Troxie Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Bästa animen/mangan enligt er då? Skull nog vilja sätta dom i ordningen: 1:TTGL 2:Soul eater 3:One piece 4:Naruto Har haft tur och inte lagt ner tid på skitserier. När jag har kommit ikapp med Soul eater och Naruto blir det nog att se full metall alchemist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Eureka 7 Love Hina Naruto Full Metal Panic Turn a Gundam To Love-Ru Zero no Tsukaima Elfen Lied Filmer med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Love Hina (yarly, underbar)samurai ChamplooOne Piece2x2 = ShinobudenSoul EaterFMANaruto (exl. fillers)Dragonball (org., Z, GT)BleachClaymore osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Jag hatar manga/anime av hela mitt hjärta. Den enda serien jag kan titta på utan att spy av hat är Excel Saga. Av den får jag bara kväljningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Jag hatar manga/anime av hela mitt hjärta. Den enda serien jag kan titta på utan att spy av hat är Excel Saga. Av den får jag bara kväljningar Trevligt, gå och självdö då. Vad tror du att du ska få ut av en sån kommentar, mer än att trolla i tråden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Jag ville i stort sett bara tala om att trots att jag hatar manga och anime så gillar jag (nästan) Excel Saga. Jag har ju yttrandefrihet, eller hur? Skapar man en tråd om något får man tåla att vissa hatar det ämnet likaväl som vissa älskar det, eller hur, Stell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Bästa animen/mangan enligt er då? 1. Dragonball z (yarly jag gillar den) 2. Death Note 3. Soul Eater 4. Full Metal Alchemist. 5. Samurai Champloo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Jag ville i stort sett bara tala om att trots att jag hatar manga och anime så gillar jag (nästan) Excel Saga. Jag har ju yttrandefrihet, eller hur? Skapar man en tråd om något får man tåla att vissa hatar det ämnet likaväl som vissa älskar det, eller hur, Stell? Att du helt plötsligt tittar in i tråden och säger att du hatar manga/anime tillför inte direkt något till tråden då du ändå inte skrivit något tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Att du helt plötsligt tittar in i tråden och säger att du hatar manga/anime tillför inte direkt något till tråden då du ändå inte skrivit något tidigare. Om det tröstar dig så kan jag säga att jag lästa faktiskt första sidan för att greppa mer eller mindre vad tråden handlar om innan jag postade. Annars hade jag bara varit ännu dummare än vad ni antagligen anser mig vara nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 Måste rekomendera serien Hyakko. Mycket rolig och tar inte lång tid att kolla igenom, 13 avsnitt. Sen vill jag starkt rekomendera långfilmen Sword of the Stranger. Denna rekomenderar jag fan till alla, även animehatare. Grymt bra film, Tänk er Spirited Away, fast utan det onaturliga och istället ett tidigt Japan, där Kina regerade (Mingdynastin). Grymt bra film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 Måste rekomendera serien Hyakko. Mycket rolig och tar inte lång tid att kolla igenom, 13 avsnitt. Sen vill jag starkt rekomendera långfilmen Sword of the Stranger. Denna rekomenderar jag fan till alla, även animehatare. Grymt bra film, Tänk er Spirited Away, fast utan det onaturliga och istället ett tidigt Japan, där Kina regerade (Mingdynastin). Grymt bra film! Vad gör du? Kom in i vent StellHell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 1. Samurai Champloo 2. Death Note / Afro Samurai 3. Claymore /thread Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 Måste rekomendera serien Hyakko. Mycket rolig och tar inte lång tid att kolla igenom, 13 avsnitt. Sen vill jag starkt rekomendera långfilmen Sword of the Stranger. Denna rekomenderar jag fan till alla, även animehatare. Grymt bra film, Tänk er Spirited Away, fast utan det onaturliga och istället ett tidigt Japan, där Kina regerade (Mingdynastin). Grymt bra film! Såg nyss första avsnittet utav Hyakko. Inte sett den genren innan men verkar helt klart vara en skön serie! Love hina är samma genre, right? Blir att se den efter hyakko ifall jag gillar den isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 Såg nyss första avsnittet utav Hyakko. Inte sett den genren innan men verkar helt klart vara en skön serie! Love hina är samma genre, right? Blir att se den efter hyakko ifall jag gillar den isåfall Den är inte så lik Love Hina alls. Hyakko kretsar runt deras skolklass, dom fyra första personerna är huvudkaraktärer sen blir det en massa andra i klassen som får mindre roller. Tycker den är hel skön. Men för guds skull, fixa Sword of the Stranger! Så jävla brutalt bra film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 Den är inte så lik Love Hina alls. Hyakko kretsar runt deras skolklass, dom fyra första personerna är huvudkaraktärer sen blir det en massa andra i klassen som får mindre roller. Tycker den är hel skön. Men för guds skull, fixa Sword of the Stranger! Så jävla brutalt bra film! Inte för att jag hinner se dom inom en snar framtid... (Har massa animes liggandes... bla. hela 350 avsnitt av One Piece T_T) men har du ett fint ställe där man kan få tag på Hyakko och Sword of the Stranger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 Inte för att jag hinner se dom inom en snar framtid... (Har massa animes liggandes... bla. hela 350 avsnitt av One Piece T_T) men har du ett fint ställe där man kan få tag på Hyakko och Sword of the Stranger? Hittade en blue ray version på mininova subbade utav Yoroshiku-THORA (?) Tog ett tag att få ner men gruppen som översatt verkar duktiga, ska se filmen nu ikväll så återkommer med kommentarer, yo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 Inte för att jag hinner se dom inom en snar framtid... (Har massa animes liggandes... bla. hela 350 avsnitt av One Piece T_T) men har du ett fint ställe där man kan få tag på Hyakko och Sword of the Stranger? Hittade båda två på en closed tracker, men kolla på typ mininova. Dom borde finnas där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Sett klart hyakko nu, verkligen en serie i min smak. Finns det någon som liknar den väldigt mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 25 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2009 (redigerad) Såg nyss Soul Eater e50 och måste säga att serien är sjukt bra nu såhär emot slutet. Någon som vet hur många fler avsnitt det är kvar på serien? Soz, googlematerial. Är ju visst sista avsnittet nästa vecka : < Redigerad 25 mars, 2009 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 (redigerad) Herp derp, topp 10? Rurouni Kenshin: Trust and Betrayal OAVCowboy BebopTengen Toppa Gurren LagannNeon Genesis EvangelionKino no TabiFLCLDetroit Metal CityKaijiAkagiBattle Programmer Shirase Honourable mentions: Excel SagaLast EXILEOuran High School Host ClubJoJo's Bizarre Adventure Redigerad 7 april, 2009 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts