darkjak Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Vilken sorts tobak köper du i lösvikt? Marihuana? Pipa säger jag i alla fall. Eller så går du helt enkelt och köper tobakspapper i kiosken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Röka endast löv? Jajamän, kan verka konstigt men allt giftig renas genom vattnet och så smakar de ungefär som vanligt ciggtobak, sen är det viktigt att dom är torra så de glöder/brinner mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Jajamän, kan verka konstigt men allt giftig renas genom vattnet och så smakar de ungefär som vanligt ciggtobak, sen är det viktigt att dom är torra så de glöder/brinner mycket. Får man ut nått av å röka det? Jag har rökt löv en gång med detta var utblandat med dödsknark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (redigerad) Får man ut nått av å röka det? Jag har rökt löv en gång med detta var utblandat med dödsknark. Nej, men det är gott Edit: Gör en pipa av Grillfolie Redigerad 7 januari, 2007 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Du kan lätt bygga en vattenpipa, Du drar in tobaksröken genom sugröret på sidan, det kommer också att byggla härligt i flaskan, spelar ingen roll vilken typ av flaska, men är den av plast är det ett plus . du kan röka nästan allt i den här, torra löv ger en tjock rök och fin smak, och den sista viktiga saken är att smaken blir riktigt smooth och len om vattnet är svinkallt, isbitar i det hjälper också ---- källa: Flashback, Nathan och egna erfarenheter Vanliga sugrör funkar inte alltid så bra, blir inte så mycket sug i dem, vattenslang är bäst, jag byggde mycket pipor ett tag men beslöt mig för o köpa en istället, skönare än hemmabyggd fast mitt tips istället för sugrör så är det 2 små bitar vattenslang, och helst en metalltratt högst upp med lite folie i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Nej, men det är gott Edit: Gör en pipa av Grillfolie Jag får väll prova nån gång då jag har byggt min bong då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Vanliga sugrör funkar inte alltid så bra, blir inte så mycket sug i dem, vattenslang är bäst, jag byggde mycket pipor ett tag men beslöt mig för o köpa en istället, skönare än hemmabyggd fast mitt tips istället för sugrör så är det 2 små bitar vattenslang, och helst en metalltratt högst upp med lite folie i Pesonligen gillar jag hemmabyggda bäst då dessa ger en personlig touch och inte ger så mycke "död" rök Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 JEEEZ! Gå ut och köp papper. Det är inte från 18år vafan. Palla sitta och bygga en bong. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Kan man inte typ röka Rosmarin eller Kanel ?? . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Kan man inte typ röka Rosmarin eller Kanel ?? . Jo. Och du kan äta muskotnötter så du blir dum i huvet temporärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Jo. Och du kan äta muskotnötter så du blir dum i huvet temporärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Det stämmer. Dagen efter är ett rent helvete av muskotnöt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Det stämmer. Dagen efter är ett rent helvete av muskotnöt också. öch man blir sjukt torr i munnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 öch man blir sjukt torr i munnen Och folk undrar varför alla Flashbackare hatar rusletande fjortisar? Muskotnöt är bara ren idioti. Rök lite gräs eller ta DXM eller vadfansomhelst men stay away from that shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Och folk undrar varför alla Flashbackare hatar rusletande fjortisar? Muskotnöt är bara ren idioti. Rök lite gräs eller ta DXM eller vadfansomhelst men stay away from that shit. Jag personligen har aldrig tagit muskotnöt. DXM skulle jag aldrig ta, men lite gräs har jag inget emot. kanske ska FÅ 1,5g haschis imorrn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Prövade göra Bong när jag vaknade Nu har jag papper Och sen har jag gjort en vanlig pipa utav kork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Du kan lätt bygga en vattenpipa, Du drar in tobaksröken genom sugröret på sidan, det kommer också att byggla härligt i flaskan, spelar ingen roll vilken typ av flaska, men är den av plast är det ett plus . du kan röka nästan allt i den här, torra löv ger en tjock rök och fin smak, och den sista viktiga saken är att smaken blir riktigt smooth och len om vattnet är svinkallt, isbitar i det hjälper också ---- källa: Flashback, Nathan och egna erfarenheter Prövade bygga en sådär nu natten som var då jag inte kunna sova. Och trofan att det funkade , några småsaker bara. Jag gjorde ett misstag först med sugröret från korken och det man sög i, jag satte det man sög i nästan längst ner på det i korken, så jag blev tvungen att förlänga det, och korken, blir tvungen att sitta och trycka ner den så att det ska täta ordentligt. Men annars smakar det bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Prövade bygga en sådär nu natten som var då jag inte kunna sova. Och trofan att det funkade , några småsaker bara. Jag gjorde ett misstag först med sugröret från korken och det man sög i, jag satte det man sög i nästan längst ner på det i korken, så jag blev tvungen att förlänga det, och korken, blir tvungen att sitta och trycka ner den så att det ska täta ordentligt. Men annars smakar det bra Vad hade du för nå i rökte? vanlig tobak kan orsaka grym huvudverk om man röker det sådär testa vattenpips tobak om du inte hade det, grymt gött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Vad hade du för nå i rökte? vanlig tobak kan orsaka grym huvudverk om man röker det sådär testa vattenpips tobak om du inte hade det, grymt gött Ja tyvär så blev jag tvungen att använda vanlig tobak då jag inte har nån vattenpips tobak hemma, men nu vet jag att det funkar iallafall så det blir till att köpa vattenpips tobak imorrn =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Vad mer är skillnaden mellan en PET-bong och en Gravity-bong? I princip så utförs det ju likadant, bara på olika sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts