Henkibojj Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Jodå, han läser. Det var jag som fixade så att han la upp ett VCS-forum, för jag tror inte riktigt han har releasedatum för VCS i huvudet direkt. Däremot lär han inte vara så pigg på att fortsätta läsa mailen om han ser att folk upmanar till mailbombing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Jodå, han läser. Det var jag som fixade så att han la upp ett VCS-forum, för jag tror inte riktigt han har releasedatum för VCS i huvudet direkt. Däremot lär han inte vara så pigg på att fortsätta läsa mailen om han ser att folk upmanar till mailbombing. Svårt att se det när man inte är inne Fast det skulle inte förvåna mig om han är inne som gäst och skrattar åt oss hjälplösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Vad begriper du inte? :S Han svarar INTE! Tvivlar på att han ens läser den mailen. Han svarar visst. Skickade till honom innan jul någon gång angående vintertemat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (redigerad) Han svarar visst. Skickade till honom innan jul någon gång angående vintertemat. OJ!! VILKET VINTERTEMA VI HAR! Jättefint, verkligen! Redigerad 7 januari, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 OJ!! VILKET VINTERTEMA VI HAR! Jättefint, verkligen! Haha Jag FRÅGADE om något vintertema skulle komma upp. Men han svarade bara att han inte såg någon snö ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Haha Jag FRÅGADE om något vintertema skulle komma upp. Men han svarade bara att han inte såg någon snö ute. Det jag vill komma fram till att han intre bryr sig. Det är som att inte få något svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Åja, det är ju skillnad på att inte vilja fixa vintertema och att inte vara nåbar om sajten skulle ligga nere. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (redigerad) Åja, det är ju skillnad på att inte vilja fixa vintertema och att inte vara nåbar om sajten skulle ligga nere. Ja, det är skillnad. Men att bli besvarad "Jag ser ingen snö ute" är inte ett svar enligt mig, det är mer ett spydigt svar. Visst, ett svar är ett svar men ett svar man skulle klara sig utan. Nåväl, ni förstår var jag vill komma. Det är därför meningslöst att ens maila honom. Punkt. Redigerad 7 januari, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (redigerad) Hoppas Hultan tittar in någon gång. Redigerad 7 januari, 2007 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Hoppas Hultan tittar in någon gång. Jag fick svar inom en dag så det gör han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Jag fick svar inom en dag så det gör han. Det är skillnad på att slänga iväg ett snabbt mail och att komma hit och sätta sig in i situatuionen och läsa massa topics Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Det här skickade Hultan till mig idag angående Subforum: Hej Simon, Det är nog inte så aktuellt precis nu, men förmodligen i framtiden. Kommer ske lite uppdateringar av forumet de kommande dagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Det här skickade Hultan till mig idag angående Subforum: Hej Simon, Det är nog inte så aktuellt precis nu, men förmodligen i framtiden. Kommer ske lite uppdateringar av forumet de kommande dagarna. Han lever, han lever! Vad var det jag sa? Men om det inte är det vi just nu diskuterar, vad kan då uppdateringarna vara? Bort med Adminskyltar och in med Root? Inte troligt, frågan är om det är roligt - iom att en sån sak skulle betyda att Hultan slänger in handduken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Det här skickade Hultan till mig idag angående Subforum: Hej Simon, Det är nog inte så aktuellt precis nu, men förmodligen i framtiden. Kommer ske lite uppdateringar av forumet de kommande dagarna. "De kommande dagarna", trevligt. Vad det nu är han ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 8 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Om det nu stämmer som Simon skrev, vilket jag tror att det gör, för du ljuger väl icke för oss? , så är det bara positivt! Då kan vi kanske äntligen få iordning på vårt fina rapport-system. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Liket lever! --------- Usch, Hultan får inte sluta med det här. GTASajten utan honom vore som... Kebab utan simpa. :'( ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Usch, Hultan får inte sluta med det här. GTASajten utan honom vore som... Kebab utan simpa. :'( Är..är..är vårat..vårat..förhållande...offentligt? Ookeej, vem skvallrade!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Usch, Hultan får inte sluta med det här. GTASajten utan honom vore som... Kebab utan simpa. :'( Ookeej, vem skvallrade!? Den som har skvallrat ska få struuuk. ----- Wehey! Förändringarnas tid är här!! ..eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Det här skickade Hultan till mig idag angående Subforum: Hej Simon, Det är nog inte så aktuellt precis nu, men förmodligen i framtiden. Kommer ske lite uppdateringar av forumet de kommande dagarna. Jahaja. För det första tror jag att du har snickrat ihop det där "mailet" själv, jag menar varför skulle han svara just DIG men inte veteraner som Vice t.ex., låter mycket osannolikt imho. För det andra: I'll believe it when I see it. Klart slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 (redigerad) Jahaja. För det första tror jag att du har snickrat ihop det där "mailet" själv, jag menar varför skulle han svara just DIG men inte veteraner som Vice t.ex., låter mycket osannolikt imho. För det andra: I'll believe it when I see it. Klart slut. Jag kan printscreena de och sen lägga upp. Varför skulle jag ljuga Redigerad 8 januari, 2007 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts