the-copy Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Är inte gravitybong att man släpper ut allt vatten så att röken sugs ner på det viset, sen suger man in det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Är inte gravitybong att man släpper ut allt vatten så att röken sugs ner på det viset, sen suger man in det? 1. Rökat i skopan, och sedan andas du in där du i vanliga fall dricker. (PET-bong) 2. Rökat i korken, sedan öppnar du hålet i botten och låter vattnets dragningskraft suga ut röken (Gravity bong) 3. Rökat i korken, och sedan suga in med sugröret (Vattenpipa) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Eller så köper man en riktig bong så man slipper tjafsa med petburkar och dylikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Eller så köper man en riktig bong så man slipper tjafsa med petburkar och dylikt. Ja, och hur lätt är det att få tag på det, när han inte äns kunda köpa rullpapper. Nu snackar vi om när man sitter där utan något att röka med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Vanligt papper? Om man vill förgifta sig så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Ja, och hur lätt är det att få tag på det, när han inte äns kunda köpa rullpapper. Nu snackar vi om när man sitter där utan något att röka med. Men det har gått mer än en dag.. han har nu köpt papper men nu bladdrar ni om bongar och pipor. Tobak njuter man av i cigg eller vattenpipa och inte i vaporizers eller bongar. btw, fick tag på White Widow i Tyskland, grymt 'gott' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Men det har gått mer än en dag.. han har nu köpt papper men nu bladdrar ni om bongar och pipor. Tobak njuter man av i cigg eller vattenpipa och inte i vaporizers eller bongar. btw, fick tag på White Widow i Tyskland, grymt 'gott' Och vem har sagt att det inte tar slut igen? Eller för all del för någon annan. Man ska alltid vara förberedd för det värsta. Och snacka inte skit om Vapos. Iofs, tobak ska man hålla borta från dom men ujujuj, min Bulb har gett mig många FETA nedslagningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Men det har gått mer än en dag.. han har nu köpt papper men nu bladdrar ni om bongar och pipor. Tobak njuter man av i cigg eller vattenpipa och inte i vaporizers eller bongar. btw, fick tag på White Widow i Tyskland, grymt 'gott' Jag tycker WW smak är jätteäcklig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Jag tycker WW smak är jätteäcklig Äh, den smakar som lite mustigare gräs och stonar dig åt helvete - the best there is. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Äh, den smakar som lite mustigare gräs och stonar dig åt helvete - the best there is. Jag blev iaf lite besviken på WW Tycker att Jack herrer var bättre då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Ja, och hur lätt är det att få tag på det, när han inte äns kunda köpa rullpapper. Nu snackar vi om när man sitter där utan något att röka med. Uhm.. Nu har jag papper, filter och allt shit jag behöver. Och sugrör, ska göra en vattenpipa.. Och någon bong eller vattenpipa tänker jag inte köpa, eftersom det är ganska blodtörstigt pris på dem. Och anledningen till att jag inte for i väg till närmsta butik och köpa papper var att närmsta öppna butik den tiden ligger 20 kilometer här ifrån. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minibanan Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Jag röker detta -> Hushållspapper med ungefär en halv tesked kanel i..och det är inlindat i aluminium folie...som en pipa:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Nödvändigt att dra upp en flera månader gammal tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Jag röker detta -> Hushållspapper med ungefär en halv tesked kanel i..och det är inlindat i aluminium folie...som en pipa:) JASSÅ DET GÖR DU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Jag röker detta -> Hushållspapper med ungefär en halv tesked kanel i..och det är inlindat i aluminium folie...som en pipa:) Jälva pundare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Jälva pundare Pundare? Jubelidiot skulle jag vilja kalla det. Röka papper är lika nödvändigt som att äta bajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidis Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 bump men whatever ^^ skulle vara kul en gång när min kompis tände på ett kvitto tog det tog ett hals bloss hostade i 5min sen så drack jag 10 liter vatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 bump men whatever ^^ skulle vara kul en gång när min kompis tände på ett kvitto tog det tog ett hals bloss hostade i 5min sen så drack jag 10 liter vatten Om du drack det i följd så ljuger du. Nenenene. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 (redigerad) Jag röker detta -> Hushållspapper med ungefär en halv tesked kanel i..och det är inlindat i aluminium folie...som en pipa:) Påminner mig om i femman - sexan då jag och mina klasskamrater tog papper, fyllde dem med torra löv, tände på och "rökte". Redigerad 7 oktober, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Man kan alltid göra ett lagomt stort hål rakt ner I ett äpple. Sedan gör du ett hål åt sidan. Blir som en pipa plus att det blir en touch v ällpe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts