Jump to content

Manga/Anime.

Maimstream
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 511
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har börjat tittat på Haruhi... Grymt rolig och väldigt bra serie tycker jag...

Jag tänkte också börja kolla på den, men jag orkade inte förbi halva första avsnittet.

Men däremot blev jag precis klar med Naruto Shippuuden så jag tänkte precis börja kolla på Bleach. Något annat ni rekommenderar istället?

Edit:

Tips på en varm och skön anime?

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tänkte också börja kolla på den, men jag orkade inte förbi halva första avsnittet.

Men däremot blev jag precis klar med Naruto Shippuuden så jag tänkte precis börja kolla på Bleach. Något annat ni rekommenderar istället?

Edit:

Tips på en varm och skön anime?

Funderar på att börja på Nartuo, även bleach har sett läskande ut. Men har aldrig riktigt startar, har massor av små Anime som jag måste se slut på :mf_doof:

TIPS:

*To Love-Ru (TV)

*Seto No Hanayome

:(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funderar på att börja på Nartuo, även bleach har sett läskande ut. Men har aldrig riktigt startar, har massor av små Anime som jag måste se slut på :mellow:

TIPS:

*Seto No Hanayome

Du måste se Naruto!

Jag såg precis "klart" Naruto (till senaste avsnittet) och det är... grymt, även om det kanske var lite segt ibland (särskilt alla fillers T_T).

Shippuuden ägde dock helt genom alla 90 avsnitt!

--

Jag ska kolla på Seto No Hanayome. Det verkar vara en skön serie!

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med, det var väldigt tråkigt.

Hmm... är det inte en del av den nya arcen?

Jag slutade nänligen kolla på episod 89 (ska spara upp ~5-10 episoder och kolla på senare istället), precis när den nya arcen började.

Iaf.

Nu kollar jag på Lucky Star. En skön omväxling från alla lite mer seriösa serier :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm... är det inte en del av den nya arcen?

Jag slutade nänligen kolla på episod 89 (ska spara upp ~5-10 episoder och kolla på senare istället), precis när den nya arcen började.

Iaf.

Nu kollar jag på Lucky Star. En skön omväxling från alla lite mer seriösa serier :confused:

Det har varit massor av fillers i Shippuuden, men inte lika värdelöst ogenomtänkta som i orginalserien.

I Mangan så

hinner Naruto knappt komma hem innan det blir strider med Akatsuki, och direkt efter det så dödar Sasuke Orochimaru.

(Läs inte om du inte läst mangan)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det har varit massor av fillers i Shippuuden, men inte lika värdelöst ogenomtänkta som i orginalserien.

Jag läste att allt om

Sora & co

var fillers i animen ;) Det var BRA fillers.

Jag vill också kunna läsa manga online :confused:

Men jag behöver en skärm som man kan vrida så den står vertikalt B)

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
Bla bla bla. http://www.worldspace.nu/onepiece/ har ju inte de tidigare avsnitten utav OP och google gav inget bra resultat.

Såå, finns det någon annan tracker?

Aah, KF's tracker verkar vara borta (sidan är ju inte så uppdaterad dårå). Sitter på 1-381 själv, allt från flera olika fansubs (KF's har dock upp till typ 254)

http://stats.macroblock.net/

Varsergod.

T: Naruto mangan fick mig att komma i byxan. Sitter nu och dreglar över tangentbordet i väntan på att det senaste ska komma upp, vilket borta vara om vilken minut som helst. Det är fan helt jävla sjukt bra just nu! AAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!! :):D:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aah, KF's tracker verkar vara borta (sidan är ju inte så uppdaterad dårå). Sitter på 1-381 själv, allt från flera olika fansubs (KF's har dock upp till typ 254)

http://stats.macroblock.net/

Varsergod.

T: Naruto mangan fick mig att komma i byxan. Sitter nu och dreglar över tangentbordet i väntan på att det senaste ska komma upp, vilket borta vara om vilken minut som helst. Det är fan helt jävla sjukt bra just nu! AAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!! ^_^:w000t::w000t:

Tack för trackern! -_-

Men sluta teasa med Narutomangan. Man blir ju avundsjuk! :(

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Börja läsan? ^_^ Det är så värt det !

Skojar du eller?!

Fy fan, känns som en hel jävla evighet mellan veckorna nu. Vill verkligen se hur det går nästa väcka nu när Naruto inte har några

sagekrafter

kvar.

Till er som sett animen men inte läst mangan; Just nu är det ett jävligt fett arc. Om ni gillade narutos nyaste attack och gillar Jirayas strider från back in the days så ja.. lägg ihop 1 och 1. Jävlar alltså!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skojar du eller?!

Fy fan, känns som en hel jävla evighet mellan veckorna nu. Vill verkligen se hur det går nästa väcka nu när Naruto inte har några

sagekrafter

kvar.

Till er som sett animen men inte läst mangan; Just nu är det ett jävligt fett arc. Om ni gillade narutos nyaste attack och gillar Jirayas strider från back in the days så ja.. lägg ihop 1 och 1. Jävlar alltså!

Fyfan vad sur man blir på Youtube... Inte kan man ens söka på Naruto utan att få en fet spoiler om den personen

och Pain

GAH...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor