Nord Skrivet 8 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Jag kan printscreena de och sen lägga upp. Varför skulle jag ljuga Yes, gör det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Jag kan printscreena de och sen lägga upp. Varför skulle jag ljuga Ja, gör det. Trust no one. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Yes, gör det! Tyvärr verkar inte Beffo funka nu. Laddar upp så fort Beffo funkar för mig igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Tyvärr verkar inte Beffo funka nu. Laddar upp så fort Beffo funkar för mig igen! Ja, för gtasajtens upload duger ju inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Tyvärr verkar inte Beffo funka nu. Laddar upp så fort Beffo funkar för mig igen! Nu fungerar den igen. Haft lite problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Man kan inte ladda upp det formatet jag har . Någon som kan hjälpa mig att fixa de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Man kan inte ladda upp det formatet jag har . Någon som kan hjälpa mig att fixa de? Gud vad taskig förklaring. Spara som .PNG och ladda upp på Beffo. Men din fejkade bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Man kan inte ladda upp det formatet jag har . Någon som kan hjälpa mig att fixa de? Hur svårt är det att öppna paint? Att sedan ta öppna...? Att sedan välja bilden och spara den som jpg istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 8 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Ja, eller som någon sa, upp med den på forumet! Upp till bevis nu Sizze.. Eller sixxe. ja, jag vettifan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 (redigerad) Hur svårt är det att öppna paint? Att sedan ta öppna...? Att sedan välja bilden och spara den som jpg istället? Jaha, jag vet väl fan inte. Kan verkligen ingenting om datorer . Jaja, den kommer upp snart då! Edit: Här är den! Redigerad 8 januari, 2007 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 8 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 (redigerad) Jaha, jag vet väl fan inte. Kan verkligen ingenting om datorer . Jaja, den kommer upp snart då! Svårt det hade varit och ta med den i det inlägget. Under rutan där du skriver finns en liten vit avlång ruta, "File Attachments", tryck bläddra, välj bilden, tryck på "Add this attachment" och pang så är det klart. EDIT: Titta, du kan ju! Duktig pojke. Redigerad 8 januari, 2007 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Häftigt värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Offtopic eller inte, men denna är kul Var jag ville komma är att jag tycker att tråden blivit mest en gröt. Om uploads, hultans inaktivitet och diverse annat. Kanske byta namn till "Förbättringar på GTAsajten", eller helt enkelt låta den vara då inga planer på att avskaffa de officiella trådarna finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 8 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 eller helt enkelt låta den vara då inga planer på att avskaffa de officiella trådarna finns. Nej, men den heter "kontra", vilka för och nackdelar det finns, vi skulle diskutera det. Inte "bestämma" att avskaffa officiella trådar. Visst, majoriteten kanske tycker att vi ska avskaffa, men jag tycker vi avaktar lite tills Hultenius genomför sina "uppdateringar", vad det nu än innebär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Nej, men den heter "kontra", vilka för och nackdelar det finns, vi skulle diskutera det. Inte "bestämma" att avskaffa officiella trådar. Visst, majoriteten kanske tycker att vi ska avskaffa, men jag tycker vi avaktar lite tills Hultenius genomför sina "uppdateringar", vad det nu än innebär. Där kan jag hålla med dig. Läste man däremot StellHells inlägg tidigare (han är administratör) så tyckte jag att det framgick ganska tydligt vad han ville och hur det skulle vara. Därav. Tvivlar dock starkt på att hultan kommer att göra något med sidan eller forumet - men jag kan bara spekulera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Offtopic eller inte, men denna är kul Var jag ville komma är att jag tycker att tråden blivit mest en gröt. Om uploads, hultans inaktivitet och diverse annat. Kanske byta namn till "Förbättringar på GTAsajten", eller helt enkelt låta den vara då inga planer på att avskaffa de officiella trådarna finns. HÖPÖPÖP ÖP ÖPÖPÖP!!! REDAN POSTAD!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 8 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Tvivlar dock starkt på att hultan kommer att göra något med sidan eller forumet - men jag kan bara spekulera. Jee, vi får ju iaf hoppas på det bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Har fått liknande svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Har fått liknande svar! Du menar att han faktiskt svarar utan att behöva mailbombas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Offtopic eller inte, men denna är kulOch det var bästa sättet att säga att uploadsystemet är knasigt? Vad är det för fel på det? Du menar att han faktiskt svarar utan att behöva mailbombas? Visst var det väl det jag sa, Vice./Slew (varför du använder båda två samtidigt är ju ett jäkla mysterium!)? Lämna stackarn i fred, att mailbomba gör ju knappast att han har lust att göra nåt åt det. Han kanske gör det, men inte av vilja utan snarare att han vill ha en ren inbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts