Maimstream Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Mu. Vad mer kan man säga? Det har funnits liknande trådar, men dom handlade nog mestadels endast om anime. Men här kan man snacka på om vad man både läser och ser på. Själv så håller jag nu på att glo igenom en anime som heter Samurai Champloo som är en komedi/action-serie på runt 26-28 avsnitt. Vill ni veta handlingen så fråga mig, för just nu orkar jag inte skriva om den. Ja, ni kan även snacka på själva då. Nöff nöff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Vad är skillnan på Manga och Anime? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Vad är skillnan på Manga och Anime? Manga = Böcker. Anime = Film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 OK, men det ser likadant ut.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (redigerad) Till mesta dels ja, bara det att mangan kan innehålla fler saker än vad animen gör. Jag har kollat färdigt på. Samurai Champloo Full Metal Alchemist Ragnarok the animation (har även kollat på flera men kommer inte på dom) Jag kollar för tillfället på. Gantz Hellsing Bleach Get Backer's .hack//sign Serier som blivit nerlagda från min sida pga tappat intresse Naruto Edit:Update Redigerad 7 januari, 2007 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Till mesta dels ja, bara det att mangan kan innehålla fler saker än vad animen gör. Serier som blivit nerlagda från min sida pga tappat intresse Naruto Samma här. Kan man ladda ner alla avsnitt på en gång från den sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Pokemon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Samma här. Kan man ladda ner alla avsnitt på en gång från den sidan? Sidan visar bara vilka avsnitt som kommit ut m.m Men om du ska ladda ner naruto avsnitt så pröva www.dattebayo.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Jag har kollat klart på: Fullmetal Alchemist Kanon (2002) Coyote Ragtime Show Yakitate!! Japan Suzumiya Haruhi no Yuutsu Kollar på : FLCL (Furi Kuri, eller Fooly Cooly) Kanon(2006) Trigun Kommer säkert kolla på nån ny inom kort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Kollat klart på; Elfen Lied Chobits Love Hina DearS Full Metal Panic! Full Metal Alchemist 2x2 = Shinobuden Samurai Champloo Cowboy Bepop I"s Pure Följer Naruto och Bleach Sen har jag ett par andra serier som jag kollat lite på, t.ex. Hunter X Hunter och Mahou Sensei Negima. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Full Metal Panic! Full Metal Alchemist Min bror har snackat om dom men jag har aldrig fattat vad dom handlar om. Vad är det för genre och handling igentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Min bror har snackat om dom men jag har aldrig fattat vad dom handlar om. Vad är det för genre och handling igentligen? Full Metal Panic! handlar om ett gäng militärer som ska skydda en flicka i en skola som kan se "speciella" saker (för att inte spoila för mycket). Full Metal Alchemist handlar om 2 bröder, där den ena brodern har blivigt en "robot". typ. Svårt att förklara utan att spoila hela skiten, men serierna har inget med varandra att göra, trots likheterna i namnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Tycker att Ninja Scroll är helt ok Anime med mycket blod effekter är Kewlt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Tycker att Ninja Scroll är helt ok Anime med mycket blod effekter är Kewlt Ninja scroll är överdriven, men duskulle nog gilla "Vampire Hunter D" om du gillar Ninja Scroll. Jag är mer inne på Shonen/Ecchi animes. Halvsnusk över våld anytime. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 När ni säger "Kollat klart på", är serien slut då? Den enda jag kan säga att jag kollat på är Silver Fang, tyckte den var riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 När ni säger "Kollat klart på", är serien slut då? Den enda jag kan säga att jag kollat på är Silver Fang, tyckte den var riktigt bra. Kollat klart är när du kollat på alla avsnitt av serien, OVA's och liknande inkluderat. man kan ha sett en serie dock, typ 1 avsnitt. T: Måste verkligen tipsa om "Love Hina". Bästa animen jag sätt, och den är så klockrent på alla sätt. Ett måste för alla som gillar Harem/Ecchi animes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Aha, på så sätt. Vet ni någon bra sida där man kan ladda ner subs till olika anime? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Full Metal Alchemist handlar om 2 bröder, där den ena brodern har blivigt en "robot". typ. Total ripp från Anidb In this world, there exist people with special abilities to manipulate objects and transform those objects into other objects. These people are known as alchemist. However, this manipulation process does not come without cost, as the basic alchemy rules stated that something with equivalent cost is needed to perform the manipulation. The main character is a famous alchemist named Edward Elric, who loses his little brother Alphonse in an accident. Edward manages to contain his brother`s soul in a large piece of armor suit. But by doing so Edward loses his arm and leg, so now they are on a journey to regain their original bodies.(from AnimeNFO). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Total ripp från Anidb In this world, there exist people with special abilities to manipulate objects and transform those objects into other objects. These people are known as alchemist. However, this manipulation process does not come without cost, as the basic alchemy rules stated that something with equivalent cost is needed to perform the manipulation. The main character is a famous alchemist named Edward Elric, who loses his little brother Alphonse in an accident. Edward manages to contain his brother`s soul in a large piece of armor suit. But by doing so Edward loses his arm and leg, so now they are on a journey to regain their original bodies.(from AnimeNFO). Precis som jag sa. Varför dra ut på det hela? Roligare om man ser det. @Matteus: Alla mina har vart subbade från början. Fråga; Japanska med Engelsk Sub vs. Engelsk Dub? Vilket gillar ni mest. Själv håller jag mig enbart till Japanska med Engelsk Sub, då jag tycker allt blir så dåligt när det är dubbat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Precis som jag sa. Varför dra ut på det hela? Roligare om man ser det. Bra att veta litegrann om handlingen innan man kollar Surfar jämt in på Anidb och kollar innan jag börjar kolla på en ny Anime =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts