personer? Beware of fillers T_T Redigerad 30 april, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 Julen 2009 Förresten, börjar inte mangan nå sitt slut snart. Om de nu dödar Akatsuki och Orochimaru redan är dödad..? Hela grejen är ju (i mangan) att akatsuki har fått väldigt få medlemmar, men Madara är ju så att säga Konoha's största fiende och verkar ju även vara odödlig. Att han då även att grupperat sig med Sasuke som har svurit en ed att förgöra Konoha eftersom det var deras fel att hans uchiha klan blev utplånad. Naruto har ju hittat Pein och nu vet man inte vad som händer, om han förlåter eller dödar Pein. Om han dödar så är Akatsuki bortblåst, men Madara och Sasuke kommer då bli hela storyn istället. Jag är ju säker på att Naruto kommer inte vara över innan Tsunade dör eller lämnar över sin titel till Naruto. Det finns inget annat som skulle kunna avsluta Naruto mer än att dom har fått hem Sasuke och Naruto är hokage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Ingen Naruto igår? Eller har jag missat något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Ingen Naruto igår? Eller har jag missat något? Huh? Är det inte torsdagar det släpps? 107 är senaste eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 (redigerad) Huh? Är det inte torsdagar det släpps? 107 är senaste eller? Torsdag, sent på kvällen, tror jag att det var. 107 verkar vara den senaste. --- Kollade nyss in mangan lite och det verkar ju som om mangan hade kommit längre än animen har nu, för ett år sedan!? Redigerad 3 maj, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 Huh? Är det inte torsdagar det släpps? 107 är senaste eller? Torsdag, sent på kvällen, tror jag att det var. 107 verkar vara den senaste. Jag menar Mangan, 446 skulle väl ha kommit i fredags? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Jag menar Mangan, 446 skulle väl ha kommit i fredags? Noop. Golden Week i Japan, så 446 kommer nu på fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 21 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2009 (redigerad) Animen Black Lagoon. Bra/dålig? Edit; Såg första avsnittet och jag kommer nog definitivt se hela serien. Redigerad 21 maj, 2009 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 Yäyä sett hela black lagoon. Hyffsad serie. Försöker få tag på one piece movie 7 nu men inte lyckats än. Någon som vet vart man kan tanka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 Yäyä sett hela black lagoon. Hyffsad serie. Försöker få tag på one piece movie 7 nu men inte lyckats än. Någon som vet vart man kan tanka? Dålig stream, men bättre än inget. http://onepieceepisode.blogspot.com/2008/0...ce-movie-7.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Dålig stream, men bättre än inget. http://onepieceepisode.blogspot.com/2008/0...ce-movie-7.html Tackar, fungerar utmärkt. Vill bara ha sett skiten. Kollat på 1-6 denna veckan och ingen har varit speciellt bra faktiskt : > Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Blev Naruto precis asbra? Roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Blev Naruto precis asbra? Roligt! Naruto har alltid varit asbra. Enda skillnaden var att fillers tog slut och den vanliga storyn började igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 28 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2009 Finns det några bra Anime trackers uppe fortfarande? Visst finns GetFansub men dom har inte kvar gamla saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts